____ P.O.V
Aku sedang berjalan menuju ke arah apartment BTS. Diaorang menjemput aku ke apartment mereka sebab nak celebrate kejayaan diaorang dalam bidang muzik .
Aku pada mulanya tak nak pergi tetapi teman lelaki aku, Min Yoongi A.K.A Suga yang paksa aku untuk ikut. Aku memang tidak boleh menolak permintaanya apabila dia melakukan aegyo .
Aku dan Yoongi telah bercouple selama 2 tahun. Aku masih ingat lagi macam mana dia mintak couple
dengan aku..Flashback ~
" Ermm ... ____?"
" Ya?" tanya aku sambil pandang Yoongi.
Kitaorang sedang duduk di atas bangku di taman permainan.
" Sebab kenapa saya panggil awak untuk datang sini adelah ... "
" Adelah?"
" Yang - Yang sebenarnya... Saya ... Saya sukakan awak.." bisik Yoongi
" Maafkan saya tetapi saya tak berapa dengar.." kata aku sambil senyum sayu.
Yoongi mengambil tangan aku dan memegangnya erat. Aku terkejut sedikit dengan perbuatan nya. Aku menunduk malu. Dia mencubit dagu aku nenggunakan tangan nya yang satu lagi lalu mendongakkan muka aku. Mata aku dan dia bertentangan.
" Saya ... Sukakan awak.."
Selepas sahaja kata kata itu keluar dari mulut Yoongi, dia merapatkan mukanya dekat dengan aku lalu menutup ruang diantara aku dan dia . Dia kiss aku dengan penuh kasih sayang. Aku membalas nya. Kami berpisah selepas beberapa minit kemudian untuk dapatkan udara.
" Jadi.. Awak .. Sukakan saya ke tidak..?" tanya Yoongi
" Saya .. Pun sukakan awak .." kata aku sambil tersenyum malu.
Mata Yoongi bersinar sinar. Dia lantas memeluk aku dengan eratnya.
" Akhirnya... Awak dah dengan rasminya jadi milik saya.. Lepas ni, panggil saya oppa tau. Saya pula akan panggil awak jagi." bisik Yoongi di telinga aku
" Baik, oppa."
Endeu~
Simple dan sweet cara dia meluahkan perasaannya terhadap aku. Aku dan dia sangat happy bersama . Dia layan aku dengan baik sekali. Dia sentiasa berada di sisi aku. Aku berasa yakin yang perhubungan kitaorang akan pergi ke next level. Aku hanya perlu tunggu dia bertanyakan soalan ..
' Sudikah Awak mengahwini saya? ' .
Tetapi...
Sejak akhir akhir ni ...
Dia seperti menjauhkan diri dia dengan aku..
Aku tak tau kenapa dengan dia..
Nak kata yang aku buat salah pun tidak jugak..
Nak kata yang dia sibuk dengan kerjayanya tidak jugak..Tapi satu je yang aku pasti..
Dia lupa birthday aku hari ni.
Pagi tadi aku menelefon Yoongi dan bertanyakan kepada dia jikalau dia ingat hari ni hari ape. Dia berkata hari ni hari Sabtu. Aku tanya lagi kalau dia ingat apa apa tentang tarikh hari ni. Dia jawab..
" Ermm tak. Kenapa? Kalau bukan benda yang penting,
Aku nak tidur balik."" Tak .. Tak penting pun yang seben-"
YOU ARE READING
BTS Imagines[ Malay ver.]
FanfictionRasanya tak perlu ada sinopsis pun. Just nak bagitau yang BTS atau sesiapa je yang muncul dalam fanfic ni , bukan milik Teary. Teary hanya memiliki jalan cerita je. Kay? CAUTION : KEMUNGKINAN AKAN ADA PERKATAAN YANG TIDAK ELOK. BE CAREFUL . KAU TELA...