5.BÖLÜM

380 5 0
                                    

Merhaba Maraş Merhaba Güzel memleketim. Ben geldim
---------------------&---------------------------
Evet 19 saat geçmişti. Maraş'a gelmiştik. Evet gelmistik. Ne kadar özlemişim. Yanımda hoşlandığım kişiyle gelmek daha da bi güzel oldu. Onu benim yerimde olan anlar. Her neyse sıcak bir Maraş'tan selam. Ben hikayenin kahramanı. Bugünde mutlu bir gün olması dileğiyle.
--------------GUNLUGUMDEN-----------------
Maraş'a gelmiştik. Gecenin 3'u. Zaman hızlıca akıp geçmişti. Abilerim karsilamaya gelmiş beni. Abimi görür görmez kostum sarildim. Çok özlemişim. 3 yıldır görmüyorum. Telefonda sadece. Ablalarimda da gelmiş. 3 tane ablam var bi arada. Hepsi birbirinden değerli. Onları da gorecegim diye sabırsızlanıyorum. Eve götürdüler. Anneme sarildim. Çok özlemişim onuda. Ardindan ablalarimda o kadar çok özlemişim ki sarıl sarıl doyamadım. Onu unuttum biran. Annemgil tabi ona bakıyordu. Ben tam ağzını acacaktim ki. Gelininiz dedi elini öptü annemin. Ben kızardım tabi. Annem içeri gel dedi.
-Niye bize haber vermedin
-acaleye geldi ondan
-Bize haber vermiyorsun.
-Anne şimdi babamı göreyim anlatırım sonra.
-Hadi öyle olsun.
Babamın yanına gittiğimde yatıyordu. Koskaca 3 yıl. Dağ gibi adam erimiş. Ben girince kalktı. O oğlum gelmiş. Elini öptüm babam diye sarildim.
-Hic gelmiyeceksin sandım.
-Baba iş işte sen daha iyi bilirsin. Sen de eve gelemezdin.
-Ah o günler sizler burnumuzda tutuyordunuz.
-Bizde çok ozluyorduk seni. Geleceğin gün bayramımız oluyordu bizim.
-''Komikce'' Zaten bayramdan bayrama geliyordum ondan bayram saniyorsundur
-''gulumsedim"
Ee dinlen baba ben daha 1 hafta burdayım.
Neyse onu unuttum yine, gittim baktım anneme yemeğe yardım ediyor.
-Kizimizda marifetliymis (Büyük Ablam)
-Tabi ki (Ben)
-Keske bizimde haberimiz olsaydı (Annem)
-İyi yapmış ama, yoksa bekar kalacaktı (Küçük abla)
-Ne yapıyorsunuz aciktik yemek hazırlamadiniz mi daha? (Abim)
(Bu arada 2 tane abim 3 ablam 6 kardeşiz)
-Hazir, birazdan getireceğiz.
-Tamam (Abi)
-Oo Küçük Hayta da burdaymı (Diğer abim)
-Oo abi küçük muyuz ?
-Küçüksün daha (Abi)
-Susun Çocuklar (Annem)
Neyse sofrayı hazırladık. Yemeğimizi yedik. Ben yatayım çok yoruldum dedim, gozumun içine baktılar. Ben biran unuttum onu. Nasil olacaktı. Annem yerinizi hazırladım, hadi gelin dedi.
-:Fısıltıyla' (ben) Nasıl olacak şimdi
-Araya yastık koyarız
-Peki öyle olsun
Gittik yataga girdik araya bir yastık. Aşırı uykum geldi yine daldım. Yastığı aradan çekti. Hissettim. Geldi Sarildi bana. Ben de sesimi çıkarmadim. Neyse uyuyakalmisim. Sabah kalktim. Elini göğsüme atmış. Yatıyor. (o kadar masumdu ki kiyamadim) uyanana kadar bekledim. Tabi benim de işime geldi. Uyandı. Tam genlesecekti. Bu halimizi (haberi var tabi) görünce birden atıldı. Napmisiz biz dedi.
-Yastigi ben cekmedim (ben)
-Dusmustur, aramizda birşey geçmedi demi
-Evli kadinsin, ben sana ne yapayım dedim
-Peki, cikarmisin giyinecegim
-Tamam
Ben çıktım kahvaltı hazırlıyorlar. Anneden bir öpücük aldım babamin yanina gittim.
-Nasilsin baba
-İyiyim biraz daha
-İyi ol, babacim
-Sagol oğlum
-Neyse ben kahvaltıya geciyorum, bir isteğin varmı
-Yok oğlum sağol
-Tamam
Neyse dama çıktım (balkon) bus buyuk bir sofra kurmuşlar.
Tabi 3 ablam 2 abim 3 ablam ailesi 1 tane çocuk 9 kişiler abilerim eşleri 2 de çocuğu 8 kişi onlar 2 biz 2 Annem babam 21 kişiyiz.
Her neyse kahvaltimizi yaptık. Abimin arabayi aldım marasi gezicez. Cok mutluyum. Keşke gerçekten benim eşim olsaydı , her neyse gittik gezdik epeyi. Fotoğraf cekindik. İlk işim onları fotografcida çıkartmak. Gittim cikarttim.

İmkansiz AskHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin