Multimedia Duru...
-*-*-*-*-*-*-
Ah...Benim ne zaman yüzüm gülücek yhaa...
Ben sabah Beyza'nın o daşşşş gibi kuzenini görmeye gidicektim çünkülük Fransa'dan dönmüştü ama Ada benim ona gidip sırnaşacağımı düşündü ve kendi de gelmek istedi...Şimdi yolda yürüyoruz ve Ada biriyle mesajlaşıyo...Hmm bu mesajlaştığı şanslı çocuk kim acaba?Taş mı?Yani doğal olarak benim dediğim de laf mı?Söz konusu Ada ise çıktığı çocuk tabikide taş olucak...Şöyle bi göz ucuyla Ada'ya bakim dedim çaktı tabi olayı...
Bende hiç bişi yokmuş gibi havaya bakıp ıslık öttürmeye başladım...Tekrandan ona baktığımda telefonu göğsüne yaslayıp...
Ada:Ne yapıyorsun sen?
Duru:Hiiç sadece yolda yürüyüp havaya bakıyorum.Sen napıyosun?
Ada: Duru ben senin yarım saattir telefonuma baktığını anlamayacak kadar saf mıyım?
Duru: Değilsin dimi?
Ada:Çık...
Duru:Ama napim ya sen sevgilinle konuşuyosun ben öylece yolda aptal gibi yürüyorum.Bari dondurma alalım.
Ada: Oruçlu değil misin pis kafir.
Duru:Ayyyy napim bu sıcakta oruç tutamadım zor geldi...Omo son bono koyomozson domo conom konkom!!! (Ama sen bana kıyamazsın dimi canım kankam)
Ada:Çok gozol koyorom conom konkocom... (Çok güzel kıyarım canım kankacım)
Duru:Seninle de konuşmaya gelmiyo be üf git senin gibi kankam yok benim...
Ada:Sen bilirsin benim gibi kankan yoksa bu telefon konuşmalarını da okuyamazsın.
Duru:Benim mi senin gibi kankam yok???Ramazan Ramazan Allah çarpar vallahi tövbe de kız tövbe de.
Ada:Hmm demek imana geldin...
Duru:Ya Ada beni yalvartma hadi göster şu mesajları.
Ada:Sebep?Göstermek için bi neden göremiyorum.
Duru:Ama ben görüyorum.
Ada:Neymiş?
Duru:İşte bu!
Deyip telefonunu elinden aldım ve sahilin yakınında olduğumuz için direk deniz kenarına gittim.Oda arkamdan koşuyordu. Denizin biraz ilerlerine doğru gittim ve telefonu elimde sallandırdım oda karşımda durdu.Sonra parmaklarımı tek tek açtım.
En sonunda sadece işaret parmağım ve baş parmağım telefonları tutuyordu.Ada suyun içinde bana doğru yüzmeye başladı.Bende onu şaşırtarak kıyıya çıktım ve çok fazla açıldı.
Suyun üzerine çıktığında etrafına bakındı.Beni göremeyince ismimi söylemeye başladı.
Ada: Duru!!!Duruuu!!!Duruuuu!!!
Duru:Adaaaa burdayıııım eğer telefonunu almak istiyorsan bana mesajlarını okumam için izin vermelisin
Ada:Nolur telefonumu denize atma Duru nolur bak onu daha yeni aldım 3 gün oldu yaa.
Duru:Ben bilmem izin veriyomusun vermiyo musun?
Ada:İyi be oku oku ne istiyosan oku...
Duru:Hahahahaha zafeeeer!!!
Telefonu açıcaktım ama tuş kilidini bilmiyordum.Ah kahretsin bunu düşünmemiştim...
Ada:Noldu Duru hadi okusana mesajlarımı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞLIK AŞKA DÖNÜŞEBİLİRMİŞ...
Dla nastolatkówSadece okuyun...Eğer beğenmezseniz zaten okumaya devam etmezsiniz...Ki öyle bi olanak yok... (göz kırpan egolu emoji sjsj)