ADA

67 2 0
                                    

Sabah kapının açılmasıyla uyandım.Kesinlikle evden Duru çıkıyordu.Adım gibi emindim.Sinsice kapının yanından Duru'ya gözükmeden sürünerek geldim ve arkasından uyarırcasına öksürdüm

.Bana sırıtarak döndü.Ona sorgularcasına baktım ve onu bakışlarım altında esir aldım.Günaydııın diyerek bana doğru koştu ve ona elimi stop dercesine göğsüne bastırdım.

Bana napıyosun der gibi Kaş göz işareti yaptı.Bende ona nereye der gibi bi bakış attım.Oda bu sırada olduğumuz durumu bozdu...

Duru:Ayyyy yeter üf sorgulama beni yaa!!!!!

Ada:Nereye dedim sana Duru...

Duru:Napıcan sen bakim benim nereye gittiğimi???

Ada: Duruuu!!!

Benim sinirlenmeme aldırış etmeden öylece susuyordu.

Duru:Ay ya tamam Ada üf Beyza'nın kuzeni Fransa'dan gelmiş onu karşılıcaz.Sonuç olarak Beyza benim arkadaşım dimi ama.

Inşallah bu yalanı Ada yutar...

Ada: Duru sence ben bu yalanı yutarmıyım ha???

Duru:Yutmazmısın???

Ada:Çık...

Duru:Ya ne biçim arkadaşsın sen ya bi kere de olsa bi yalanımı yutsan nolur ki!?!?!?!

Ada: Duru ben seninle ilkokuldan beri arkadaşım ve yalan atarken yüzünün ifadesini biliyorum.Bide şu Beyza konusuna dönelim.Sanki ben senin Beyza'nın o taş gibi kuzenini görmeye gittiğini bilmiyorum.
Bana sökmez kızım bu numaralar!!!

Duru:Öf ya öf çok gıcıksın.Anam mısın babam mısın niye karışıyosun!!!

Ada:Ama abin seni bana emanet etti Duru . Hadi şimdi narş narş odana bakalım.

Duru:Tam bi pisliksin Ada!!!

Ada:Hadi canım hadi yallah odana.Allahım ya.

Duru çok fazla inat ediyor.Onu kontrol altına almak çok zor.Ve geçen sene babasının ölmesi ona çok zor gelmişti.Zaten öfkesini kontrol alamıyor.Herşey üst üste gelince oda bi yere kadar.Şaka dahi yapılsa saldırıp bağırabiliyor.

Ama annesi de bi işe yaramıyor.Sadece para gönderiyor.Çünki Duru'nun babası ölünce başka bi adamla evlendi ve çocuklarının suratına bidaha bakamayacağını söyleyip Ada ile Savaş'ı terk etti.Ada da o günden beri öfke nöbetleri geçiriyor.Her gece kalkıp ilk önce çığlık atıyor sonrada ağlamaya başlıyor.

Yanına gidiyorum ve onu sakinleştirdikten sonra odama gidiyorum.Ama o sabah uyandığında hiç bir şey hatırlamadığını söylüyor.Bu yüzden tedavi görüyor.Ve gece ağlarken yanına gidip sakinleştirmezsek ortalığı dağıtıyor,eline ne geçerse fırlatıyor.

Sonrada kendini tırmıklayıp kolunu ısırıyor.Bunları yapmasın diyede her zaman onun yanına gidiyorum.Çünkü abisi Savaş onu bana emanet etti.

Ve ben Savaştan çok hoşlanıyorum.Sonuç olarak sadece benden 2 yaş büyük.Onun peşini bırakmıycam...KİMSE ONU BENİM ELİMDEN ALAMAZ!!!

ARKADAŞLIK AŞKA DÖNÜŞEBİLİRMİŞ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin