8. Surpriza

80 8 2
                                    

Ne-am aşezat în pat . Şi-a pus capul pe pieptul meu . Şi în cel mult zece minute a adormit . Mi-am dus mâna în cârlionţi săi şi am ,incpeut să-l mângâi . Ce bine aici , departe de Modest ,de lumea care critică . Mi-aş dori ca asta să dureze pentru eternitate . Dar din păcate nu ...

M-am ridicat un pic mai sus pentru al putea vedea . Dormea aşa de frumos . Părul îi era răvăşit , buzele rozali îi erau întredeschise , era aşa de liniştit . Lângă el parcă plutesc pe un nor , fără probleme .

Mi-am pus capul pe pernă şi am continuat să îmi imaginez viaţa dacă lumea ar şti de mine şi Harry . 

* Dimineaţa *

M-am trezit singur în cameră . Oare unde era Harry ? Ce vrea să faca nebul ăsta ? Îl cred în stare de foarte multe . M-am ridicat din pat şi m-am dus la balcon . Am păşit înainte , mi-am pus mâine pe balustradă şi am putut vedea o mulţime de fani care stăteau în linişte . Harry era cu ele . 

M-am aşezat pe bancuţă încă trăgând cu ochiul la ce se întâmpla pe stradă . 

Harry le punea pe fane să ţină nişte postere ? Le spunea să nu facă gălăgie .  

Deodată nu se mai auzea nimic . Maşinile treceau dar nu putea auzi nici măcat o şoapta de-a Directionerilor . 

M-am ridicat în picioare şi am văzut fanele care ţine-au postere de-asupra capetelor . Toate bucaţile de hărtie formaul unul mai mare pe care scria : Hazza loves Boo Bear .

Harry era în faţa lor . Doamne nu-mi vine să cred ce-a făcut nebunul ăsta . Mă întristează faptul că Modest îl vor certa pe Harry pentru asta dar am eu o idee .

Am plecat de a balcon , mi-am luat un tricou , m-am încălţat şi părăsit camera lui Harry . Am coborât scările , deoarece liftul era plin şi am ieşti afară .

L-am văzut pe Harry cum le felicita pe fane . 

- Nu-mi vine să cred ce nebun eşti ! Am strigat .

- Ştiu . M-a aprobat .

- Şti ce se va crede nu ? Şi ce vom păţi ?

- Sunt Larry Shipperi . Asta aşteptau , dacă ai fi văzut cum li s-a luminat chipul atunci când au aflat de noi . Este minunat să vezi asta Lou . Totul se va rezolva . Nu-ţi face probleme . Acum fi tu însuţi . Mi-a şopit .

Şoapta lui mi-a dat fiori de-a lungul coloanei . 

- Nu-mi vine să cred că ai ieşit aşa afară ! O să apari iar pe prima pagină . M-am amuzat pe faptul ca el a ieşit pe stradă fără tricou .

- Hmm ? A da . A spus şi apoi a început sa râdă .

L-am luat în braţe . L-am strâns de parcă era pe cale să fie luat de lânga mine . M-am tras din îmbrăţişare şi l-am sărutat .

Încă nu îmi vine să cred . Noi suntem pe stradă , înconjurati de Larry Shipperi şi ne sărutăm .

L-am tras spre hotel . I-am spus să meargă să se îmbrace şi aşa a făcut . 

S-a întors îmbrăcat , ţinănd în mână telefoanele noastre .

- De ce ai mai luat telefoanele ? Am întreba t.

- Twitter ? A spus fluturând telefoanele .

- Aşa e ! Am spus înhăţând telefonul meu . Dar hai să facem ceva înainte .

- Cum ar fi ? 

- O poză !

- Pentru ce ?

- Cum pentru ce Harry ? Pentru ce se fac pozele ?

- Pentru amintiri presupun . A spus ridicănd din umeri .

- Treci aici ! Am spus . El imediat s-a lipit de mine . Am făcut poza . 

- Hai în parc . A spus .

-Ok . Eu încă având privirea spre telefon . Am intrat pe Twitter şi am postat poza alături de mesajul : „ Mulţumim ca sunteţi alături de mine şi de @Harry_Styles . Vă iubim . ” . 

Am băgat telefonul în buzunar .L-am luat de mână şi ne-am îndreptat spre parc . Telefonul vibra semn că primesc mesaje sau apeluri . Ştia că sunt băieţi şi manageri . Au văzut pe Twitter trendul : #LarryIsReal alături de toate pozele de la evenimentul de dimineaţă . 

M-am aşezat pe o bancă în timp ce Harry butona telefonul uitându-se mirat la el .

- S-a întâmplat ceva ? Mă rog , înafară de poza mea . Am spus .

- Păi trendul şi manageri care blochează Directioneri , în special Larry Shipperi .

- Nu se pot măsura cu ei . Nu-ţi face griji . I-am spus şi m-am apropiat de el pentru al săruta .

În parc erau o mulţime de fani ,de bătrâni , de tineri . Toţi se uitau la noi uimiţi . Eram sigur că asta se va întâmpla .Dar sunt fericit , Harry este fericit , fanii sunt fericiţi . Totul este perfect . 

O maşină neagră a parcat . Ştiam cine e . M-am ridicat în picioare alături de Harry . Am făcut semn fanelor să vină . Ele s-a dus în spatele nostru . Suntem împreună în chestia asta , îi vom face faţă .

* Scuzaţi-mă că am întârziat cu next-ul . L-am pus în sfărşit . Nu cred că voi mai scrie 10 capitole deoarece am inspecţi şi nu cred că le voi face faţă . Tocialară de mine , vrea medie de 10 şi nu cred că am timp . Nu cred că vă intereseaza asta . 

Sper că vă place capitolul . Kisses .

Secrets ~ L.S PAUZAWhere stories live. Discover now