Cheaper 4

260 12 2
                                    

Gdy się obudziłam Ashtona już okok mnie nie było ? Może to był tylko sen ? Ta cała sytuacja.. Dziś jest jeden z takich dni kiedy zastanawiasz się czy dobrze zrobiłeś. Dziś jest sobota więc nie muszę się raczej nigdzie spieszyć. Wyszłam z pokoju i pokierowalam się do łazienki wzięłam dlugi prysznic i w samej bieliźnie zeszłam na dół. Jednak ku mojemu ździwieniu nie byłam sama w domu.

Ashton :

Obudziły mnie promienie słońca wpadajacego przez okno, delikatnie odsunąłem od siebie wtuloną w mój tors blondynkę, która wyglądała tak niewinnie. Jeszcze nigdy nie spałem z dziewczyną w jednym łóżku bez żadnych zobowiązań. Delikatnie podniosłem się z łóżka tak aby nie obudzić dziewczyny i wyszłem z pokoju zamykając za sobą drzwi. Po porannej toalecie udałem się do kuchni z pomysłem przygotowania moich ulubionycj naleśników. Gdy wyciagalem potrzebne produkty z lodówki usłyszałem tupot stóp schodzących po schodach. Blondynka była w samej bieliźnie miała jeszcze mokre włosy i ani grama makijażu na twarzy jej ciało było idealne poprostu wyglądała pięknie. Gdy zauważyła, że bardzo dokładnie analizuje każdy centymetr jej ciała podeszła do mnie i ciuchutko zachichotała.
- Coś sie stało ? - przyciągnęła dłonią po moim torsie na co się lekko spięłem.
- Niee nicc - odpowiedziałem próbując się powstrzymać przed rzuceniem się na drobną osóbkę przede mną.
- To dobrze nie wiedziałam, że jeszcze tutaj jesteś to ja pójdę się ubrać - uśmiechnęła się zanim wyszła z pomieszczenia. Odprowadziłem Jassmnie wzrokiem i zabrałem się za przygotowywanie posiłku. Po 15 minutach naleśnik były już gotowe i w tym samym czasie Jass zeszła i usiadła przy stole.
- To co jemy ? - zapytała promiennie uśmiechnięta dziewczyna
- Ymm naleśniki z malinami - odpowiedziałem podając dziewczynie porcję.

Jassmine :

- To co jemy ? - zapytałam ciekawa przyrządzonego posiłku przez Asha
- Ymm naleśniki z malinami - powiedział podając mi porcję śniadania z którego bardzo się ucieszyłam bo uwielbiam naleśniki. Podczas posiłku nie brakowało nam tematów do rozmów chłopak opowiedział mi osobie, jest jedynakiem wychowała go mama jego tata zostawił ich tak jak swoją wcześniejszą rodzinę więc prawdopodobnie ma przyrodnie rodzeństwo. Po zakończonym posiłku odebrałam talerz od chłopaka i udałam się do kuchni w celu pozmywania naczyń. Zaczęłam pienić gąbkę gdy poczułam ręce na swoich biodrach. Bez zawachania odwróciłam się i wysmarowałam Ashowi twarz pianą nie był mi długo dłużny i tak właśnie zaczęliśmy naszą bitwę. Goniliśmy się po całym domu zostawiajac po sobie mokre ślady. Prawie płacząc ze śmiechu poślizgnęłam się i wpadłam w silne ramiona bruneta.

Ashton :

- Mam ochotę Cię pocałować - dostrzegłem zaciekawienie i intrygacje w jej oczach kiedy to powiedziałem
- Dlaczego ? - zapytała zakłopotana tą sytuacją
- Bo mam ochotę poczuć smak twoich ust - powiedziałem i w tym momencie złączylem nasze usta w czułym i przepełnionym uczuciami pocałunku. Oblizałem dolną wargę dziewczyny prosząc przy tym o dostęp, który odrazu dostałem. Nasze języki toczyły walkę o dominację blondynka zaczęła ciągnąć za końcówki moich włosów a ja ją delikatnie uniosłem pogłębiając pocałunek. Przeniosłem nas do pokoju dziewczyny nie odrywajac od niej ust. Blondynka zeszła ze mnie i popchnęła mnie na łóżko teraz to ja siedziałem a on stała nade mną po chwili przywarła do moich ust składając na nich namiętne pocałunki.

Jassnine :

Co ja właściwie robię ? Oderwałam się od chłopaka zostawiając go samego w pokoju, zakluczylam drzwi w łazience przemyłam twarz i usiadłam na ziemi myśląc nad wszystkim co przed chwilą się wydarzyło. Powiem mu, że to nic nie znaczyło nie mogę się w nim zakochać nie chce do niego czegoś czuć bo wcześniej czy później i tak by mnie to zraniło.
- Jassmine otwórz te cholerne drzwi - krzyczał chłopak. Odkluczylam powłokę, Ashton chciał mnie przytulić ale go odepchnęłam.
- Ashton dla mnie nic nie znaczyło proszę Cię o to aby to nigdy się więcej się nie powtórzyło, nie wiem co mnie poniosło proszę zapomnijmy o tym...

Jestem, Byłem I Będę Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz