Równo o 7.00 zaczął dzwonić budzik więc jak poparzona od razu zeszkoczyłam z mojego jakże mieciutkiego łóżka i poczłapałam przed lustro. O dziwo byłam wyspana ale i tak pod moimi oczami znajdowały się cienie przemęczenia, a włosy były w totalnym nie ładzie. Po załatwieniu wszystkich potrzebnych rzeczy w łazience zaczęłam szukać ubrań na dziś. Zajrzałam jeszcze przez okno i stwierdziłam, że jest dość ładna pogoda więc postawiłam na pudrowy crop top i jasne spodnie z wysokim stanem. Pacząc na zegar zobaczyłam, że mam jeszcze niecałe 20 minut do wyjścia więc zrobiłam lekki makijaż wytuszowałam rzęsy i podkreśliłam brwi. Gdy byłam już gotowa ostatni raz przegladnęłam się w lustrze i szybko zbiegłam na dół, chwyciłam jabłko do ręki, ubrałam moje białe conversy i wyszłam zakluczając za sobą drzwi. Zanim się obejrzałam byłam już pod budynkiem szkoły droga minęła mi dość szybko bo niecałe 15 minut. Przed wejściem zobaczyłam grupki ludzi opierające się o samochody, stałam tak i się rozgladałam kiedy z transu wyrwał mnie bardzo delikatny dziewczęcy głos.
- Hej Ty jesteś pewnie Jassmine White, widziałam Cię wczoraj na rozpoczęciu. Jesteś tutaj nowa ? Dyrektor prosił aby się tobą zaoopiekowała i pokazała szkołę.
- Tak to ja, a Ty jak się nazywasz ? - uśmiechnęłam się najpiękniej jak potrafiłam do slicznej brunetki stojącej przede mną.
- Nazywam się Mia Smith miło mi, będziemy chodziły razem do klasy, chodźmy już - dziewczyna była bardzo miła, dobrze nam się rozmawiało i nie brakowało tematów do rozmów.
Lekcje dość szybko mijały właśnie zadzwonił dzwonek kończący ostatnią lekcję więc razem z Mią ruszyliśmy do wyjścia szkoły.
- Jess zrobiłaś coś Ashtonowi ? Bo cały czas się na Ciebie paczy ?
- Niee wczoraj się poznaliśmy, wpadłam na niego i chwilę porozmawialismy i to chyba tyle - uśmiechnęłam się na wspomnienie wczorajszego dnia.
- Ash to najprzystojniejszy chłopak w szkole tym szkolnego "Bad Boya" wszystkie dziewczyny same wchodzą mu do łóżka a on wykorzystuje je tylko na jedna noc podobno nigdy nie był z żadną dziewczyną dłużej niż 2 dni. - przez to co dziewczyna powiedziała poczułam lekkie ukucie w brzuchu, szkoda mi tych wszystkich dziewczyn ale wydaje mi się, że Ash taki nie jest. Z zamyśleń wyrwała mnie brunetka.
- Jess wszystko w porządku? - zapytała z troską wymalowaną na twarzy
- Jasne muszę już iść do jutra - pożegnałam się z dziewczyną i ruszyłam w kierunku domu. Nie wiedziałam dziś w szkole Jaka może coś mu się stało ? Postanowiłam do niego zadzwonić
Pierwszy sygnał...
Drugi sygnał ...
Trzeci ...
.... po chwili po drugiej stronie rozbrzmiał odgłos poczty głosowej.
Nie zauważyłam kiedy stałam już pod domem, otworzyłam drzwi rzuciłam plecak i podażyłam w kierunku salonu. Dom był pusty zapomniałam ,że moja mama wyjechała ale jak to ona zostawiła mi pełną lodówkę jedzenia, weszłam do kuchni z zamiarem przygotowania sobie posiłku gdy nagle rozbrzmial dźwięk dzwonka do drzwi.
- Już idę ! - krzyknęłam otworzylam drzwi lecz odrazu zostałam przygwożdzona do ściany. Ktoś zaczął bardzo namiętnie mnie całować wręcz brutalnie co sprawiało mi ból tym kimś był Ashton. Po chwili zaczęłam oddawać pocałunki, a chłopak stawał się coraz bardziej delikatny i czuły w pocałunkach można było wyczuć pożądanie. Zawiesiłam dłonie na szyji chłopaka i zaczęłam delikatnie ciągnąć za końcówki przez co chłopak wydał z siebie cichy jęk w moje usta co nie powiem podobało mi się. Po chwili zostałam uniesienia do góry tak, że teraz moje nogi oplataly biodra chłopaka. Bylimy bardzo blisko siebie nasze klatki się stykaly więc mogłam usłyszeć przyspieszone bicie naszych serc. Zaczęło mam brakować tchu więc oderwalismy się od siebie.
