7. William

71 7 2
                                    

M-am aşezat în pat înainte luându-mi telefonul . Mi-am băgat căştile în urechi , parcă plutind spre altă lume . Muzica mă linişteşte întodeauna . 

Am auzit o bătaie puternică în uşa , iar cineva a intrat val vârtej în camera mea de hotel . Mi-am deschis ochii şi l-am văzut pe William , unul dintre manageri noştri , stând în faţa patului . Se uita la mine de parcă omorâsem pe cineva. 

* Din perspectiva autorului *

William era un om înalt , avea ochii căprui , parul şaten . Era îmbrăcat într-un costul negru , cu o cămaşă albă . La gât avea legată o cravată neagră . Se pare că venise de la o şedinţă .

El se uita la Harry încruntat , supărarea citindu-se pe faţa lui . 

- De ce ai făcut asta ? Nu ţi-a ajuns zvonurile ? A întrbat William , aproape ţipând .

- Toţi Larry Shipperi au dreptate ! Larry e adevărat ! De ce nu ne lăsaţi să fim fericiţi împreună ? Am făcut ce am făcut pentru că îl iubesc , iar lumea trebuie să ştie . Nu mai vreau să trăiesc în minciună . Lumea poată să spună absolut orice despre mine , atâta timp cât este şi adevărat !

- Nu şti ce face băiete . Îţi distrugi singur cariera , le distrugi cariera ! O să mai aveţj atâţia fani când vor afla că în trupă se afla doi gay ? A întrbat William , vărsându-şi furia asupra lui Harry .

- Nu îmi distrug nimc . Fanii adevărţi vor accepta că suntem gay şi punct . Acum te invit să pleci . I-a spus Harry deschizându-i uşa şi arătând spre ea .

* Louis *

Am auzit uşa lui Harry deschizându-se . Mi-am luat tricoul pe mine şi am ieşit din camera de hotel , m-am îndreptat spre camera lui Harry şi am auzit nişte ţipete .

- Nu şti ce face băiete . Îţi distrugi singur cariera , le distrugi cariera ! O să mai aveţj atâţia fani când vor afla că în trupă se afla doi gay ?

 - Nu îmi distrug nimc . Fanii adevărţi vor accepta că suntem gay şi punct . Acum te invit să pleci . I-a spus Harry deschizându-i uşa şi arătând spre ea .

Ce ? Cu cine se ceară Harry pe tem asta ? Vocea aceia ... care m-a obligat să ies cu Eleanor . Vocea aceia , vocea lui William . Am plecat repede la mine în cameră înainte să iasă şi să mă vadă . Dar nu am închis uşa . Am auzit ceva :

- Dacă până mâine seară nu termini cu chestia asta am să te dauafară din trupă ori oe tine ori pe el !

- Asta s-o crezi tu ! Nu există One Direction fără unul dintre noi ! Fanii nu vor accepta asta ! 

- Bine , mai vedem noi .

William s-a făcut dispărut pe holul lung al hotelului .Harry a intrat în cameră şi am auzit ceva pacă spărgându-se . Am ieşit repede din cameră . Nu am bătut la uşa lui Harry . Am intrat pur şi simplu .

- Harry ? S-a întâmplat ce-  

- Lasă-mă Louis . Nu s-a întâmplat nimic . A spus printre lacrimi . 

Am observat oglinda de pe perete făcută cioburi . Am călcat în cioburi şi m-am dus lângă Harry . L-am luat în braţe . 

- Am auzit tot Harry . Am spus simţind cum lacrimile se preling pe obraji mei .

- Ce ? Louis nu e bine .

- Atunci ce e bine ? Să mai astăm aşa 3 ani de acum în colo ? Eu m-am săturat de asta . Te rog sa ma crezi că m-am abţinut să nu vin să-i dau un pumn în faţă .

- Nu ! Dar a spus că ne va da afară dacă .. Eu nu pot să suport ideea că din cauza mea tu vei fi dat afară . Mai bine renunţ eu ...

- Nu ! Să nu îndrăzneşti . 

- Dar .. A început să şoptească , printre suspine .

- Am eu o idee . Acum la somn .

- Dormi cu mine ? A spus zâmbind .

- Da .

Scuzaţi-mă că am intârziat cu capitolul ăsta dar temele mă omoară . Sper că vă place .

Nu o să mai fie multe capitole . Nu vreau să o lungesc . Vor mai fi cel mult 10 capitole . :)

Kisses .

Secrets ~ L.S PAUZAWhere stories live. Discover now