Sabah olmuştu. Yani gitme vakti gelmişti. Herkesle vedalaşma vakti. Kim bilir bir daha ne zaman gelecegim. Gittim babamın yanına.
-Masallah iyisin iyi.
-Eh iste oldu kadar oğlum.
-Gitme vakti geldi.
-Ah oğlum doyamadım daha biraz daha kalsaydın keske.
-İsten izin alıp geldim. Yoksa bende gitmek istemiyorum.
-Ne var İstanbul'da oğlum gelinimizide al gel buraya burada abilerin iş bulur ev tutarsin burada kalırsınız.
-Baba oraya alıştık artık. Oraların olduk.
-Ne diyeyim oğlum sizin kararınız.
Sarildim babama, ağladı benim de gözümden yaş geldi
-Hadi gorusuruz baba
-Gorusuruz oğlum
Neyse herkesle vedalastik
-Hadi anne gidiyoruz biz.
-Oglum bir daha gelin arayi açma özlüyor uz.
-Ben gideyim sen gelirsin babamda alir, biraz da siz benim misafirim olun
-Tamam, geliriz oğlum
Sarildik falan abim otogara bırakacak. 1 saat sonra otobus kalkacak. Gittik abimlede vedalastik. Bindik otobuse. 19 saat Yasemin'lede son saatlerim. Başını omzuma koydu molaya kadar hiç birşey demeden. Molada konustuk biraz ondan sonra hiç konuşmadık.
İstanbula ulaştık. Sarildim. Doya doya 1 hafta benim için çok değerliydi.
-Bundan sonra gorusemeyiz galiba
-Ben eve gitmek istemiyorum. Senin yanında kalmak istiyorum.
-Kocan var ama senin.
-Off bosanacagim bana zarar verir. İstermisin bana birşey olmasini.
-SUS , öyle konuşma
Sarildim
-istersen benim evimde kalabilirsin bosanana kadar ben de bir pansiyonda kalirim.
-Olmaz, seni yerinden edemem
-Ben de sana zarar gelmesini istemem. -Sarildi sen de kalirsin
-Yanlis anlasiliriz ama
-Ben evden çıkmam. İşten ayrıldım zaten onun yüzünden.
-Tamam sen eve girersin ilk ben de arkandan gelirim
-Pekii 😃😂😂
-Hem eve de bir el atarsin bekar evi yani. Bu arada boşanma işini haledersin bu sure icinde
-Olurr, ondan sonra da seni alırım
-😃
Neyse eve gittik. Evimde baya güzel yani. İsim çağrı merkezinde mudur
Maasim iyi yanı. Çalışanları denetlemek sadece telefonla isim yok yani. 4 bin maaş alıyorum. Birakin da evim güzel olsun.
Her neyse eve gittim. Hemen bana temizlik malzemelerinin yerini göster dedi. Ben de pek fazla birşey kalmamıştı. Sen istediklerini söyle ben gider alırım dedim. Yazdı verdi. Markete gittim evde yiyecek birşeyler yoktu zaten. Bugün dışarıdan söylerim akşam çıkar beraber alırız. Neyse ben istediklerini aldım. O da evi temizledi. Dışarıdan istediği yemeği söyledim. Geldi yedik ayrı ayrı odalara geçtik. Ben ona nevresimlerin yerini gosterdim kendine bir oda hazırladı.
-Bu oda senin.
-Saol, herşey için tesekkur ederim.
-Onemli değil . Neyse yatağını hazırla markete gidelim
-Marketemi hani dışarı çıkmayacaktık.
-Arabam altımda en uzak markete gideriz. Hem gezmis oluruz. Ben alışveriş yapmayı sevmem sana bana birseyler alırız.
-O zaman olur benim de ihtiyacım var giyecek bir şeyim kalmadı
-Hay hay hanim efendi istediğini alabilirsin ama bana da yardimci olmak şartıyla
-Tabi ki. Ben hazirlanayim izninle
-Ha tamam çıktım ben
-Saoll
Neyse hazırlandı indim arabami aldım AVM'ye doğru çıktık. Saat 6 4,5 saat zamanımız var önce elbise alışverişi sonra ev. Her neyse gittik. Girdik önce oymus öyle istedi hanımefendi zaten benim isim fazla surmuyor. Abi bu kızların elbise olayı neymiş 2 saat oldu daha bitmedi. Neyse beğendi aldı. Benim için gittik. Bana da en güzellerinden secti. Benim de hoşuma gitti elbise alışverişi bitti. Aşağıya indik ev icin birşeyler almaya indik aldık onları da saat 8 oldu ardından bir kafeye gittik. Dondurmamizi yedik. Ardindan eve geçtik. Yarın is vakti. İşe gitme zamanı.
------------
Şimdi soracaksınız. Madem güzel bir araban var neden metroyla gidiyorsun diye. Amacim hem trafikten yırtmak. Hem de insanlarla iç içe gitmek.
------------
Sabah oldu ise gidicem. Kalktim kahvalti hazırlamış. Ben normalde oraya gider orda poaca felan idare ederdim. Ama hoşuma gitti. Bi öpücük aldim. Tesekkur opucugu.
-Gunaydin
-Gunaydin. Niye zahmet ettin ki ben hep gider orada birşeyler yerdim.
-Olur mu hem sana yük oluyorum bunu yapmak benim için hiçbirşey
-Yük felan değilsin sen.
-Saol.
Neyse kahvaltimi yaptım. Gittim ise. Terfi almisim. 1 hafta işte olmamama rağmen. Patronun yanina gittim.
-Terfi almisim Ekrem bey
-Evet
-1 hafta izinliydim nasil oldu bu.
-Hem yardımcım işten ayrildi senin çalışmalarınıda biliyorum. Kadrolu olarak çalışacaksın yanımda.
-Sagolun Efendim
Odama gectim. Süper bir oda. Ohh dedim maasimda yükseldi 5 bin oldu.
Ee evlenebilirim ne de olsa. Dedim guldum kendi kendime. Akşam oldu evin kapısının önüne geldim kurt gibi de acıktım çok güzel kokular geliyor. Açtım kapıyı kostüm mutfaga dolmasi. Corbasi, makarnasi... var var yani. Kostum sarildim.
-Ben böyle şeylere alışık değilim, kalpten gideceğim şuan tesekkur ederim.
-Yoo bunlar benim genellikle yaptığım seyler.
-Sen hiç gitme bence
-Ben de istemiyorum zaten
-Terfi aldim hem
-Oo çalışkan erkeklerden hoslanirim
-İyiymis o zaman ben daha cok çalışırim.
-Aferin sanaaa
Ben yemeğe daldım. Cok yemisim
Spora gidiyorum genellikle.
-Ben spora gideceğim, sen hep evdesin gel seni de yazdirayim.
-Olur evde cok sıkıldım, hem kiloda alıyorum
-Hm biraz öyle oldu
-Tamam ben burayı toplayayim cikalim ben asagi inip arabayi cikarayim otoparktan. Bu arada yuzme biliyor musun.
-Evett
-Hm iyi hafta sonu yuzemeyede gidiyorum çünkü orayada kayit yaptırırız
-Olurr
Neyse spora gittik. Çıkışı kafeye gittik. Park'ta el ele yürüdük. Çok yoruldum geldim duş aldım yatağa attım kendimi. Baktim o gün aldığımız geceliği giyimis. İnsan o kadar mi güzel olur sarılmak geldi içimden kalktim sarildim.
-Mm çok güzel olmussun
-Yok ya o kadar da olmadım.
-Bosan su kocadan ya
-Neden 😂
-Bosan işte ... ben yatiyorum iyi geceler.
-Hadi bakalım. İyi geceler8.Bolumun sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansiz Ask
RandomBir erkeğin evli bir bayana aşık olması . Çağrı merkezinde çalışan bir gencin bir gün bir kadına çarpmasıyla başlayan bir olay. Aslında bilmiyordu onun evli olduğunu ama aşık oldu . Bunu okuyarak gorecegiz zaten İnstg:mehmetmarley1