Savaş...

83 5 3
                                    

Amerika harika bir yer!!!

Özellikle California,Teksas,Virginia,Arizona,Florida,Hawaii,Kuzey Carolina gibi eyaletleri...
Buranın diğer ülkelerden farkı çok hoş heykel ve anıtlarının olması bence...
Ama bunlar dışında en çok Duru'yu merak ediyorum...Acaba ne yaptı...

Hep arıyorum ve konuşuyorum ama bu beni tatmin etmiyor...Acaba sevgilisi oldu mu?Ada buna izin vermez diye düşünüyorum ama hiçbir fikrim yok...En iyisi ben burda daha fazla kalmıyım ve hemen Türliye'ye geri döniyim...Evet kesinlikle öyle yapıcam...

---Sabah---

Erkenden kalktım ve geri dönmek için hazırlandım.Ben en çok ta şunu merak ediyorum acaba benim için endişelendiler mi?
Duru her zaman benim için endişelenir ama peki ya Ada?
Ben normalde Ada'yı en yakın dostum olarak görüyorum...Ama şu son zamanlarda ona karşı farklı hisler hissetmeye başladım...Bu hisleri tanımlamak çok zor...Ne diyorum ben yaa!!!

O benim en iyi arkadaşım ve kız kardeşimin de en iyi arkadaşı ben bu sözleri nasıl söylerim...

Neyse kafamı dağıtmam lazım...
Bir bara girdim biramı alıp bi masaya geçtim.Sonra yanıma uzun ve sarı saçlı gayet iyi bir fizikte olan mini şort ve büstiyer giymiş olan bi bayan geldi...Yanıma oturup benimle sohbet etmeye çalıştı...

Bayan:Hello...I'am the bitch...😉😆

Savaş: I Know...

Bayan: Oo sen bilmek ingilizce ha?

Savaş:Masamdan kalkarmısın?

Bayan:Ovv sert çocuk...Sen olmak İtalyan ben İtalyan erkek bayılmak...

Savaş:Fuck You...

Bayan:Okay...Just angry.

Savaş:You fucking do not go...

Bayan: What is your name,handsome?

Bu tavırları hiç hoşuma gitmemişti ve aşırı sinir olmuştum.Şuanda ona bir tokat atmak istiyordum ama kadın olduğuna şükretsin...

Savaş:Death...My name is Death...

Bayan:Okay bye!!!😉😉😉

Savaş:Go fuck you bitch!

Arkasından seslice "defol git seni or*spu!!!"diye bağrınca arkasını döndü ve eliyle öpücük atıp kalçasını sallaya sallaya yürümeye başladı...Başka birinin masasına gitti ve ona da yavşadı...

Ama adam çabucak kanınca yukarki kata çıktılar ve işi pişirdiler...Bende bu lanet olası yerden çıkmak için bir an önce harekete geçtim..

Arabama bindim ve kaldığım otele gittim.
Eşyalarımı alıp arabaya yükledim ve havaalanına doğru dümdüz sürdüm...

Ama bi saniye Duru ve Ada'nın benim geleceğimden haberleri yoktu...Ben onlara söylememiştim...Hemen telefonumu çıkardım ve Duru'yu aradım.Telefonu Ada açtı...

Ada:Alo Savaş!!!

Savaş:Ada bu ne heyecan noluyo?

Ada:Ay bişey olduğu yok aslında da birden şey ettim sonra şey edince şey oldu sende birden şey edince şey ya...

Savaş:Tamam Ada tamam...Ben anladım...Sen şu telefonu bi Duru'ya versene...

Ada:Neden ki böyle iyiydik biz yaa...

Savaş:Hayır Duru'yla konuşmak istiyorum...

Ada:Tamam ama o şuan şey...

Savaş:Ne?Yoksa Duru'ya bişi mi oldu!??!!

ARKADAŞLIK AŞKA DÖNÜŞEBİLİRMİŞ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin