Când am intrat am văzut câteva fane care erau în exteriorul hotelului şi aveau o pancartă pe care scria despre ... Larry ... Scria :
' Larry is real ! Please Harry and Louis come out ! '
* Perspectiva autorului *
Securitatea băieţilor imediat au observat pancarta şi am plecat spre fetele care o ţineau . Le-au smuls bucata de carton din mână , au îndoit-o şi au rupt-o , urmând să ajungă într-un tomberon . Fetele au fost avertizate sa nu mai facă astfel de pancarte , li s-a spus că Larry nu există şi că Louis se întâlneşte cu Eleanor .
Fete au plecat de acolo plângând , gândindu-se la faptul ca Harry şi Louis le urăsc în acest moment . Dar ele nu s-ar fi aşteptat ca însuşi Harry să vină la ele .
* Una din fane *
Harry venea spre noi . De ce vine aici , să ne spună cât de mult ne urăşte . Am observat că Anne a plecat . Eu stătea pe o ridicătură de ciment , strângându-mi genunchi la piept şi plângând .Deodată am simţit o mână care se aşezase pe ceafa mea . Mi-am ridicat privirea şi l-am observat pe Harry care statea în faţa mea , părea îngrijorat . De ce ar fi îngrijorat pentru un simplu fan care susţine că el e gay ? Nu înţeleg .
- De ce plângi ? Ţi-au făcut ceva bodyguardzi ? Vorbeşte , te rog . Nu-ţi fie ruşine !
- Nu mi-au făcut nimic . De ce vorbeşti cu mine ? T-tu mă urăşti . M-am bâlbâit printre suspine .
- De ce te-aş urî ? Eu îmi iubesc toţi fani ! Şi pe Larry Shipperi ! A spus în timp ce zâmbea , iubesc zâmbetul lui aşa de mult .
- Mi-mie mi-au spus că mă urăşti , că vrei să mor . Cuvintele mi-au ieşit fără să realizez ceea ce tocmai am spus .
- Ce ? Nu ! Te rog să nu le mai dai importanţă . Eu te iubesc . A spus în timp ce mi-a apucat de încheieturi .
- Auu , nu ! Am spus încercând să îmi „ recuperez ” mâinile .
- Ce ? Te tai ? De ce ? De ce o fată aşa de frumoasă se taie ?
- Eu ... nu sunt frumoasă . Nu merit atenţia ta , uite-te la mine cum arăt . Nimeni nu mă place , sunt o ciudată ! Până şi eu mă urăsc . Nu înţeleg de ce tu te afli aici ascultându-mă pe mine , un nimic !
- Nu mai vorbi aşa despre tine . Spune , de ce ai ajuns să te tai ?
- Păi oameni mă jignesc constant . Directioneri , în special Eleanour Shipperi , mă numesc un fan fals , îmi spun că tu şi Louis ma urâţi , că ar trebui să mă sinucid . Şi nu am m-ai suportat , asta mă face să mă simt bine . E ciudat ... eu sunt o ciudată ...
- Nu mai vorbi aşa ! Eşti un fan adevărat .
- Adică ... e adevărat ?
- Nu ... nu sunt într-o relaţie cu Louis ... nici nu cred că voi fi ....
- Nu îţi pierde speranţa .
- Te rog din suflet nu te mai răni . Tu eşti frumoasă . Eu te iubesc , nu contează Eleanour Shipperi ! Eu iubesc Larry Shipperi .
- Nu pot să cred că te-am întâlnit . Mi s-a îndeplinit un vis . Bine ... poate mai multe . Am zâmbit .
- Mă bucur pentru tine . Ne mai vedem . A spus .
- La revedere . I-am făcut cu mâna şi l-am privit intrând în hotel .
* Harry *
Am plecat spre intrarea hotelului , din fericire nu mai era nimeni acolo . Mă miră asta . A spus că a crezut că urâm Larry Shipperi ... cum să crezi asta ? Noi nu urâm pe nimeni , bine poate doar conducere îi urăşte . A zis că cei care susţin Eleanour i-au spus să să se sinucidă ... cum să îi spui asta ?
Am intrat în hotel şi m-am îndreptat spre camera mea . Nu mi-au dat voie să am o cameră în comun cu Louis . Ei bine ... eram sigur că nu voi avea voie .
Mi-am luat laptop-ul şi am intrat pe Twitter . Am scris un Tweet :
' Încetaţi cu cearta ! Da ! Voi Directioneri ! Nu mă interesează dacă susţineţi Larry sau Eleanour ! Nu vă mai certaţi . Credeţi că dacă nu vedem certurile noi nu ştim dar noi aflăm asta . Vreau pace între voi '
Am mai navigat puţin pe net şi apoi am închis laptop-ul , punându-l de-o parte . Am deschis televizorul şi am tot schimbat canalele până când am ajuns la unul pe care era o ştire : Larry e real ?!
Oameni ăştia nu am ce face ? Trebuie să se bage în toate astea . Ştirea spunea:
' Astăzi Louis şi Harry au fost văzuţi la aeroport . Şi ţin să precizez că erau foarte apropiaţi . Ajunşi la hotel au văzut o pancartă care relata despre fenomenul numit ' Larry Stylinson ' . Se pare că fani cred că Louis Tominson şi Harry Styles sunt într-o relaţie , iar ' Larry Stylinson ' este numele lor de cuplu . Cum am spus înainte au văzut o pancartă depsre Larry iar ei doar au zâmbit .Fanii pretind că Harry a ieşit din hotel şi a vorbit cu una din fanele care aveau posterul respectiv . '
- Wow ! Ce informaţi sunteţi ! Puteţi să îmi spuneţi ceva ce nu ştiu ? Nu ! Eu cu Louis nu suntem împreună , am ţipat , încă . Ultimul cuvânt l-am şoptit .
* Louis *
Mergeam spre camera lui Harry , aveam de gând să îl întreb de ce a întârziat adineauri . Când să ajung în faţa camerei lui , camera 98 , am auzit ceva .
L-am auzit pe Harry tipând ...
Deci ? Cum e ? Groaznic ... ştiu . Încerc să postez cât mai des şi cât mai mult . Nu am un orar exact . Dar postez o dată la 2-3 zile . Kisses !
YOU ARE READING
Secrets ~ L.S PAUZA
FanfictionToţi fanii sunt împotriva Larry Shipperilor . Mulţi nu ştiu ce se întâmplă în spatele camerelor . El încearcă să fie puternic . Dar nu reuşeşte . În schimb află ceva care îl luminează . Louis . Harry . Management . Certuri . Vor reuşi băieţi să trăi...