Prolog

114 20 5
                                    


Wszystko zostało zrównane z ziemią. Z kilku tysięcy ludzi została ich nie mała garstka. I to nie są dobrzy ludzie.

Świat przestał istnieć. Przed Wybuchem było pięć odrębnych kontynentów ze swoją historią, swoją kulturą i tradycją, swoimi mieszkańcami i swoim życiem.
Teraz wszystko to zostało zniszczone, powstała jedna olbrzymia wyspa o powierzchni równej dawnej Ameryki Północnej z Południową.

Zwaną Pandominium.
Stworzona na nowych zasadach. Nowych prawach i obowiązkach. Nowych karach.
Nowych ludziach.

Wybuch pozostawił po sobie ślady nie tylko na ziemi, ale także na ludziach. Dotknięci przez.... Wirusa? Broń biologiczną? Napromieniowania?
Nikt nie wiem przez co dokładniej.
Ale osoby należący do Rady Pandemonium stwierdziły, że ludzie "dotknięci przekleństwem Boga" są niebezpieczni dla Zdrowych. Tych, których nie dotknął wirus.

Pewnie myślicie czym ci ludzie są dotknięci? Jak można takiego człowieka rozpoznać? Po brakującej kończynie? Zmasaktowanych twarzach jak przez kwas?
Nie, właśnie nic ich nie różniło od zdrowych.

Oprócz małej blizny na ramieniu przedstawiającej odwróconą ósemkę.
Znak Nieskończoności. Każdy chyba wie, co on oznacza. Wieczność. Czasem nieskończoną władzę.
I tego właśnie najbardziej obawiała się Rada. Zniszczenia ich nowych rządów, zapanowania przez Naznaczonych, nazywanych przez Zdrowych- OMNI.
OM oznacza omegę, ostatnią literę greckiego alfabetu, oznaczającą nie tyle co koniec, to także wyrzutka, inność, którą nie akceptuje reszta.
NI ma oznaczać niezdolność, nieudolność, niewole.

Jak myślicie co robią z takimi OMNI? Nie, właściwie to nie stajemy się niewolnikami. Tak było kiedyś. Kiedy jeszcze nikt nie zorientował się, że stanowimy zagrożenie i odznaczamy się nieznanymi zdolnościami.
Teraz nas zabijają. Polują jak na dziką zwierzynę, a następnie chwalą się zdobyczą i stawiają na szafce jako trofeum.
A kto? Oczywiście, że młodzi, sprawni i zdolni do wysiłku Zdrowi, którzy już w wieku dziesięciu lat zostają "uprowadzeni" z własnych domów, z daleka od rodziny, aby zostać zamknięty w Szkoleniowcu.
Tam właśnie uczą i trenują Zdrowych na Strażników Pandemonium, Łowców Głów albo Zabójców.
Do wyboru, do koloru dla każdego kto nie został uznany za OMNI.
Nastolatki kształtują się na jedną z powyższych funkcji, jednak nigdy nie wiedziałam czym one się różnią.
Robią to samo.
Zabijają NAS.

Tak, NAS.
Jestem jedną z nich.
Jestem OMNI.
Jestem Naznaczoną.

Tak, znowu coś nowego. XD Tu rozdziały powinny być dodawane regularnie, bo akurat to bardo mi się spodobało i wena na to przyszła znikąd. I jakoś wyszło, że kolejna nowość XD

Niepokorni NaznaczeniOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz