6. Un concert special

78 5 1
                                    

L-am auzit pe Harry ţipând ... despre Larry . Cred că se referă la fanele cu posterul acela . Am mers spre camera lui şi am bătut .

- Harry ? Eşti bine ? Ai păţit ceva ? Am întrebat .

- Sunt bine , a spus în timp ce deschidea uşa .

- Pot să intru ? 

- Desigur .  A spus zâmbind . 

Am intrat în cameră m-am aşezat pe pat , Harry făcând la fel . Mi-am întors privirea spre televizor şi am văzut ştirea . Cred că acesta este motivul pentru care Harry a ţipat acum câteva minute .

- Harry ? Ce e asta ?

- Nu ştiu ... a spus trist .

- Nu mai fi trist . Sunt aici pentru tine . L-am îmbrăţişat .

  * Harry *                                                                       

- Te iubesc . A spus apoi m-a sărutat . I-am răspuns la sărut cu toate că eram de-a dreptul paralizat . Mi-am mişcat buzele peste ale lui , frământându-le uşor . Când în sfârşit ne-am desprins din sărut Louis mi-a zâmbit . 

S-a apropiat de urechea mea şi a şoptit uşor :

- Să nu mai pleci de lângă mine niciodată . Nimeni nu ne v-a mai despărţi !

- Niciodată , am zâmbit .  Te iubesc , mult . 

- Şi eu . Management-ul nu ne va împiedica să fim împreună .

- Da . Eu credeam că ...

- Că nu te plac ? A spus citindu-mi gândurile .

- Da ... Am spus şi am simţit cum m-am înroşit în obraji . La naiba ! De ce roşesc ? 

- Nu-i nimic . Acum şti adevărul .

Am zâmbit . Lângă el toate lucrurile sunt mai liniştite , mai frumoase . Lângă el este totul frumos . Mă întristez când mă gândesc la Modest , la Eleanor . Eleanor nu ştia că Louis nu o iubeşte , ea încă trăieşte în lumea ei perfectă unde totul e roz . Ei bine nu chiar roz , hateri sunt alb -  negru . 

Doar eu ştiu cum mă certam cu Simon să mă lase să ies în oraş cu Louis , sau să stau lângă el în poze . Nu i-am spus şi nici nu vreau să îi spun , asta l-ar putea întrista .

                                                                           ***

Băieţii au sosit la prânz . Am luat masa împreună , fericiţi . N-am mai făcut asta de mult . Am ieşit în oraş toţi , cinci . A fost minunat . Ne-am bucurat de timpul liber . Mâine avem concert aici , în  Adelaide . Am venit la hotel . Am stat la parterul hotelului la un restaurant , am mâncat apoi ne-am dus fiecare în camerele lui . Dar eu şi Louis am mers mai încet , urcând pe scări . 

Când am ajuns în dreptul uşi lui i-am spus :

- Noapte bună , Lou ! Te iubesc . Şi l-am sărutat pe obraz .

- Mulţumesc la fel . Şi eu te iubesc . A intrat în cameră iar eu am făcut la fel .

                                                                     ***

* Louis *

Am urcat pe scenă şi am început să cântăm . A fost o seară minunată . Mai aveam de cântat Little Things . Băieţi au început cântecul dar la solo-ul lui a schimbat versurile . Am început să plâng . Ştiam că se va certa cu manageri dar a riscat , cred că Larry Shipperi din public s-au bucurat nespus .

A spus : I'm in love with Lou and his little things . Fanii cred că mi-au văzut reacţia mea . A fost o seară perfectă . Am plecat la hotel după întâlnirile cu fanii . Am mers cu autobuzul iar eu am stat cu Harry în spate şi am vorbit despre asta . L-am întrebat de ce a facut asta iar el mi-a răspuns :

- Vreau să ştie toată lumea că te iubesc ! Să nu mai existe certuri între fanii , să nu mai îi văd pe Twitter întrebându-mă dacă Larry e real . 

- Şi eu te iubesc . Am spus .

- Mergi la culcare . 

- Nu eşti mama . Numai ea poate să mă trimită la culcare . Dar am 21 de ani !

- Haide ! Te rog . 

- Bine , noapte bună Harry !

- Noapte bună Louis . 

* Harry *

Louis a ieşit din cameră . m-am uitat după el dacă a intrat la el în cameră , ceea ce a şi făcut . Eram sigur că vor veni să mă certe . Dar nu-mi păsa . Am ascuns asta 3 ani . S-a terminat ! 

* Scuzaţi-mă că am întârziat dar aseară am fost plecată la mătuşa mea iar acum am venit şi nu am avut net acolo . Dar acum am postat . Dacă am inspiraţie şi timp voi posta luni dimineaţa sau seara. Depinde . 

Sper ca vă place . Şi vă rog să mă scuzaţi că este aşa de scurt . Voi scrie mai mult la următorul capitol .

Secrets ~ L.S PAUZAWhere stories live. Discover now