4.BOLUM

414 5 0
                                    

Sabahın 7 si 9 da otobüsüm kalkacak. Kalktim toparlandım. Küçük bir valiz hazırladım. 9 oldu otogara doğru yola çıktım. Allahtan fazla uzak değil. 5 dakikalık. Erken çıkmamın amacı onu görürüm belki diye. Giderken arkamdan biri seslendi. Döndüm arkamı, koşa koşa geldi Sarildi bana. Tabi ben şaşkın ım. Ne oluyor dedim kendime. Ağlıyor. Ben de senle gelebilir miyim dedi. Ama kocan, dedim. Birşey olmaz dedi. Ama aklımda su soru ? Aileme ne diyeceğim. Neyse gel tamam dedim. Gittik. Bilet aldım 2 tane.
-Peki ben seni götürüyorum da yanımda aileme ne diye tanistiricam
-Gelininiz diye
-Efendim ?
-Anlasilmayacak ne var Gelininiz diye
-Nasil olacak ki o.
-Oyun yaparız benim kafa dağıtmaya ihtiyacım var.
-Peki
Neyse otobüs kalktı. Yan yanayız. Ah dedim sevgilim olacaktı elini tutacaktim. Başımı omzuna koyacaktim demeye kalmadim başını omzuma koydu. Ben şaşkınım birşey diyemedim.
-Evlisin yanlis olmuyor mu ?
-Birşey olmaz su an buna ihtiyacım var dedi.
-Peki
Elimle saçlarını oksadim ama heyecandan öleceğim yani.
İyice yanaştı yanıma kalbim küt küt bittim yani kalpten gideceğim.
Her neyse yolculuk uzun İstanbul'dan Maraş'a 19 saat gibi ve 2 saat oldu hiç geçmesini istemiyorum zamanın.
4 saat oldu mola verdik. İndik birşeyler yedik. Böyle durgun hâlâ.
-Sana nasıl kiyabiliyor ya
-Bilmiyorum 'surati asik'
-Suratini asma üzme ben üzgün insanları sevmiyorum.
-peki 'gulumsedi'
-iste böyle
-Hadi kalkalim
-Hadi
Koltuklarimiza oturduk direk Sarildi bana. Bende gece geç uyumustum uykum var gözlerimi kapattım ki uyuyayım. Tam dalmistim yanağından biri öptü. Gözlerimi açtım o.
-Pardon uyandırdim mi?
-Problem degil ama neden optun ?
-İcimden geldi dedi.
Neyse ben gözlerimi kapattım. Kendi kendine birşeyler söylüyordu.
-Ben gittim okuzun tekini buldum. Neden bana böyle iyileri denk gelmiyor ki bu hayatta. Suna sarilsam opsem. Bana çok iyi davranıyor. Aşık mı acaba. Gelininiz dediğimde nasıl da kızardı. Ama çok tatlı oldu. Umarım aşık değildir. Çünkü bu İmkansız Aşk .
3.BÖLÜM'ÜN SONU

İmkansiz AskHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin