Capitolul 4

37 2 4
                                    

-TATAAAA!
-Am spus eu ceva rau?
-Nuuuuuu, doar ...stii las o balta.
-Domnule, sincer nu m am gandit la acest lucru dar mi ati dat o idee!
-ALEXXXX!
-Da scumpo?
-VA ROG FRUMOS NU MAI VORBITI DESPRE ASTA.
-Scuze iubito. Spune el razand cu tata.
-Barbatii astia! Spune mama chicotind.

Dupa masa îi îmbrățişez pe părinți si plecam inapoi. Ajunsi acolo eu merg in camera mea dar simt cum o mana ma intoarce , era Alex in momentul acela buzele ni se ating formand un sarut apasat. Ne despartim din sarut fiindca nu mai avem oxigen.
-Esti cel mai bun lucru care mi s a intamplat vreodata , te iubesc mult si nu vreau sa ni se intample ceva rau , te iubesc blondo.
-Si eu te  iubesc enorm ,acum haide la antrenament cat mai avem timp.
Ajunsi la antrenament evident ca generalul incepe sa il certe pe Alex
-Generalule, nu il certati pe el , e numai vina mea , eu l am rugat sa vina cu mine ca sa mi vad parintii.
-Va iert doar de data asta dar data viitoare va rog sa ma anuntati.
-Multumesc Domnule, o sa va anuntam.
Atrenamentul a decurs bine ca de obicei pana cand il vad pe Alex vorbind cu o fata frumoasa si cu niste forme mama mama. Ma duc spre ei sa ascult ce vorbesc ( evidentttt).
-Deci cum ramane pana la urma?
-La cafenea ne intalnim apoi mergem stii tu unde si ne intoarcem cat se poate de repede , nu vreau ca Bianca sa observe ca am plecat ok?
-Asa ramane.
La spusele lui imi cad lacrimi fierbinti din ochi, cum poate sa ma insele , eu il credeam un baiat perfect , dar se pare ca m am inselat. Fug in camera mea plangad, inchid repede camera ca nu cumva sa intre Alex.

Din perspectiva lui Alex
Sunt cu Vanessa la cafenea, bem o cafea dupa care mergem sa ii iau un inel de logodna Biancai , cred ca e cel mai inportant pas din viata mea si  as vrea ca cea mai buna prietena a mea sa ma ajute pentru ca da...fetele stiu mai bine. Dupa o ora de stat acolo pentru ca Vanessa era indecisa , pana la urma alege un inel foarte frumos spre surprinderea mea si plecam spre camere. Ajunsi acolo merg cu Vanessa la Bianca in camera.
Bat de trei ori dar nu raspunde. Pana la urma decide sa deschida.
-Ce vrei Shmit.
-Ce ai patit Bianca? O intreb cand vad ca avea lacrimi in ochi.
-ESTI UN IDIOT CARE MERITA SA MOARA , DIN CAUZA TA PLANG , IN LOC SA STAI CU MINE SA NE UITAM LA UN FILM SAU NU STIU ALTCEVA , TU PLECI CU FATA ASTA .
Incep sa rad la spusele ei iar ea se enerveaza si spune:
-CE E ASA AMUZANT?!
-Scumpo ea e Vanessa ,cea mai buna prietena a mea , am mers impreuna intr un loc special ca sa iti aduc asta.
Perspectiva Biancai
Se pune in genunchi  si ma intreaba :
-Bianca, vrei sa fii sotia mea?
-....
STIU STIU E PREA SCURT BIANCA , DAR NU PREA AM IDEI MAI ALES CA AM INTRAT IN DEPRESIE.
Sper ca va place capitolul macar atat pot face. 540 de cuvinte e mult pentru mine mai ales ca is in depresie.

Viața "Dulce" A Biancăi(pauză)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum