Duru

88 5 0
                                    

Ah yine berbat bir sabah ve yine berbat bir gün.Dolabımı açtığım gibi kısa ve lacivert kot şortumu elime alıp üzerine de tişörtümü aldım.

Sanırım kilo almıştım çünkü artık şortum sıkıyordu.Yinede giyebilirdim.Biraz ordan biraz burdan çekiştirdim ve giyebildim.Şimdi asıl zor kısma gelmiştim.

Aşağı inip Ada'ya fark ettirmeden evden çıkmalıydım.Merdivenlerden yavaş yavaş inip süt mavi Nike spor ayakkabılarımı giydim kapıyı açıcaktım ki arkamda Ada'nın uyarır bir şekilde öksürdüğünü duydum.

Arkamı sırıtarak döndüm ve Ada'nın sogulayıcı bakışları altında esir kaldım.Günyadıın diyerek Ada'ya koştum ama Ada elini stop der gibi göğsüme bastırdı.

Bende napıyorsun der gibi Ada'ya Kaş göz işareti yaptım.Oda bana nereye der gibi bi bakış attı ve ben orada bu romantik anı bozdum

Duru:Ayyyy yeter üf sorgulama beni yaa!!!!

Ada:Nereye dedim sana Duru...

Duru:Napıcan sen bakim benim nereye gittiğimi???

Ada: Duruuu!!!

Ada dahada sinirlenirken ben sadece susmayı tercih ediyordum.

Duru:Ay ya tamam Ada üf Beyza 'nın kuzeni Fransa'dan gelmiş onu karşılıcaz.Sonuç olarak Beyza benim arkadaşım dimi ama.

Inşallah bu yalanı Ada yutar...

Ada: Duru sence ben bu yalanı yutarmıyım ha???

Duru:Yutmazmısın?

Ada:Çık...

Duru:Ya ne biçim arkadaşsın sen ya bi kere de olsa bi yalanımı yutsan nolur ki!?!?!?!

Ada: Duru ben seninle ilkokuldan beri arkadaşım ve yalan atarken yüzünün ifadesini biliyorum.Bide şu Beyza konusuna dönelim.Sanki ben senin Beyza'nın o taş gibi kuzenini görmeye gittiğini bilmiyorum.
Bana sökmez kızım bu numaralar!!!

Duru:Öf ya öf çok gıcıksın.Anam mısın babam mısın niye karışıyosun!!!

Ada:Ama abin seni bana emanet etti Duru.
Hadi şimdi narş narş odana bakalım.

Duru:Tam bi pisliksin Ada!!!

Ada:Hadi canım hadi yallah odana.Allahım ya.

Ada tam bi gıcık gibi.Abim Savaş'ın beni kimseyle görüştürmemesi yetmezmiş gibi bide Amerika'ya gitmeden önce beni Ada'ya teslim etmiş üf ya ikiside aynı işte ikiside aynı...

ARKADAŞLIK AŞKA DÖNÜŞEBİLİRMİŞ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin