-Ce? Intreaba el de parca l am vazut pe satana cu bube pe fata
-DE CAND N AI MAI FOST LA SALA OMULE?!
-Chiar asa gras is..?
-Esti mai rau decat calin.
-Ok ok o sa ma duc la sala chiar acum.
-MAI REPEDEEEE!
Si o facut geanta de antrenament si o plecat.Va trebui sa merg la doctor sa mi stearga imaginea asta din cap.O sa o chem pe Cosmina pt ca am chef de barfe si seriale de ploade suferind din cauza unui plod (da si sunt in categoria asta)
Convorbire telefonica
-Da..
-Vii la mn?
-Da..am ceva sa ti zic mamaaaa maaamaaa...
-Pun pariu ca ai fața aia de "barfe barfe" sau "am gasit o bunaciune"
-A doua varianta,oricuuum...ajung in 10 minute.Aduc ceva?
-Am niste popcorn acasa deci ia si tu un suc.
-Ok pa.
Convorbire telefonica terminata
Uuu...Cosmina are o bunaciune hă... mhhhm ia sa o sun si pe Vanessa sa vedem ce a mai făcut. Nu am mai vorbit cu ea de foarte mult timp.
Mdaa, am si uitat ca i am dat o saptamana sa ma convinga sa fiu cu el. Pana acum nu a făcut nimic. Sigur nu o sa reusească.
In fine , daca stau bine sa ma gandesc nu am mai vorbit cu părinții mei de foarte mult timp. O voi suna pe mama , inca mai am porecla pentru ea de atunci (FBI) si tatei (Poliția ) offf doamne ce vremuri retardate bine nu ca acum nu ar fi la fel.
Sun odata , de doua ori , de trei ori , dar nu raspunde.
Il sun pe tata , la un moment dat răspunde.
-Tata, de cand astept sa vorbesc si eu cu voi, ce mai faceti?
-Nu prea bine din pacate.
-Ce s a intamplat?
-Mama ta a avut un accident si salvarea nu a putut interveni la timp...spune plangand.
-P....p.....p.....poooftimmmmm?!!!!!!!!!
-TATA , TU CUMVA FACI GLUMELE TALE PROASTE DE CAND ERAM MICA?
-Scumpo, nu ti as spune asa ceva despre mama ta.
Izbucnesc intr un plans, nu îmi pot imagina asa ceva.CUM? CUM? CUM , DUMNEZEULE, CUM? DE CE MI AI FACUT ASTA?
Le dau mesaj tuturor din lista mea si imediat primesc o mie de mesaje. Printre lacrimi reusesc să citesc cateva.
Andreea:Nu pot sa cred asa ceva, IN MOMENTUL ASTA VIN LA TINE!
Cosmina:Bai , Bianca , TU Razi de mine? Sau e chiar adevarat? Vin la tine acum.
Robert:IN 2 MINUTE SUNT LA TINE!Aud cum bat toti la usa ca disperații, eu abia reusind sa ma ridic , spunandule ca acum deschid.
Toti sar pe mine intr o imbratisare foarte strânsă plangand cu mine.DA MA STIU NU AM MAI POSTAT DE FOARTE MULT TIMP , DA CE DRQ, TEME CU CARUL, TEZE, LUNI DAU TEST SI MA ASCULTA LA GEOGRAFIE IIAAAI CEL MAI MARE "VIS AL MEU".