M-a sărutat ... I-a răspuns la sărut dar atunci când m-a retrat s-a ridicat s-a uitat în ochii mei . Atunci parcă am revăzut toate momentele , de la X Factor până în prezent . Le-am revăzut chiar şi pe cele cu el şi Eleanor , atunci când eu stăteam şi plângeam revoltându-mă . Mi-am amintit de toate momentele acelea , bune şi rele .
Gândurile mi-au fost risipite de uşa care , cred că a fost trântită de Louis . A plecat ? A plecat ... De ce ? Am făcut ceva greşit ? A făcut ceva greşit ?
M-a sărutat , simte ceva pentru mine ? Am să îl întreb atâtea , încât aceste întrebări mă macină pe dinăuntru . Aş vrea să găsesc răspunsul acestor întrebări cât mai repede . Măcar nu sunt băieţi acasă . Am coborât jos iar Louis era pe canapea spre surprinderea mea .
Nu ştiam ce să spun . Să îl întreb dacă simte ceva pentru mine ? Nu , nu e bine ! Mi-am spus coborând scările silenţios . Să îl întreb alceva , ceva mai puţin jenant ? Nu ştiu ... M-am trezit la realitate văzând că am ajuns lângă canapea . Mi-am ridicat privirea de pe podea spre Louis , acesta stătea cu genunchi la piept privin în gol şi mişcându-şi din când în când buzele .
Ce spunea ? La ce se gândea ? A făcut ceva greşit ? Nu . A , am uitat de faptul că el are o iubită şi de faptul că o înseală cu un tip , care este tocmai prietenul cel mai bun ... sau a fost ... până ne-am distanţat . Mi-am deschi ochi şi l-am privit pe Lou care se uita la mine uimit . Ce am făcut ? Am ridicat mână din reflex şi am îndreptat-o spre faţa mea . Plângeam ? Cât timp am stat acolo în picioare ?
A venit spre mine şi a spus aproape şoptind :
- Îmi pare rău ...
Îi pare rău ? De ce ? Prea multe întrebări îmi invadau gândul .
- De ce îţi pare rău ? Am întrebat fără să îmi dau seama că gândesc cu voce tare .
- Păi ... pentru faza de mai devreme ... A spus uitându-se în jos şi înroşindu-se .
- Nu trebuie să îţi ceri scuze . Am sărit în braţele lui şi l-am strâns cu putere de parcă cineva era gata să îl fure , şi presimt că asta se va întâmpla .
L-am strâns cu putere şi m-am apropiat de urechea lui să îi spun ceva :
- Te iubesc , frăţioare .
* Louis *
Mă bucur ca nu este supărat . Mă simţeam aşa de bine în braţele lui , nu vroiam să îi mai dau drumul .
M-am desprins cu greu din acea îmbrăţişare călduroasă . Am zâmbit . Şi m-am dus în cameră. Atunci când urcam scările mi-am întors din nou privirea spre el , arăta confuz şi cam supărat . De ce ? În fine , trebuie să îmi fac bagajul . Mâine plecăm în Australia . Mi-am făcut bagajele încă având în gând pe acel Harry confuz şi trist de mai devreme .
M-am oprit şi am hotărât să mă duc la el în cameră . Am bătut dar nimeni nu mi-a răspuns . Am intrat şi am văzut pe podea aceeaşi fotografie de mai devreme . Mi-am permis să o ridic şi am obsevat că era o poză cam veche , cu mine şi Hazz . Credeam că am pierdut-o , sau aşa am crezut eu . Harry a luat-o . De ce a făcut asta ?
Mi-am alungat gândurile acestea şi m-am îndreptat spre camera mea . Am lăsat bagajul şi mi-am luat laptop-ul intrând pe Twitter mai întâi . Am răsfoit postările şi mesajele de la fani până am dat de unul lung . Şi am început să îl citesc .
„ Larry e real . Elenor e cea mai mare porcărie. Când veţi termina cu teatrul ăsta ? M-am săturat să aud peste tot ' Se zvoneşte că Louis şi Elenor se vor căsători ! ' . Nu mai suport . Aştept momentul în care tu şi Harry veţi trăi fericiţi , împreună . Da împreună . Acea zi în care noi , Larry Shipperi nu vom mai fi cei mai urâţi din acest fadom . Atât am avut de spus . Voi rămâne Directioner , un Directioner care crede într-o „ prostie ” , care este jignit întodeauna . ”
Larry ? Aaa , îmi amintesc acuGm . Larry Shipperi sunt motivul pentru care eu şi Harry ne-ma îndepărtat , cu toate că asta ar trebui să se întâmple doar în faţa camerelor ... dar am sfârşit prin a nu mai vorbi unul cu altul timp de 2 săptămâni . Acum măcar vorbim . Ştiu că îmi mint fani ieşind cu Elenor dar sunt obligat . Chestia asta cu Larry e ... doar vina management-ului . Ei ne-au obligat să ne distanţăm , că de nu făceam asta eram scoşi din trupă . Ăsta e cel mai stupit lucru .
Poate că până acum m-am minţit singur , refuzând să cred aşa ceva . Refuzând să cred că simt ceva ...
*Am încercat să scriu mai mult . Sper că vă place . Voi posta în weekend deoarece nu am timp . Am de învăţat foarte mult în timpul săptămâni . Sper că nu v-am dezamăgit . *
YOU ARE READING
Secrets ~ L.S PAUZA
FanfictionToţi fanii sunt împotriva Larry Shipperilor . Mulţi nu ştiu ce se întâmplă în spatele camerelor . El încearcă să fie puternic . Dar nu reuşeşte . În schimb află ceva care îl luminează . Louis . Harry . Management . Certuri . Vor reuşi băieţi să trăi...