Neviem prečo si Derek nemohol radšej kúpiť dom niekde v meste.Vôbec ma nebaví vláčiť sa takto neskoro v noci cez les.Isaac mi pred pol hodinou zavolal že sa mám rýchlo
dostaviť k Derekovy, lenže akosi zabudol spomenúť kde Derek býva.Predomnou stál polo rozpadnutý dom.Pri dverách na mňa čakal Isaac.,, Luxusné"poznamenala som a Isaac sa uškrnul.
,, Derek je vo vnútri"kývol hlavu ku dverám.Jediné na čo som pomyslela bolo,to aj nejaké vnútro má?. Prikývla som a vošla dnu.Na moje prekvapenie to vo vnútri vyzeralo celkom fajn,teda rozhodne to tu nevyzeralo tak že tu zhorela skoro celá Derekova rodina.
,,Som tu"zamávala som Derekovy pred ksichtom.Derek od bolesti zvraštil tvár.
,,Si v pohode?"nadvihla som obočie a sadla si na kreslo oproti neho.
,, Niečo ma poškrabalo a nechce sa to hojiť"oznámil mi.
,, Musíš sa rozptýliť"mykla som plecom.
,,Uhm.. vážne?ty si ale múdra"zagúľal očami, zamračila som sa naňho.
,,Tak fajn daj si dole tričko"pokynula som mu.Derek nadvihol obočie.
,, Bože nechcem ťa pretiahnuť, chcem len vidieť ten škrabanec"zašomrala som.Derek si vyzliekol tričko.
,,Ouu"zahrizla som si do pery.
,, Čo? je to zlé?"vystrašene na mňa pozrel.
,,To ouu bolo na tvoje úžasné telo a pokiaľ ide o škrabance, myslím že ich spravil hybrid"oznámila som mu a dotkla sa jeho hrudi na miestach kde škrabance nemal.Ja viem že to je neslušné ale keď on vyzerá ako z nejakého časopisu.
,,Je tu ešte nejaký hybrid? okrem teba?"Nadvihol obočie a ja som mykla plecom.
,, Pokiaľ viem na svete sme len štyria, vlastne už len traja.Ja, môj otec a moja trojdňová sestra.Ja som to rozhodne nebola a ani som nikoho nepremenila.Hope to asi tiež nebola a pokiaľ ide o Klausa,tak to neviem"mykla som plecom.Derek sa zamyslel.
,, Vieš s tým niečo urobiť?"spýtal sa a ja som prikývla.
,, Potrebujem nôž a pohár"oznámila som mu.Isaac ktorý nás zrejme celý čas počúval prišiel a podal mi veci ktoré som spomenula.Nožom som si trošku rozrezala dlaň a nechala krv natiecť do pohára.Keď sa mi rana zahojila podala som Derekovy pohár.
,, Mám si to natrieť?"Nadvihol obočie a ja som pokrútila hlavou.
,, Musíš to vypiť"odvetila som mu.Derek sa zhnusene pozrel na ten pohár.
,,Upírska krv dokáže zahojiť skoro všetko"mykla som plecom.Derek prižmúril oči a vylial do seba obsah pohára.
,, Kedy to začne účinkovať?"spýtal sa.
,, Čoskoro"povedala som.
***
,,Rose vstávaj zaspala si"zobudil ma Derekov hlas.Rýchlo som otvorila oči.Zrejme som včera zaspala pri tom čakaní.,,Ako sa cítiš?"spýtala som sa Dereka.
,, Výborne, poď hodím ťa do školy"usmial sa na mňa.Jemne som prikývla.Postavila som sa.Cestou som sa ešte obzrela v zrkadle.Nevyzerala som zle.Vlasy som si vypla do copu a tvár opláchla vodou.Vyšla som von a nastúpila do Derekovho auta.
,, Väčšinou keď odomňa dievčatá odchádzajú dajú si aspoň raňajky"žmurkol na mňa.
,, Možno nabudúce"uškrnula som sa.
***
Vchádzala som do budovy školy.Keď ma niekto potiahol za ruku.Zistila som že to bol Stiles.Stáli tam ešte Scott,Sarah a ehm....Lydia.,, Chceš mi rozdrviť ruku?"zašomrala som a vytrhla sa zo Stilesovho zovretia.Sarah na mňa pozerala zo zdvihnutým obočím.Stiles so Scottom na mňa zazerali a Lydia sa uškrňala.
,, Čo je?"nevydržala som to a vyprskla na nich.
,,Derek je"zašomral Stiles.Prevrátila som očami.
,, Včera som uňho zaspala tak ma hodil do školy"mykla som plecom.Stiles zamrzol.
,,Ako si mohla?vedela si že som doňho celá zbláznená"hodila na mňa vražedný pohľad Sarah a odbehla preč.
,,Sarah počkaj,nie je to tak"zamrmlala som a chcela ísť za ňou lenže sa mi do cesty postavil Scott.
,, Vysvetlíš jej to potom, najprv by si mohla nám"povedal a ja som prižmúrila oči.
,, Čo ste? moji rodičia?"vyprskla som naňho a pomaly odchádzala.
,, Myslím že to bude len ďalšia z Derekových štetiek"povedala Lydia a ja som zasatvila.
,, Čo si povedala?"nadvihla som obočie a vrátila sa naspäť.
,, Že si Derekova štetka"mykla plecom Lydia.Zovrela som ruku v päsť a vrazila jej medzí oči.
,,Rose"skočil medzi nás Stiles a prekvapene na mňa pozrel.
,, Ešte som neskončila"zasyčala som.
,,Ale skončila"oznámil mi Scott.Zodvihol ma na ruky ako malé decko.
,,Pusti ma, zabijem ťa"metala som sa,vyhrážala ale márne.Scott bol silnejší.Vyniesol ma von na miesto kde som sa ukľudnovala naposledy a položil ma na zem.Vrhla som naňho nahnevaný pohľad.
,, Nechcel som aby si spravila niečo čo môžeš neskôr ľutovať"mykol plecom.
,,Toto by som rozhodne neľutovala"zašomrala som.Dvere sa otvorili a stál v nich nahnevaný Stiles.
,, Čo to malo znamenať?"Nadvihol obočie.Skvelé takže on je na jej strane.
,, Nazvala ma štetkou"bránila som sa lenže Stiles pokrútil hlavou.
,, Preto si jej musela zlomiť nos?"zvrieskol na mňa.Vo mne to vrelo.Scott drž ma lebo ho zabijem.
,,Si na jej strane?"nadvihla som obočie.Stiles ostal ticho stáť.Chápavo som prikývla.
,, Myslíš si že som štetka?"spýtala som sa, Stiles pokrútil hlavou.
,,Viem že nie si štetka"zamrmlal.
,, Myslím že si budeš musieť vybrať Stiles"oznámila som mu a Stiles sklopil zrak.
,, Nemôžem si medzí vami vyberať"povedal a ja som prikývla.
,,Uľahčím ti to dobre?ja odchádzam sama"odvetila som a odišla do triedy.
YOU ARE READING
Little wolf trouble
FanfictionCover by: @AndreaBaginov ,,Milujem ťa Rose"povedal a ja som prikývla. ,,Tiež ťa milujem Stilinski"usmiala som sa naňho.Stiles na mňa pozeral akoby si chcel zapamätať každý detail mojej tváre.Chcelo sa mi spať,no vedela som že ak teraz zaspím už sa n...