- Cześć mała - uśmiechnął się zadziornie.Ashton :
Przez cały dzień w mojej głowie była drobna, nieśmiała blondynka, którą wczoraj poznałem. Dziewczyna totalnie zawrociła mi w głowie pragnę ją chcę aby była tylko i wyłącznie moja. Zaraz co ? Ja się nie zakochuje nie bawię się w związki. Po zakończonych lekcjach widziałem jak dziewczyna żegna się z Mią i idzie do domu, postanowiłem pójść za nią. Dziewczna mnie nie zauważyła więc po kilku minutach zapukałem do drzwi. Po chwili w drzwiach stanęła blondynka, bez zastanowienia złączyłem nasze usta w namietnym pocałunku, zacząłem być bardzo brutalny więc zwolniłem tępo aby sprawić dziewczynie przyjemność, zaczęła oddawać pocałunki, które były pełne pożądania. Jej usta tak wspaniale smakowały, zawiesiła ręce na mojej szyji i zaczęła lekko pociągać za końcówki normalnie odrazu bym się zdenerwował ale ona robiła to bardzo delikatnie przez co sprawialo mi to przyjemność, wydałem z siebie cichy jęk na co się uśmiechnęła, położyłem ręce na jej udach i ją podniosłem przez co teraz nasze klatki dzieliły już tylko milimetry. Gdy zaczęło nam brakować tchu oderwalismy się od siebie.
- Cześć mała - powiedziałem zadziornie się uśmiechając do zdziwionej blondynki przede mną.
- Yymm hej co tutaj robisz ? - powiedziała a na jej policzki wpłynął rumieniec.
- Chciałem ogladnąć film - w tym momencie usmiechnęłem się najpiękniej jak potrafiłem.Jassmine :
- Chciałem oglądać film - powiedział pokazując najpiękniejszy uśmiech jaki kiedykolwiek widziałam. Mam ochotę złączyć nasze usta i już zawsze czuć ten wspaniały smak.
- No okej ale najpierw mnie pocałuj - nie wierzę w to co wyszło z moich ust. Chłopak najpierw wyglądał na zdziwionego ale po chwili spełnił moją prośbę. Gdy złączył nasze usta poczułam przyjemną falę ciepła, która rozlała się po całym moim ciele. Nasze usta tak idealnie do siebie pasowały tą jakże przyjemną chwilę przetrwało pukanie do drzwi zeszkoczylam z bioder chłopaka i otworzyłam drzwi. W progu stanął mój kuzyn z Mią trzymali w rękach popcorn i kilka filmów. Gdy zobaczyli za moimi plecami chłopaka na ich twarze wstąpiło zdziwnie.
- Ymm przyszkodzilismy w czymś ? - odezwał się Jake widocznie rozbawiony całą sytuacją.
- Nie przyszedłem dotrzymać Jess towarzysta chcieliśmy ogladnąć film - odezwał się lekko zakłopotany Ash
- No więc chodźmy - zaprosiłam przyjaciół do salonu a ja w tym czasie przygotowałam popcorn i napoje i już po chwili oglądaliśmy film. Mia przez cały film była wtulona w Jaka przez co widziałam widoczne podekscytowanie na twarzy blondyna wyglądali razem naprawdę ładnie. Moje mysli zakrzątał chłopak siedzący tuż obok mnie co we mnie wystąpiło ? Pod koniec filmu czułam, że moje powieki robią się ciężkie i nie wiem kiedy zasnęłam. Poczułam, że ktoś układa mnie na łóżku i całuje w czoło.
- Dobranoc mała - powiedział bardzo cichym głosem chłopak, który totalnie zawrocił mi w głowie. Bez zastanowienia gdy miał już wychodzić załapałam go za nadgarstek.
- Zostań - powiedziałam przyciszonym głosem. Mimo, że w pokoju panowała ciemność zgaduję, że a twarzy chłopaka zagościł zadziorny uśmieszek.
- Dobrze jeśli tego chcesz - już po chwili poczułam jak materac się ugina a miejsce obok mnie jest zajęte, Ashton łapię mnie w talii i przyciąga do siebie. Kilka minut później słyszę już regularny oddech chłopaka czyli zasnął. Jeszcze chwilę tak leżałam i analizowałam dzisiejszy dzień po chwili jednak znużenie całkowicie dopadło moje ciało i usnęłam......
Przeczytałeś zostaw jakiś znak po sobie ❤❤
CZYTASZ
Jestem, Byłem I Będę
Novela Juvenil-Niestety ale mam dla was złą wiadomość...jesteście rodzeństwem. - powiedział mój rodziciel z wymalowaną powagą na twarzy - Nie to nie możliwe - krzyknęłam wybiegając z mieszkania.