* Harry *
Am ieşit din casă trântind uşa . Eram nervos dar nu ştiam de ce . M-am dus în parc , aveam nevoie de linişte să îmi pun oridine în gânduri . M-am aşezat pe o bancă . Prin faţa mea au trecut o fată cu un băiat ţinându-se de mână . S-au aşezat pe bancă , s-au sărutat şi au început să vorbească . Nu am acordat atenţie discuţiei lor . Dar mă gândeam la mine şi Louis . De ce nu puteam şi noi să fim aşa ? Aaa , da . În lumea în care trăim nu este acceptabil să fi gay , bisexual sau lezbi . De ce nu pot accepta oare oameni că uni suntem diferiţi ? M-am săturat de asta .
M-am ridicat şi m-am îndreptat spre casa lui Zayn , adică înapoi de unde am plecat . Mi-am luat bagajul pe care îl făcusem de câteva ore şi am coborât scările în linişte deoarece nu vroiam să atrag atenţia lui Louis . Dar nu am reuşit să fac ce mi-am propus .
- Unde te duci ? A spus Louis , aproape şoptind de parcă nu mai putea vorbi .
- Mă duc la apartamentul nostru să îmi iau şi celelalte haine . Al nostru , ce frumos a sunat . Am zâmbit de parcă nimic nu se întâmplase .
- Merg şi eu ! Aşteaptă-mă , te rog !
- Bine , ne vedem la maşină .
Am ieşit din casă cu zâmbetul pe buze . Acum jumătate de oră plângeam pe o bancă din parc iar acum zâmbesc . Am pus geamantanul în portbagaj şi m-am sprijinit de maşină aşteptându-l pe Lou . Câteva secunde mai târziu l-am văzut ieşind din casă . A venit şi pus şi el bagajul în portbagaj . Şi ne-am urcat în maşină .
Drumul spre apartament nu a durat mai mult de douăzeci de minute , a fost unul foarte liniştit . Tot ce am făcut a fost să ascult la radio melodi de dragoste . Şi ăştia de la radio , chiar vor să îmi înrăutăţească situaţia ?
Am intrat în apartament , iar eu m-am dus la mine în cameră lăsând bagajele în sufragerie , dacă camera aceea se poate numi sufragerie . Am intrat în cameră trântind uşa , m-am lipit de uşa şi am început să plâng . Nu vroiam să plâng în faţa lui . M-am lăsat in jos , mi-am îmbrăţişat genunchi cu mâinile şi am stat acolo , plângând .
Dar nu am stat mult deoarece Louis a venit la uşa şi a început să bată şi să o împingă , dar eu nu l-am lăsat să între . Nu vroiam să mă vadă că plâng şi să mă întrebe de ce .
Într-un final a renunţat , iar eu m-am oprit din plâns . Mi-am şters lacrimile cu un şerveţel apoi am ieşti din cameră . Mi-am luat bagajul şi l-am dus în cameră începând să îmi pun restul hainelor în geamantan . Louis a auzit gălagia provocată de mine şi a venit din nou la mine în cameră . Eu am continuat să arunc hainele în geamantan .
- Ce ai păţit ? A întrebat uitându-se la mine .
- Îmi fac bagajul , tu nu ţi-l faci ?
- Mi-l voi face . Pleci azi ? A spus iar eu m-am întors spre el . Mă privea cu o faţă trista .
- Cred că da . Nu mai am ce face aici . Nu vreau să mă cert cu management-ul . Am spus uitându-mă în continuu la faţa lui , care era din ce în ce mai tristă .
* Louis *
Să se certe cu managementul- ul ? Stai ! Se ceartă cu managementu-l ? Nu ştiam , ce motiv are să facă asta ? L-am văzut uitându-se la mine , analizându-mi faţa . Ce-am făcut ?
- Nu placa azi , te rog ... L-am implorat .
- Bine nu plec , voi pleca mâine . A spus zâmbindu-mi .
- Plecăm măine , amândoi . Bine ?
După ce am început sa mă întâlnesc cu Eleanor eu cu Harry nu am mai ieşti împrună prea des . Asta sună cam ciudat dar cred că motivul pentru care Harry s-a depărtat de mine este Eleanor . Oare de ce ? Are legătură asta cu „ Larry Stylinson ” ?
Am ieşit din cameră încă gândindu-mă la asta . M-am apucat să îmi fac bagajul , încet dar gândurile mele încă erau la Harry în cameră . De ce se certa cu management-ul ?
* Harry *
Am pomenit cumva de certurile mele cu management-ul ? Oh , nu . Doamne ce prost sunt !! De ce am făcut asta ? De ce ? Acum îl implic şi pe el în treburile astea ! Nu , el e ultima persoană pe care aş vrea să o supăr . De sunt aşa de tont ? De ce ?
M-am întins pe pat mustrându-mă pentru faptele făcute . Am stat şi m-am uitat la tavan o periodă lungă de timp . M-am întins după telefon şi m-am uitat cât e ceasul .
E ... patru dimineaţa . Adică eu nu am dormit toată noaptea ? O să dorm în avion , nu-i problemă . M-am ridicat din pat şi mi-am luat laptop-ul . Am intrat pe Twitter şi am anunţat că fac un TwitCam . Mii de răspunsuri au sosit în câteva minute . Se pare că nu doar eu sunt treaz la ora asta .
Am început TwitCam-ul şi le-am dat Follow câtorva Directionere . Dar am dat Follow şi Larry Shipper-ilor , Măcar ei să creadă în noi . Nici eu nu mai am speranţă . Trebuie să mă obijnuiesc cu gândul că Louis este cu Eleanor iar eu nu am nici o şansă cu el .
Îmi pare rău că a durat aşa de mult . Dar şcoala e de vină . Iar doamna dirigintă ne-a interzis să intrăm pe Facebook . Dacă ne vede online ne ascultă din tot ce ne-a predat . Cine m-a pus pe mine şa îi dau cerere pe facebook nu ştiu . În fine . Sper că vă place capitolul . Următorul va veni în curând . Dacă am inspiraţie poate chiar duminică . Vom vedea . Kisses !
YOU ARE READING
Secrets ~ L.S PAUZA
FanficToţi fanii sunt împotriva Larry Shipperilor . Mulţi nu ştiu ce se întâmplă în spatele camerelor . El încearcă să fie puternic . Dar nu reuşeşte . În schimb află ceva care îl luminează . Louis . Harry . Management . Certuri . Vor reuşi băieţi să trăi...