Party u Lydie

623 39 15
                                    

(na obrázku je Lucas)

,, Ešte raz ďakujem"nahol sa ku mne Stiles a pobozkal ma na líce.

,, Raz mi to vrátiš"žmurkla som naňho a on prikývol.

,, Zaujímalo by ma ako si to spravila"
Nadvihol obočie a ja som mykla plecom.

,, Mám na to svoje schopnosti"žmurkla som naňho.

,, Pôjdeš somnou dnes k Lydii?"spýtal sa a ja som prikývla.

,, Oslávime tvoj výťazný gól"usmiala som sa naňho.

,, Ktorí som dal len vďaka tebe, nezabúdaj na to"žmurkol na mňa a ja som sa začervenala.

,, Lydia"pozrel zasnene na červenovlásku a mňa pychlo pri srdci.

,, Musím ísť, prídem po teba o hodinu"oznámil mi a objal ma.

,, Jasné,maj sa"prikývla som a Stiles sa usmial, naštartoval a odišiel.Nahnevane som kopla do spodného schodiku pri dverách.Prehrabla som si vlasy a frustrovane povzdychla.

,, Nepoznám ťa Lydia ale už teraz ťa neznášam"zašomrala som sama pre seba a vošla dnu.

,, Vravela si niečo zlatko?"spýtala sa mama a ja som pokrútila hlavou.

,,Nie nič"Usmiala som sa na ňu.

,, Ideš večer niekam?"spýtala sa ma a ja som prikývla.

,,Idem na párty k jednej spolužiačke"odpovedala som a mama sa usmiala.

,,Tak si to uži"pohladkala ma po líci.

,,Ty máš nočnú?"nadvihla som obočie keď som si všimla že má na sebe uniformu sestričky.

,, Áno a Jake tiež,Rose prosím žiadny chalani"nadvihla obočie a ja som prikývla.

,, Žiadny chalani u nás alebo celkovo?"spýtala som sa a mama povzdychla.

,, Taká pozitívna nie som, žiadny u nás"odvetila a ja som sa uškrnula.

,, Dobre mami,idem sa pripraviť"oznámila som jej,bozkala ju ja líce a odišla do svojej izby.Vytiahla som kufrík s make-upom a namaľovala sa.Vyžehlila som si vlasy a zo skrine vytiahla čierny bralet a čierne jeansy.Doladila som to červenými topánkami a náhrdelníkom.Nestihla som sa ani obzrieť v zrkadle keď vonku zatrúbilo auto.

,, Caroline?"zvrieskla som.

,,Som v sprche"odvetila.

,,A ideš k Lydii?"zabúchala som jej na dvere.

,, Hlúpa otázka"odvetila mi a ja som sa uškrnula.Zišla som dole.

,,Wau, vyzeráš.... wau"usmial sa na mňa Stiles a ja som očervenela. Nastúpila som do auta.

***
Sedela som na záhradnej hojdačke a znudene sledovala hviezdy.Stiles sa po našom príchode hneď vyparil a ja som tam ostala sama.Tu na dvore bol kľud. Väčšinou všetci boli vo vnútri.

,, Nevyzeráš že sa zabávaš"príhovoril sa mi blondiak ktorý vyzeral ako z nejakého módneho časopisu.Obtiahnuté biele tričko obkresľovalo rysy jeho tela.

,,Nezabávam sa"povzdychla som frustrovane.Blondiak si sadol vedľa mňa a usmial sa.

,,Som Lucas,Lydiin bratranec"predstavil sa mi.

,, Rose"odvetila som a úsmev mu opätovala.Lucas bol normálny,teda nebol nadprirodzený.Myslím že o tom ani nič nevedel a to sa mi na ňom páčilo.Teda..ak nerátame tú postavu modela a tú anjelsku tvár.

,, Prečo nie si vo vnútri Rose?"spýtal sa a ja som mykla plecom.

,, Nebaví ma to tam, skoro nikoho tam nepoznám"oznámila som mu a Lucas sa usmial.

,, Teraz poznáš mňa"povedal a postavil sa.

,,Zatamcuješ si somnou?"Nadvihol obočie a nastavil mi ruku.Pozrela som mu do očí a prikývla som.

,, Áno"odpovedala som a postavila sa z hojdačky.Spoločne sme vošli do vnútra.Videla som že sa Lucasovy pohybujú pery ale nič som nepočula pretože hlasno hrala hudba.Samozrejme,mohla som použiť vlkodlačí sluch ale rozhodla som sa že pre tento večer to vynechám.Pritisla som sa k nemu.

,, Hovoril si niečo?"zakričala som mu do ucha a Lucas prikývol.Nahol sa k môjmu uchu.

,, Poznáš tam tú blondínu?"spýtal sa a ukázal na Caroline ktorá tancovala na stole hore bez.

,, Panebože"zakrila som si ústa a začala sa smiať.

,,To je moja sestra"oznámila som mu a Lucas sa tiež začal smiať.

,, Tá sa teda vydarila"Povedal.

,, Musím ju odtiaľ dostať"zamrmlala som a Lucasa potiahla smerom ku Caroline.

,, Caroline"zvrieskla som na ňu a ona sa uškrnula.

,, Poď ideme domov"potiahla som ju dole zo stola.

,,Ale ja nechcem"odula spodnú peru.

,,Kde máš tričko?"spýtala som sa jej a ona mykla plecom.

,, Zahodila som ho"zasmiala sa a ja som pretočila očami.Dala som si dole sveter a pomohla jej ho obliecť.

,, Nechcem ísť domov ja nechcem"zafňukala.

,,Tak fajn"rezignovala som,,ale už žiadny striptíz"dodala som a Caroline prikývla.

,, Tohoto si zbalila?"nadvihla obočie,,tak šup šup choď ju pretiahnuť"strčila Lucasa ku mne a odišla.

,, Prepáč"ospravedlnila som sa za Ceroline a Lucas mykol plecom.

,,Nebol to taký zlý nápad"uškrnul sa a ja som sa začala smiať.

,, Veď sa ani nepoznáme"oponovala som mu.

,,To nevadí spoznáme sa"zašepkal a pritlačil ma o stenu.

,, Fajn tak počúvam"nadvihla som obočie.Lucas sa nahol a vášnivo ma pobozkal.

,,Tak čím by si chcela byť keď dokončíš školu?"nadvihol obočie keď sa odtiahol.Obydve svoje ruky položil vedľa mojej hlavy.

,, Lekárka"odvetila som a znovu ho pobozkala,,ty?"spýtala som sa.

,, Tvoj muž"žmurkol na mňa a ja som sa začala smiať pretože mi to pripomenuli Issacove ,, vyzeráš alo moja budúca priateľka".

,, Robím si srandu, chcem byť architekt"odvetil a začal bozkávať môj krk.

,, Už sa poznáme nie?"nadvihol obočie a ja som prikývla.

,, Myslím že celkom áno"povedala som a Lucas sa usmial.

,, Skvelé,to stačí"zamrmlal a znovu ma pobozkal.

Little wolf troubleWhere stories live. Discover now