Maşină neagră a parcat . Ştiam cine e . M-am ridicat în picioare alături de Harry . Am făcut semn fanelor să vină . Ele s-a dus în spatele nostru . Suntem împreună în chestia asta , îi vom face faţă .
Din maşină a ieşit William împreună cu 2 bărbaţi , înalţi . Toţi erau îmbrăcaţi în costume negre . Ce au Doamne cu costumele ? Nu au alte haine ?
S-au apropiat de noi . Sunt mai mult ca sigur că va izbucni o ceartă , aici , în faţa fanilor . Serios ei nu văd grămada de fani din spatele nostru ?
- Harry ? Cum ai îndrăznit să faci asta ? Nu aţi fost la concerte . Nu aţi mai vorbit cu băieţi . Ce e în capul vostru ? Vă distrugeţi cariera ? Cum ar putea lumea să asculte o trupa de 5 băieţi din care 3 sunt gay ? Spune tu cum ? A spus William , iar fanii i-au răspuns :
- Dar ce are să fi gay ? Nu-i o jignire oameni buni !
- Voi nu vă băgaţi ! Majoritatea fanilor sunt de partea lui Eleanor . Voi nu contaţi ! A spus fără să gândească .
- Ce-ai spus ? Ei nu contează ? Ei ne-au fost alături timp de 3 ani . Sunt singuri care au sperat că într-o zi eu şi Harry vom fi împreună .
- Da , bine . Dar jumătate din fani vor dispărea . Vă place?
- Ne place , nu ne place , asta e adevărul . Nu vreau să ies cu Eleanor ştiind că Harry stă acasă pl ângând sau rănindu-se . Am ţipat la el .
Toţi fani se uitau la noi de parcă ne crecuseră antene . Stai ... am spus că Harry se tăia ? Doamne ce prost sunt . Acum Harry se va supăra pe mine .
- Louis ... asta ... de ce le-ai spus ?
- De ce să nu şti şi ei motivul pentru care tu porţi zeci de brăţări ? Da , aşa e ! Motivul rănilor lui este Eleanor ! Am strigat în aşa fel încât toată lumea din jurul nostru să mă audă .
- Harry , tu ... te tăiai ? Pentru Eleanor ? Nu merită să le arăţi că te pot doborî , Hazza , nu te mai tăia ! Îl ai alături pe Louis , ne ai alături pe noi . A spus o fană .
Harry a îmbrăţişat-o iar eu am făcut la fel .
După acea îmbrăţişare Harry i-a mulţumit fanei pentru încurajări .
- Eu renunţ ! Ies afară din One Direction ! M-am săturat de asta ! Ori sunt cu Louis în public ori mi-am luat rămas bun ! A strigat Harry .
Ce ? E nebun ? Doamne , cum să abandoneze trupa ?
- Dacă pleacă Harry plec şi eu . Am spus apoi i-am putut vedea pe Niall şi Liam , în spatele lor era Zayn . Se pare că veneau spre noi . Super , parcă văd şi ştirea asta bună de prima pagină .
- Băieţi , ce se întâmplă ? A spus Liam îngrijorat atunci când i-a văzut pe William şi pe animalele lui lângă mine şi Harry .
- Idioţi ăştia nu ne lasă să fim împrună ! Liam m-am săturat de Eleanor ! Crezi că fani sunt proşti ? Crezi că ei chiar nu-şi dau seama că eu nu o iubesc ? Am spus adresându-mă întâi lui Liam apoi lui William .
- Atunci trebuie să vă găsiţi alt management ! Noi am rupt contractul .
- Nu-i nimic ! Urma să semnăm un contract la începutul lui decembrie cu Simon . El măcar ne ajută , nu ca voi ! Le-am mărturisit .
- Aşa zici ? Bine , atunci ne mai vedem noi . Au spus , apoi au mers spre maşină . I-am privit împreună cu fanii cum se îndepărtează de noi .
- Deci ce facem ? A spus Zayn .
- Mergem la Simon evident ! Dar mai întâi , are cineva ceva de mâncare la el ? A spus Niall în timp ce se întorcea spre fane .
- Oh Niall ... spune o fană în timp ce îi întindea un pachet de biscuiţi . Poftim , poftă bună !
- Mulţumesc . A spus Niall luând pachetul .
- Vă mulţumim pentru suport . Nu uitaţi că vă iubim ! A spus Harry .
Le-am făcut cu mâna apoi ne-am urcat în maşina cu care au venit Liam , Niall şi Zayn . Liam conducea .
- Deci ce îi spunem lui Simon ? A întrebat Liam .
- Ce să-i spunem ? Îi spunem că noi doi suntem împrună iar Modest nu era de acord cu asta aşa că au decis sa rupă contractul . Iar noi avem nevoie de un manager nou . A spus Harry zâmbind inocent .
* Deci ador Midnight Memories ! ♥ E asa de genial ! Îl ador .
Sper că vă place capitolul . Scuze că e scurt dar romana ma omoara . :)
Kisses
YOU ARE READING
Secrets ~ L.S PAUZA
Fiksi PenggemarToţi fanii sunt împotriva Larry Shipperilor . Mulţi nu ştiu ce se întâmplă în spatele camerelor . El încearcă să fie puternic . Dar nu reuşeşte . În schimb află ceva care îl luminează . Louis . Harry . Management . Certuri . Vor reuşi băieţi să trăi...