9.BOLUM

262 5 1
                                    

Güneşin doğuşuyla ayaklandım. Aşağıya indim sporumu yaptim. Geldim dusa girdim. 7.30 oldu saat. Dıştan ciktim kahvaltı hazırlamıştı sabah öpücüğünü aldım yine kahvaltimi yaptım bugun haftanın son günü. Ve pazartesi Yaseminin mahkemesi var Allah'ima dua ediyorum. Bosanirlarda benle evlenir diye. Böyle bir durumun duası da kötü birşey ama çok istiyorum. En azından huzur için. İşe gittim. İş de bitti akşam oldum. Yine guzel yemek kokuları. Yemeğimi yedim ve sistim.
Spora gitmem sart oldu. Kimildayabilirsem.
-Senin yüzünden gobegim çıktı.
-Birsey Olmaz spora gideriz şimdi eritirsin hemencecik.
-Dogru ya. İyi ki tanimisim seni. -Bosan ya hemen sen.
-Tabi ki bayim.
Bayim dedi en hoşuma giden kelime. Ben de hatun demek isterdim. Ama evli işte. Neyse spora gittik.
-Yarin için önce tenise gidicez , ardından spora, sonra sauna, havuz, akşam güzel bir lokantada güzel bir yemek romantik komedi sinema, ardından bir kafe, sonra ev.
-Baya yoğunuz yarın desene
-Daha var. Sabah kahvaltıya gidicez. Her hafta yaptığım şey. Hafta sonları kahvaltıya giderim.
-Oh miss 😃
-Mis ya ben yoruldum yatiyorum şimdi
-Hm iyi geceler bayim
-Sana da =)
Neyse gittim aklımda o tabi. Hayalini kuruyorum. Geldi bir tane iyi geceler öpücüğü istedi ben de verdim. (ben de aldım tabi). Mutlu bir şekilde yattım. Sabah oldu kalktim. Dusa girdim. O da hazırlanmış.
-Cok güzel olmussun
-Tesekkur ederim
-Hadi ben arabayi otoparktan cikarayim sen aşağı in
-Tamam
İşte kötü an anlatamayacagim ana geldik.
Kocası burada benle olduğunu öğrenmiş. Evimi, işimi, gittiğim her yeri. Takip etmiş bulmuş. Aşağıda bizi bekliyormuş. ...
-----------------------------------------------------------
DevamEdecekSerininSonunaYaklasiyoruzMutsuzSonİstermiyizVeyaHikayeninGidisatindaBirOynamaOlsunMu?BuHikayeninSonuKotuBitecekDegisiklikİcinYorumAt.!
------------------Devam Edecek----------------

İmkansiz AskHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin