Bude to Mikaelson

375 25 2
                                    

,,Ty čo tu robíš?"vyvalila som oči na svojho otca ktorý sedel v kuchyni.

,,Prišiel som ťa pozrieť"odvetil a pridal si cukor do kávy.

,,ty nikdy nechodíš len tak"zamrmala som a sadla si oproti neho.Otec sa zasmial a pokrútil hlavou.

,,Poznáš ma"kývol hlavou,,sme tu sami?"spýtal sa a ja som prikývla.

,,Poznáš dievča menom Lydia?"nadvihol obočie a mne skoro zabehlo.

,,Je to Lucasova sesternica"Oznámila som otcovy a ten prikývol.

,,vieš čo sa stane ak sa zamieša krv hybrida a banshe?"spýtal sa.

,,mala by som to vedieť?"nadvihla som obočie.

,,čoskoro to zistíme"mykol plecom a ja som naňho nechápavo pozrela.

,,myslím že akosi nechápem čo sa mi snažíš povedať"prižmúrila som oči a otec sa zasmial.

,,Chcem ti povedať že s ňou čakám dieťa"

,,s kým?"

,,no predsa s Lydiou"odvetil a ja som sa začala smiať.

,,to nemyslíš vážne,však?"vykoktala som zo seba.

,,čo je na tom?"zamračil sa.

,,veď nemá ani osemnásť"odpovedala som.Aj keď sa to nezdá táto správa ma celkom potešila,tým pádom to nie je Stilesove dieťa.Otec vezme Lydiu do New Orleans a bude kľud.No mohlo sa stať niečo lepšie?

,,kedy odchádzate?"spýtala som sa a otec sa usmial.

,,zobrala si to pomerne dobre"zamrmlal,,ešte dnes odchádzame"mala som chuť tlieskať.

,,nechceš ísť tie"nadvihol obočie.Rázne som pokrútila hlavou.

,,mám tu ešte nejakú prácu"odvetila som a v hlave sa mi vynoril obraz Sofi.

,,Keď sme už pri tom,hovoril som s Lucasom"oznamil mi.Pomrvila som sa na stoličke.

,,zistila si už niečo o tej Sofi?"nestihla som odpovedať lebo otcovy zazvonil mobil.

,,Prepáč to je Lydia"zašomral a zodvihol telefón.

Keď dovolal postavil sa zo stoličky.

,,Lydia vie že som tvoja dcéra?"nadvihla som obočie.Klaus sa poškriabal na brate a prižmuril oči.

,,no zatiaľ,som jej to nepovedal.Ale chystám sa"zamrmlal.Prikývla som.

,,vieš čo?radšej jej to nehovor"Otec mi vtisol bozk na líce.

,,maj sa"povedal a odišiel.

***

,,musím ti niečo povedať"zvískla som keď Stiles vošiel do mojej izby.

,,tiež som niečo zistil"oznámil mi.

,,tak ja ti to poviem prvá"posadila som sa na posteľ a rozrušene naňho pozrela.

,,počúvam ťa láska"sadol si vedľa mňa,to oslovenie,chvíľu som naňho len nemo pozerala.

,,Viem kto je otcom Lydiinho dieťaťa"povedala som a Stiles na mňa šokovane pozrel.

,,môj otec"dopovedala som a Stiles na mňa šokovane pozrel.

,,počkať,chceš mi povedať že ma Lydia podvádzala s tvojím otcom?to je absurdné.Čo má on a ja nie?"rozhodil rukami,očividne ho to dosť vzalo.

,,Stiles môj otec je miliardár,pôvodný hybrid a čo ja viem čo všetko ešte"mykla som plecom.

,,to dáva zmysel"prikývol.

,,prepáč nevedela som že ťa to tak vezme"sklopila som pohľad,,myslela som že ťa poteší že nebudeš ešte otec"zamrmlala som.

,,Teší ma to"odvetil mi.

,,tiež som niečo zistil"povedal a podal mi nejaký papier.

,,čo to je?"nadvihla som obočie.

,,zoznam všetkých detí menom Sofi ktoré sú umiestnené v decáku,v okolí Beacon Hills"oznámil mi.

,,to je skvelé"nahla som sa k nemu a objala ho.

,,Ale ako vieš že bude v decáku?"spýtala som sa.

,,Neviem"mykol plecom.

,,Zistíme to"pohladkal ma po chrbte.

,,Potrebujem sa s ňou spojiť"oznámila som mu.

,,Lydia?pomohla by ti je to v podstate tvoja macocha"zasmial sa.

,,to je fakt"odvetila som,,ale nie,toto zvládnem.Verím že sa Sofi zjaví sama"

,,Ako chceš,už asi pôjdem.Cez víkend by sme mohli začať s hľadaním"oznámil mi a ja som prikývla.

,,Ďakujem Stiles,veľa to pre mňa znamená"

Little wolf troubleWhere stories live. Discover now