6.

181 13 1
                                    



V máji 2012, išla kapela po prvý krát na turné, tri mestá s austrálskymi klubmi s 200 člennou kapacitou, Wilkinson hovorí, že sa všetky vypredali za menej ako dve minúty. „Stále nedokážem pochopiť, ako sa to tak rýchlo stalo," hovorí. „Za tri mesiace chlapci prešli z ničoho k tomu, že vypredali šou v troch mestách. S tým majú problém i známe kapely."

A potom sa to začalo všetko točiť ešte rýchlejšie. Kapela zaujala Modest Management, londýnsku spoločnosť, ktorá pracovala s One Direction. Spoluzakladateľ Modest, Richard Griffiths, priletel do Austrálie, aby presvedčil 5SOS, aby sa presťahovali do Londýna. Kapela prišla do Británie v decembri 2012, o mesiac neskôr Louis Tomlinson z One Direction tweetol YouTube link k vlastnej piesni „Gotta Get Out" od 5 Seconds of Summer. „Bol som fanúšikom tejto kapely už nejaký čas, všetci si ich pozrite," povedal.

Takáto podpora však nebola zadarmo: Podľa správ, One Direction vlastní 50 percent zo spoločnosti s ručením obmedzeným 5SOS, to znamená, že mali zisky z ich hudby a tovaru. Za niekoľko mesiacov od toho tweetu One Direction oznámili, že 5SOS pre nich bude otvárať ich arénové turné, po menej ako dvoch tuctoch šou, hrali 5SOS v O2 Arene. Keď pristáli v Miami, kde mal byť koncert, čakalo na nich pred letiskom 200 dievčat.

Hemmings hovorí, že si užívali pozornosť plnými dúškami. Najdivokejší boli na svojich skorších turné, keď chodili do barov a zaplietli sa s fanúšičkami. „Keď dáte dokopy štyroch mladých chalanov do tour busu, ktorí koncertujú v sálach, potom v arénach, myslím, že budete mať i sex s mnohými dievčatami," hovorí Hemmings. „Boli to dobré časy." Viac dievčat za tú istú noc? „Myslím, že by som to nemal hovoriť," hovorí s úškrnom. „Mohli by sme povedať, že je to vysoko pravdepodobné." Viac dievčat naraz? „Pravdepodobnosť je vysoká," hovorí znova. Diabolsky sa zazubí. „Možnosti sú nekonečné."

„Tešil som sa priazni všetkých tých dievčat, ktoré by sa na mňa v škole ani len nepozreli, prichádzali ku mne a hovorili mi veci, podávajúc mi svoje čísla," hovorí Hood. „Bolo to ako, ‚Bože, do p**e, áno!' Trocha som sa tým nechal uniesť."


Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Hood na 28. udeľovaní cien ARIA v austrálskom Sydney, 26. novembra 2014.

V roku 2014 sa dostalo na verejnosť video, ktoré natočil Hood dievčaťu, keď sa pozeral do zrkadla a mal vonku svoj penis. Vlastne sa to stalo už dávnejšie predtým – vedel to podľa toho, že nemal tak veľa tetovaní. „Bolo to tak trocha požehnanie, pretože sa mi už nič tak zlé nemôže znova stať," hovorí, fajčiac na terase ich domu. „Keby sa objavila ďalšia fotka môjho penisu, bolo by to, tak ‚Aha! To je znova jeho penis.'"

Navyše, video kapelu zviditeľnilo. „Teraz pracujem na natočení sex tape-u," hovorí Hood. „Zavolám Pamele a budem taký, že ‚Hej, už to bola nejaká doba. Naozaj potrebujeme túto kapelu znova naštartovať.'"


5SOS Interview s Rolling StoneOnde histórias criam vida. Descubra agora