Yedim Seni Ada!

37 4 2
                                    

-*-Multimedia sağdaki Ada Soldaki Duru-*-

-*-*Duru-*-*

Sabah olmuştu...Biz abimle hala aynı pozisyonda bornoz ve havlu ile öylece koltuk üzerinde yatıyorduk...Abimi uyandırmamaya dikkat ederek yavaşça kalktım ve mutfağa gittim.Byzdolabını açtım sonra yumurta,domates ve biber aldım.Ne yapacağımı anlamışsınızdır.Tabikide menemen...Malzemeleri güzelce karıştırdıktan sonra ocağın ateşini yaktım ve tavayı ocağa koydum.Arkamda bi çift el hissettim...Arkama döndüğüm zaman ise abim olduğunu gördüm...Burnuma minik bir öpücük bıraktı.Bense sadece gülümsedim evet bi kız olarak çok öküzüm sjsjsjs.

Tavayı masaya koydum ve Çayı da bardaklara koydum.Fakirlik keyfisiii😂😂😂

Aslında fakir değiliz ama abim çayı çok seviyo ondan dolayı çay koyuyorum.

Ve kahvaltıya oturup bir güzel yrmeğimizi yiyoruz...Bir anda Ada içeri giriyo...

Ada: Duruuuğğğ!!!Çok kötüyüm Duruuuğğğ😢😢😢Bu şerefsiz naptı banaaaağğğ😭😭😭

Duru:Hangi şerefsiz aq!!!Sen bana söylemeden enişte öi yaptın aq!!!

Ada:Yaaa şimdi konumuz o mu yhaa😢😢😢Aldattı şerefsiz diyom ben sana sen ne diyon mal yhaa😭😭😭

Savaş:Lan kim o beyinsiz ve sen başka biriyle mi çıktın bizden habersiz!!!Adres ver bana bırak sonrasını!!!

Ada:Hayır ben daha kötü bişi yapıcam onu kıskandırıcam hemde başka biriyle çıkarak!!!Beni hayvan gibi seviyor hala biliyorum!!!Dün kapıma gelip mal gibi böğürdü...

Duru:Lan kim o kim isim ver bana!!!

Ada:Berkant...

Duru:B-Berkant mı?Doğru duydum dimi Berkant dedin???

Ada:Evet Berkant...

Duru:Kızım bu Beyza'nın taş olan kuzeni değil mi???Adı Berkant mıymış???

Ada:Ayy evet öyleymiş napıcam kızım çok tırsıyom beni tehdit ediyo

Duru:Ne diye tehdit ediyor???

Ada:Ya aslında...

Duru:Lan ağzında geveleme söyle Ada söyle!!!

Ada:Ayhhh bi kuytu köşede s*kerim diyo işte dışarı çıkamıyom kızım çok korkuyom buraya bile zor geldim...

Duru:Abiğğğğğ!!!Abiğğğğğ!!!Abi kalk bi mesele varğğğr sana ihtiyacımız var aynı zamandağğğğğ!!!

Savaş:Lan zaten uyanığım ne bağrıyon yanındayım ya mal

Ada:Yhaa şimdi bunun tartışmasını yapmayın benim çok önemli bi meselem vağğğr!!!

Savaş:Ada haklı hadi açık adres ver bana ben gidip iki s*kip geliyorum...

Ada:Hayır yapma ben ona acısını çektiricem...

Duru:Ya Ada ama sende bi karar ver abim dövsün mü yoksa kendin mi halletmek istersin???

Ada:Sen bi gitsene Duru...

Duru:What dedin gülüm???

Ada:Bi git bi git...

Duru:Why???

Ada:Ya bi git işte sonra anlatıcam...

Duru:İyi o zmn sende gel abi...

Ada:Ay Hayır abin kalsın bişi dicem ona

Duru:Lan siz dünde işi pişirdiniz zaten biliyom yani kesin şimdi de beni gönderip pişiriceksiniz dimi oldu yemem ben bunları beni gönderin sonra da yiyişin heee bende ye-

ARKADAŞLIK AŞKA DÖNÜŞEBİLİRMİŞ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin