capitolul 19

15 2 0
                                    

-Ba sticluța e sticluță, nu vă mai ofticați atata.(Fabi)
-Mi e nu mi pasa atât timp cat cade pe Bianca.(față perversă)
-Mai taci!
-Bine pisi, cum zici tu.
Dupa 2 ore
Am vazut si filmul ala de groaza , inca nu mi vine sa cred ,ca am sarit in bratele lu  Roabă. Dar Să trecem peste asta. Toti adorm ca vacile peste tot, Cosmina pe canapea altu pe fotoliu si restu pe jos. Am ramas numai eu cu Roabă in bucatarie strangand mizeria.
-Deeeeeci.....ce a fost cu sarutul ala?(Robert)
-Amm....n..nu stiu.
-Tu ma placi?
-Nu? De ce?
-Minti, ma iubesti chiar!
-Nu stiu ce sa zic.
-Eeee , nu te mai preface si lasa inima sa aleaga, deci imi dai te rog o sansa?
-Ma mai gandesc ok? Dar iti voi spune imediat ce m am hotarat.
-Multumeeeeesc!!!!
-Nu te ambala asa ca poate zic nu.
-....Bine
-Eu....stii...ma duc sus sa dorm...daca vrei ....iti aduc o patura si poti sa....dormi....cu mn , ok?
Robert a spus ca se duce la baie si evident am zis sa trag cu urechea.
-YEESSSSSS YEEEEEES , O SA DORM CU BIANCA FRATE , DORM!!!! ABIA ASTEPT SA VAD CE SPUNE CAND SE VA DECIDE.
Offf doamne se entuziasmeaza prea mult .
Ma rog sa trecem si peste asta , ma pun in pat si stau la televizor, dupa 10 minute cineva bate la usa, ii spun in "intra" si il vad pe nimeni altul decat Robert.
-Deranjez?
-Nup, hai vino.
-La ce te uiti?
-Documentar despre pisici, ador pisicile.
-Supeeer, ce coincidenta si mie.
-Serios?
-Da! Mai ales cele siameze.
-Uite cum facem , ai o saptamana sa ma cuceresti , daca nu reusesti atunci s a dus sansa ta ok?
-Am inteles şefa.
-Bun , acum uite dormi in fotoliu.
-Dar...darrr...offf lasaa.
Perspectiva lui Robert
Ma trezesc cu o durere de gat mama mama, o vad pe Bianca cum doarme ca un ingeras. Păşesc incet sa nu o trezesc si cobor la parter. Acolo le vad treze pe Andreea si pe Vivi.
-Neata fetelor.
-Cum a fost sus nebunule, spune Andreea cu o fata perversa.
-Ho turbat o ca eu am dormit in fotoliu si ea in pat.
-Frateeeee nu vad si eu putina actiune.
-Daca vrei actiune lasa baietii din cluburi si fa ti iubit.
Perspectiva Andreei
Uuuu baiatul asta chiar crede ca daca vine de 2 ori la Bianca in casa crede ca poate spune ce vrea? Iaaauzii la el sa las baietii sa sa imi iau un singur baiat , da cine e el sa imi dea mie ordine? ......offfff bine cred ca are dreptate pana la urma trebuie sa imi gasesc si eu pe cineva care sa ma respecte , sa ma iubeasca si alte chestii pe care le fac cuplurile alea fericite.
-Bai smechere sa stii ca nimeni nu imi spune mie ce sa fac ok? Doar pentru ca tu ai venit a doua oara la Bianca si ai dormit cu ea in camera asta nu inseamna ca poti sa imi spui mie ce vrei, ok? Asa ca tine ti parerile la tine in cap.
Nu spune nimic si pleaca in sufragerie. Hehe i am dat la corason. Buuuuuuuuuuun deci azi vreau sa o iau pe Bianca si pe Vivi la un film super misto. 
Ora 19:00
Astept de 5 minute sa vina fetele, oare ce le ia atat?
-HEEEEY AM SOSIT, spune Bianca entuziasmata.
-Ce cauta Robert si baiatul asta aici?
-Pai el este Rye, face sala de 3 ani siiii e siiiinguuuur.
-Wow, ok? Buna, eu sunt Andreea, incantata!
-Buna, sunt la fel de incantat. Imi pupa mana dupa care se da umpic mai in spate. M am facut rosie ca un rac si Bianca evident ca a observat. Nu am mai avut parte de asemenea lucruri demult. Bianca ma trage pana la baie si le spune baietilor ca venim in 5 minute.
-Heeeeei de ce m ai tras pana aici?
-Tie cumva iti place de Rye?
-Ammmmmm.....nu stiu ce sa zic, adica tipul  e dragut , e bine făcut, e si singur.
-Doamneeeee Andreea , cea mai dura fata pe care o cunosc s a indragostit?
-Se pare ca da.
-Okkkkk , haide sa mergem probabil ca ne asteapta toti in sala, stai linistita daca vrei te pui langa Rye.
-Normaaaal.

*Saltare barosaaani , va intrebati de ce nu am mai postat bla bla bla , nu am timp, scoala e de kkt , teme multe  , de invatat multe(chiar daca nu invat:))))
LENE MUUULTAAAAA
Si mna am zis hai sa fac macar capitolul asta mai lung , o seara bunaaaaa.

Viața "Dulce" A Biancăi(pauză)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum