Minulý január, nahrávacia spoločnosť, s ktorou majú zmluvu, Capitol, zaplatila 5SOS, aby sa nasťahovali do Bel Air domu a napísali tam za tri mesiace svoj nový album. „Do p**e, to bolo, ako keby sa nám splnil sen," hovorí Irwin. Ale skupina to dokončila skôr. „Tak sme potom mávali stále párty," hovorí Hemmings. „Na začiatku roku sme mali nejaké naozaj dobré párty a stále sa iba zlepšovali a zlepšovali. Tá posledná, tá bola obrovská."
Pred tromi nocami usporiadal Clifford svoju narodeninovú oslavu (mal 20 rokov). 5SOS si prenajali dom v Beverly Hills, ale okolo jednej v noci ich odtiaľ vykopli, takže všetci prišli sem. Keď prišli, už asi 20 ľudí čakalo pred vchodom. Detaily sú zahmlené, ale po zvyšok noci mali vonku ohnisko s Niallom Horanom z One Direction a o šiestej ráno hrali hru Rock Band a mali New Found Glory tanečnú párty v kuchyni. Clifford pyšne ukazuje jeden zo svojich obľúbených darčekov, ktorý mu dal Josh Dun, bubeník z kapely Twenty One Pilots: Fleshlight, zariadenie baterkové tvaru, ktoré má na konci plastovú vagínu (na obale je napísané: #1 Male Masturbator). „Nikdy predtým si také niečo nepoužil?" pýta sa Clifford s úškrnom.
V kuchyni si sadne , keď okolo neho pobehuje kapelová stylistka, sprejuje mu vlasy na dnešné natáčanie videa „Jet Black Heart". Všetci volajú Clifforda najpunkovejším členom 5SOS – Sidom Viciousom ich skupiny, keby Vicious začínal s nahrávaním coverov od All Time Low a Eda Sheerana. Je potetovaný, má náušnice a jeho pravé zápästie je obsypané čiernymi náramkami, veľa je od fanúšikov. Dnes sú jeho vlasy červené; fanúšikovia sledujú jeho farebné vlasy a majú na to rôzne rebríčky, kde sa nachádzajú farby ako „cukrová vata", „emo fialová" a „morské riasy". „Bol si aj skunk," hovorí Kelsey, stylistka. „Vybudoval som si osobnosť, ktorá si stále musí prefarbovať vlasy," hovorí Clifford. „A buďme úprimný, polka pop-punku sú iba vlasy."
5SOS sú práve vo fáze roka, ktorú Hemmings nazýva „neúprosné" promo. „Ak sa ma ešte raz niekto spýta, kto je môj vy***aný celebrity crush..." hovorí. (Aby ste sa nemuseli pýtať: Je to Mila Kunis.) Vo švédskej televízii imitovali zvieracie zvuky a pýtali sa ich, aby opísali svoju novú hudbu používajúc len emoji.
Ale je tu jedna otázka, ktorá ich naozaj trápi. „Ste boy band?" Boli tak nazvaný akurát včera, na jednej služobnej párty, keď bol Hemmings predstavený novej kapele. „Povedali, ‚Aj my sme v boy band-e,'" hovorí. „Bol som taký, že ‚Odchádzam hneď teraz'."
„Sedemdesiatpäť percent našich životov dokazujeme to, že sme naozajstná kapela," hovorí Irwin. „Už sa v tom stávame dobrými. Nechceme byť len pre dievčatá. Chceme byť pre všetkých. To je obrovská misia, ktorú máme pred sebou. Už začínam vidieť pár mužských fanúšikov a to je super. Keď to dokázali Beatles a Rolling Stones a všetci ostatní, môžeme to dokázať i my."
5 Seconds of Summer vystupujúci v Los Angeles 5. decembra 2014.
Ešte toho musia spraviť veľa. Kapela nedávno oznámila ich arénové turné, ktoré začína vo Februári a bude trvať až do konca roka. Po tom, čo strávili štyri roky skoro každý deň spolu, napätie je evidentné. „Niektorí ľudia sa príliš hádajú a niektorí povedia veci, ktoré by normálne nepovedali," hovorí Hood.
Clifford – ktorý trpí miernou depresiou – vyzerá, že to zvláda najťažšie. Veľa z tohtoročných dní strávil vo vnútri, hrajúc Call of Duty. Ale prednedávnom začal chodiť do mesta.
„Je to všetko len o tom, že si hľadáte veci, ktoré vás robia šťastnými," hovorí Clifford. „A pre mňa to boli tento týždeň párty."
YOU ARE READING
5SOS Interview s Rolling Stone
RandomTen neslávne známy rozhovor s 5 Seconds of Summer. Všetky práva vyhradené časopisu Rolling Stone, ja iba skromne prekladám. June 2016. blackswan9898.