Din perspectiva lui Harry
Acum 3 ani ne aflam la X Factor luptând din greu să trecem în etapa următoare . Au trecut 3 ani de când am cunoscut 4 băieţi minunaţi , care mi-au devenit fraţi . În aceşti 3 ani am fost forţat să mă ascund de ochi lumi şi încă mai sunt . El nu ştie adevărul . Management -ul nu mă lasă să îi mărturisesc . Mi-am făcut-o cu mâna mea acum 3 ani atunci când am semnat contractul acela .
Băieţi mi-au risipit gândurile atunci când s-au aşezat lânga mine pe canapea . Toţi zâmbeau , numai Louis era serios . Asta este ciudat , el era întodeauna zâmbitor . Zayn a rupt tăcerea :
- Ce facem azi ?
- Eu voi sta în casă . Nu vreau să mai apar în ziare şi reviste . Am spus păstrându-mi seriozitatea .
- Şi eu rămân în casă . A spus Louis ridicându-se de pe canapea . L-am zărit în bucătărie luând un măr şi începând să îi mănânce .
- Bine , noi mergem la Danielle la cină, da băieţi ? Le puteţi invita şi pe Perrie şi Christine . L-am auzit pe Liam spunând în timp ce urcam scările spre dormitorul meu .
- Distracţie plăcută !
- Mulţumim ! Să mergem băieţi ! A spus Niall .
***
Eram în dormitor privind fotografiile care se aflau pe birou . Am observat că lipseşte ceva . M-am îndreptat spre birou , am tras de un sertar şi am scos o fotografie . Am ridicat-o şi m-am uitat la ea câteva secunde . Apoi o lacrimă s-a aşezat pe poza veche care părea să fie nou-nouţă . Era o fografie cu mine şi Louis . A fost făcută înainte să începem primul nostru turneu . M-am aşezat pe pat încă ţinând fotografia în mână . Lacrimile nu încetau să apară , din cauza lor eu vedeam înceţat . Mi-am dus mâinile la ochi , stergând lacrimile apoi am văzut ceva care mi-a oprit brusc lacrimile .
L-am văzut pe Louis care se uita la mine curios , în acelaşi timp trist . Privirea lui s-a mutat pe fotografia care stătea pe parchet . M-am uitat la faţa lui . Am văzut că ochi îi sclipeau , nu cred că din cauza lumini . El ... plângea . De ce plângea ?
S-a apropiat de mine , a îngenuncheat în faţa mea şi m-a sărutat .
YOU ARE READING
Secrets ~ L.S PAUZA
FanfictionToţi fanii sunt împotriva Larry Shipperilor . Mulţi nu ştiu ce se întâmplă în spatele camerelor . El încearcă să fie puternic . Dar nu reuşeşte . În schimb află ceva care îl luminează . Louis . Harry . Management . Certuri . Vor reuşi băieţi să trăi...