byť hybridom nie je dar

476 37 7
                                    

Stála som pri okne a pozorovala padajúci sneh.Vždy ma fascinovalo ako drobné vločky dopadajú na zem.O dva dni sú Vianoce, myslím že tento rok sa sviatky budú niesť v pochmúrnej nálade.Predsa len sú to moje prvé Vianoce bez Jamesa.Na mobile mi cinkla správa.Vzala som ho do rúk a rozklikla si správu od Lucasa.

Lucas: Čakám ťa na kopci oproti lesa,teplo sa obleč.Mám sánky.

Po prečítaní správy som sa zasmiala.Lucas je strašný blázon.Rýchlo som sa obliekla a nastúpila do auta.

,, Myslím že si sa zbláznil"poznamenala som keď som vyšla na kopec.Lucas sa uškrnul a pobozkal ma.

,, Myslím že sa ti môj nápad páčil"žmurkol na mňa a ukázal na sánky.Zasmiala som sa a prikývla som.

,, Neverím že som sa na toto nechala nahovoriť"zakrila som si oči a sadla si na sánky.

***
,,Si celá zamrznutá"poznamenal Lucas keď sme sedeli vedľa seba pred obrovským krbom.Pritisla som sa k nemu bližšie a vložila ruku do jeho dlane.Lucas skúmal moju tvár.Nahla som sa k nemu a pobozkala ho.Jeho pery boli teplé narozdiel od tých mojich.Myslím že bozkávať sa somnou sa dalo v tom okamihu prirovnať k bozkávaniu snehuliaka.Lucas sa odtiahol a pozrel mi do očí.Chcela som niečo povedať ale nenašla som tie správne slová.Táto chvíľa bola až príliš nádherná na to aby bola skutočná a predsa len bola.Nakoniec ticho medzi nami prerušil Lucas.

,, Ďakujem"zašepkal.

,,Hmm?"nadvihla som obočie a nechápavo naňho pozrela.

,, Za všetko, naučila si ma ovládať, využiť dar ktorý som dostal"mykol plecom a usmial sa na mňa.

,, Lucas, nemyslím si že byť hybridom je dar"pokrútila som hlavou.

,,Pre mňa bol dar ten čas ktorý si somnou strávila"odvetil,sklopila som pohľad.Bol vážne úžasný.Lucas mi chytil bradu medzi prsty a zodvihol moju tvár tak aby som mu pozerala do očí.

,,Som šťastná"oznámila som mu a Lucas sa usmial.

,, Vravel som že somnou budeš šťastná"mykol plecom a pobozkal ma.Rukami som mu vošla do vlasov.

,, Zničíš mi účes"zamrmlal medzi bozky a ja som sa zasmiala.

,, Spomínal som už že sme tu sami?"Nadvihol obočie a potmehútsky sa usmial.Vyzliekol si tričko a mne sa naskytol pohľad na jeho dokonalú hruď, nedokážem to opísať inak, proste dokonalá.

,, Lákavé"poznamenala som a prešla mu prstami po vypracovanej hrudi.Vzal ma na ruky a odniesol do jeho izby.

,,Viem chodiť"poznamenala som a Lucas prevrátil očami.

,,Pšššt Zlatko, snažím sa byť romantický"

***
Ležala som vedľa Lucasa,jemne ma Škrabkal po chrbte.

,, Mám pre teba darček"oznámil mi a ja som nadvihla obočie.

,,Toto čo sa tu pred chvíľou odohrávalo nebol môj darček?"spýtala som sa.Lucas pokrútil hlavou a podal mi ružovú krabičku.

,, Tiež pre teba niečo mám"odvetila som a z kabelky vytiahla Lucasov darček a podala mu ho.Zatiaľ čo ho Lucas rozvaľoval otvorila som ja ten svoj.Bol tam strieborný nahrdelník na ktorom bola pólka srdiečka.

,,Kde je druhá pólka?"nadvihla som obočie.Lucas sa usmial a otrčil predomňa svoju ruku s náramkom na ktorom bola druhá časť môjho náhrdelníka.

,,Je nádherný, ďakujem"náhla som sa k nemu a pobozkala ho.

,, Zapneš mi ho?"spýtala som sa keď sa odtiahol a podala mu náhrdelník.

Ahojte,taaak ako sa vám páčila časť?

Little wolf troubleWhere stories live. Discover now