-----------Duru------------
Abim ve Ada beni yukarı kata gönderdikleri için bende odamda katalogları karıştırmaya başladım.Uzun süre gelmediler ve en son bi kapı çarpma sesi duydum.
Aşağıya indim ve kimse varmı diye baktım...Kimse olmadığını görünce abim ve Ada nın gittiklerini anladım büyük ihtimal abim Adayı evine bırakıcaktı
Televizyonu açtım ve en sevdiğim diziyi izlemeye başladım.İzlerken dalmış olmalıyım ki zilin sesini dahi duymadım ve saat te 2.30 du.Bu saate bize kimse gelmez ki...Ama takmadan kapıya gittim.
Birisi hayvan gibi zile basıp duruyordu.Gidip kapıyı açtım evet ben bi mal olarak kapının deliğinden bakmıyorum aslında bakamıyorum çünkü oraya kadar yetişemiyorum lanet olsun kısa olmak...Neyse kapıyı açtığımda sızmış bir adet Savaş gördüm onu kolundan kaldırmaya çalıştım ama malesef ki hayvan gücünde bi abim olduğu için belimi kırdı...
En sonunda onun da azcık yardımıyla kolunu omzuma attı ve taşımaya başladım kapıyı ayağımla ittirdim ve koltuğa fırlattım.Evet yanlış duymadınız fırlattım yavaş yavaş yatırmaya kalksam bi tarafım kırılabilirdi.
Aslında abim çok nadir içki içerdi onu aşırı derecede üzen bi durum olduğunda ve o sadece Ezgi sürtüğünden ayrıldığı zaman bir de annemin bizi terk ettiği zaman içmişti...Ya annemi yada Ezgiyi görmüş olmalı ki bu kadar üzülmüş...Ve annem yurt dışında olduğuna göre Ezgi kaltağını görmüştür büyük ihtimal.
Ve çok nadir içtiği için bi kere içerse dibine vurur yani abim bu yüzden çok kötü sızar ve uyanması da bir o kadar güç olur...Abimi uyandırmaya çalıştım ve kolundan tekrar tutarak yukarki kattaki banyoya götürdüm.
Evet ben bi aptal olarak bulunduğumuz kattaki banyoya götürmek yerine yukarısını tercih ettim...Hayır nedir yani kas falan mı çalışıcam abimle...Abimi kıyafetleriyle birlikte banyoya yerleştirdim banyo başlığını elime alarak suyu soğuğa ayarladım...
Abime tazikli su ile saldırdım bunun sonucu kötü olımıycak çünkü abim çok fena sızmış ve çok zor uyanır...Ve dediğim gibi de oldu zaten uyanmadı öküz Savaş.Onu iyice içki kokusundan arındırdıktan ve temizledikten sonra orda öylece bıraktım.
Kendi odama gidip elime telefonumu aldım ve biraz sosyal medyada gezinmeye karar verdim...O kadar uzun zamandır girmiyordum ki artık hesaplarım kendilerini kapatacak duruma gelmişlerdi.Birkaç fotoğraf bakıp beğendim ve yığınla gelen takip isteklerinden bazılarını kabul ettim.
Abimin odasından ses geliyordu sanırım uyanmıştı. (Banyo Savaş'ın kendi odasında)Onu hiç takmadan telefonumla ilgilenmeye devam ettim.Abim üzeri hala ıslak bir şekilde bağrınarak odama girdi.
Savaş: Duru amacın ne!?!?!Bide soğuk su ha?Dondum ordan çıkınca sen beni zature etmek mi istiyosun!?!?!
Duru: Dünyaya hoşgeldiniz Savaş bey merhaba ben Duru.Sanırım uyanmışsınız kaç saat oldu farkında mısınız acaba?
Savaş: Geç sen dalganı geç...(kısık bir sesle)Bakalım yarın geldiğinde ne yapacaksın.
Duru:Kim geldiğinde?
Savaş:Ha?
Duru:Abi kim gelicek yarın???Öyle söyledin ya kendi ağzınla.
Savaş:Yok ya kimsenin geleceği yok
Duru:Abi söylemezsen valla üstüne atlarım tırnaklarım seni ve aynı zamanda gıdıklarım biliyosun iyi gıdıklayıcıyım...
Savaş:Ben kendi odamdayım bişi lazım olursa söylersin gelip
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞLIK AŞKA DÖNÜŞEBİLİRMİŞ...
Teen FictionSadece okuyun...Eğer beğenmezseniz zaten okumaya devam etmezsiniz...Ki öyle bi olanak yok... (göz kırpan egolu emoji sjsj)