Sabahın 7 si. Nasil uyuduysam ise geç kalacaktim. Her neyse ki kalktım hazirlandim yemeğimi yedim çıktım. Yine metronun ordaydı. Görmemezlikten gelip onu unutmaya calisacaktim ama yapamadım. Yine aglamisti galiba gittim günaydın falan her neyse basladik konuşmaya.
-Gunaydin
-Gunaydin
-Yine mi agladin
-Dayanamiyorum artık
-Anliyorum ama ne yapabilirim sana çok yardım etmek istiyorum yeni tanımama rağmen
-Tesekkur ederim ama kurtulamiyorum
İLKEZ ASİK OLDUM BU DA İMKANSİZ
-İşe mi gidiyorsun
-Evet
-Aksam buluşalım konuşalım mı ?
-Peki
-Ben sana mesaj atarım nerde bulusacagimizi
-Tamam
Sarildik ayrildik ordan.
Satıldığımda ki mutlulugu burada anlatamıyorum.
Her neyse işten çıktım eve gittim.
Yemek felan yedim. Bulusacagimiz yeri mesaj olarak attım. Tamam 1 saate kadar geliyorum dedi. Gittim kafeye 6 dakika sonra geldi. Selamlaştık ardından birer kahve soyledim. Anlat bakalım her şeyi dedim.
Başladı anlatmaya;
-Bununla 1 yıl önce Facebook ta tanıştım. O kadar güzel sözler söylüyordu ki aşık etmişti resmen kendine o kadar bağlamıştı ki anlatamam. Onsuz olmuyordu artık her seyimi anlatıyordum ne olsa onunla paylaşıyorum. Geziyorduk tozuyorduk, ta ki evlenene kadar. Evlendik. Ailem onu istemedi ben onlara karşı gelerek evlendim. ,Haklilarmis,Her neyse evlendikten 1 hafta sonra herseyi kıskanmaya başladı nefes aldırmıyor önce böyle değildi. Hep ağlatıyor beni önceden kiyamiyordu yoruldum artik.
-Yani yanlış anlama ama sana nasıl kiyabiliyor ki. Tam tanımıyorum ondan dolayı fazla yorum yapamayacagim.
-Cok iyisin.
Neyse ayrildik. Eve gittim. Kafami yastığa koydum ve uzun uzun düşündüm. Allahım insan sevdiğine nasıl kiyabilir ben hiç sevgilim olmadığı için mi bilmiyorum ama kiyamazdim ben. Öyle tahmin ediyorum. Her neyse uyuyakalmisim .
2.Bolumun Sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansiz Ask
RandomBir erkeğin evli bir bayana aşık olması . Çağrı merkezinde çalışan bir gencin bir gün bir kadına çarpmasıyla başlayan bir olay. Aslında bilmiyordu onun evli olduğunu ama aşık oldu . Bunu okuyarak gorecegiz zaten İnstg:mehmetmarley1