_____ POV
Aku sedang berjalan jalan di mall apabila ada orang memanggil nama aku.
" _____!!"
Aku toleh ke arah pemilik suara itu.
Kelihatan para Abangtan sedang memandang aku.
" Ah , korang."
" Kau buat apa sini?" tanya Jimin
" Aku tengah memancing. Nak join?" tanya aku dengan sinis
Jimin baru tersedar akan kebodohan dia sebentar tadi.
" Takpelah. Kitaorang nak Main jet ski. Jom ah." ajak Taehyung pula
Hanya aku dan Taehyung yang gelak. Orang lain hanya memandang aku dan dia pelik.
" Kau sorang je ke?" tanya Jimin
" Eh taklah. Ni , tak nampak? Kawan aku ni." kata aku sambil pura pura letak tangan aku di bahu angin.
Jimin lagi sekali bengang.
" Aku sorang jelah. " gelak aku
" Oh, ingatkan kau dah gila tadi." kata Yoongi.
" Ape kau cakap?!" kata aku sambil dekatkan diri pada Yoongi
" Aku cakap - "
" Eh eh dahlah tu, korang dua ni... Macam budak budak. Kat tempat awam pun nak gaduh." kata Jin sambil pisahkan aku dan Yoongi.
" Hmmph!" aku dan Yoongi memandang ke arah lain sambil menyilangkan tangan.
Biar aku terangkan sikit relationship aku dengan member member Bangtan ni..
Aku anggap Jin adalah sebagai abang dan dia pula anggap aku sebagai adik. Yoongi pula? Hmph. Aku dan dia musuh. Kitaorang selalu kenakan masing masing. Kalau aku nampak dia tidur, aku akan selalu conteng muka fabulous dia tu. Pastu bile dia bangun, haha jeritan dia memang kuat , bergegar apartment . Dia pun lari kejar aku . Haha. Tapi kalau time aku tidur pula, dia akan buat perkara yang sama. Itulah kitaran perhubungan aku dan Yoongi. Hoseok pula . Hoho aku dan dia boleh dianggap BFF. Aku suka bergurau senda dengan dia. Aku dan dia yang selalu buat kecoh kat Apartment tu. Namjoon pula.. Aku anggap dia sebagai abang juga. Dia pun anggap aku sebagai adik. Dia selalu manjakan aku. Aku suka perhatian yang dia berikan kepada aku ^ ^ . Jimin? Memandangkan aku sama umur dengan Jimin dan Taehyung, aku boleh dikatakan rapat dengan mereka. Tambahan pula kitaorang sama kelas. Aku suka permainkan Jimin. Jimin pula suka ngorat aku. Pickup lines yang dia beri , bagi aku melting dan lawak. Aku suka bersama dia. Taehyung .. Aku pun anggap dia sebagai BFF. Aku,dia dan Hoseok selalu kacau member member lain. Lastly, the golden maknae. Hah, kali ni aku yang anggap dia sebagai adik. Aku suka manjakan dia dan dia selalu manja dengan aku." Hey, mengelamun ke?" tanya Namjoon sambil menghayunkan tangannya di hadapan muka ku.
" E - eh?"
" Tengok tu. Berangan je lebih." kata Yoongi
Aku memberi pandangan tajam padanya.
" Dah lah. Alang alang kita bersama ni, apa kata kita lepak sama sama. Boleh ke , _____?" tanya Jin
" Boleh je , oppa." kata aku
" Gedik." kata Yoongi
" Aishh kau ni -"
" Eh eh.. Ingat sikit. Aku ni lagi tua dari kau. So , please respect me." kata Yoongi sambil memetik jari dan menggerakkan kepalanya ala ala perempuan mat salleh yang gedik.
" Kau yang gedik." kata aku sambil jelir lidah ke arahnya.
" Hoseok... Taehyung.." kata Jin sambil mengusap rambutnya.
YOU ARE READING
BTS Imagines[ Malay ver.]
FanfictionRasanya tak perlu ada sinopsis pun. Just nak bagitau yang BTS atau sesiapa je yang muncul dalam fanfic ni , bukan milik Teary. Teary hanya memiliki jalan cerita je. Kay? CAUTION : KEMUNGKINAN AKAN ADA PERKATAAN YANG TIDAK ELOK. BE CAREFUL . KAU TELA...