4.

237 17 1
                                    


Good Charlotte boli Hemmingsov prvý rockový koncert, videl ich keď mal 12 rokov v Sydney. „Oni sú dôvod, prečo som chcel byť v kapele," hovorí. „Mohol som sa stotožniť s kapelou z malého mesta, ktorá hovorila o tom, ako chcela odtiaľ vypadnúť."

Teraz im to 5SOS oplácajú: Good Charlotte prešla od hrania v Madison Square Garden až po hranie v House of Blues v Myrtle Beach v Južnej Karolíne, keď sa rozhodli na pár rokov dať si pauzu a premiestniť sa na „druhú stranu" a pracovať ako producenti. A potom ich Feldmann zoznámil s 5 Seconds of Summer a napísali pesničky na obidva ich albumy. „Zrazu sme veľmi inšpirovaní," hovorí Benji Madden na pódiu dnes večer. „A znova sme dali dokopy našu pop-punkovú kapelu!" Dnes večer je to prvá show Madden-ovcov po skoro piatich rokoch.

Zatiaľ, čo Hemmings je, drží sa za ruky so svojou priateľkou, Arzayleou, nízkou 21 ročnou brunetkou s prepichnutým nosom a tričkom, na ktorom je napísané I'd rather be eating (Radšej by som jedla). Keď sa so mnou Hemmings rozpráva, drží ruky na jeho nohaviciach a hladká ho po nohe. Stretli sa pred tromi mesiacmi na párty v L.A.. Párty bola „veľmi zlá", ale Hemmings bol očarený, keď mu povedala, že jej obľúbená kapela bola emo kapela z Arizony, the Maine. Okolo tretej v noci ju pozval k 5SOS do domu a odvtedy boli spolu. Týždne sa snažil ich vzťah tajiť, vystupovali z iných áut, aby sa vyhli paparazzom, ale dnes večer na to kašle. „Je to ťažké," hovorí. „Jedna z divných vecí je, že chcete, aby to bolo tajomstvo, ale zároveň to nechcete."

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Luke Hemmings a jeho priateľka opúšťajú nočný klub vo západnom Hollywoode 17. septembra 2015.


Arzaylea vyrastala v Austine a v New Yorku a chodila do Aveda Institute beauty school. „Teraz to nepoužívam," hovorí. Čo robí? „Som vplyvná na internete," hovorí. „Iba postujem obrázky. Je to naozaj ľahké." V online Q&A sa jej niekto spýtal, „Robíš si niekedy starosti s financiami na budúcnosť, keďže nemáš žiadnu normálnu prácu a momentálne nechodíš do školy?"

„Nie," odpovedala. „Zverenecký fond."

Arzaylea sa stala nepriateľkou pre Hemmingsom-posadnuté ženské fanúšičky; online 5SOS vesmír je plný konšpiračných teórií o nej – že zneužíva Hemmingsa len pre slávu, špekulujú o tom, že v skutočnosti má 25 rokov ani nie 21, že je iba bábka platená manažmentom, aby vytvárala problémy a vytvárala publicitu. Vyhrabali nejaké kyslé tweety od jej ex-priateľov. „Všetci ma neznášate a pritom ma ani nepoznáte," tweetla fanúšikom. „Nikoho pre nič nezneužívam. Viem sa o seba postarať sama."

Hemmings a Arzaylea sa držia za ruky, keď prechádzajú cez niekoľko dverí do Troubadour-u. O niekoľko minút neskôr sú na pódiu Good Charlotte, hrajú samé hity. Medzi pesničkami žartujú o tom, že sú už starí a že pred nácvikom kapely musia odviezť deti do školy. „Vrátime sa naspäť do roku 2001," povie Joel Madden pred „Little Things". Hemmings podskočí na svojom sedadle, spievajúc s nimi každé jedno slovo. Keď sa VIP rad preplní, Arzaylea mu vylezie do lona a bozkávajú sa. Keď kapela spomenie 5SOS, všetci zdvihnú päste.

Po show prejdú 5SOS do zákulisia, kde Nicole Richie, manželka Joela Maddena, naviguje hostí do ponurej šatne. Madden-ovci sa rozprávajú s inými hudobníkmi o comebacku. Keď uvidia kapelu, všetci sa objímu. „Týmto chlapcom dlhujeme tak veľa," hovorí Benji Madden, prekrikujúc dav. „Boli sme už, akože, za zenitom. Už sme skončili. A potom sme strávili asi deväť mesiacov spolu. Pozorujúc ich ako sa stávali kapelou, ktorou sú teraz... Tak vy***ane vás milujem, chalani. Neviem, čo by som bez vás, chalani, robil."

„Toto sú moji malí bratia," hovorí Joel, potľapkávajúc Hooda po chrbte. „Dík, že ste dnes prišli na náš koncert. Vďaka vám sme vyzerali cool!"

 Vďaka vám sme vyzerali cool!"

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Michael Clifford a Ashton Irwin z 5 Seconds of Summer s Good Charlotte a Johnom Feldmannom.

5SOS Interview s Rolling StoneDonde viven las historias. Descúbrelo ahora