Alpha Caden 4

3.4K 163 73
                                    

AVA

Eenmaal thuis na het shoppen. Wat heel raar en awkward was aangezien mensen maar bleven staren naar mij. oké, ik ben nieuw in deze stad als ik het zo mag noemen. Het is hier zo klein.

Ik dump alle zakken op mijn bed en val dramatisch en uitgeput neer op mijn bed. Mijn zachte bedje. Ik val stilletjes in slaap. Niet denkend aan het feit dat ik nog altijd mijn kleren draag van vandaag.

.

.

.

.

.

.

Ik word wakker en kijk naar buiten. Het is nog steeds donker. Ik zucht en beluit om te gaan lopen aangezien ik toch niet meer kan gaan slapen. Ik ben nu veel te wakker en actief.

Ik loop naar de dressing, neem mijn zwarte Nike sporttop en short en mijn fel roze schoenen.

Ik loop naar de dressing, neem mijn zwarte Nike sporttop en short en mijn fel roze schoenen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(A/N Kijk alleen naar de kleren en niet naar haar haar of de achtergrond.)

Ik doe ook nog mijn zwarte met rode beats aan.

Ik stap de trappen af en schrijf snel een briefje aan mam dat ik even ben gaan lopen. Ze weet dat ik graag ga lopen, het is een uitvlucht van de echte wereld, hetzelfde geldt voor mijn andere sporten.

Eenmaal buiten begin ik met lopen. Ik loop tot het einde van de staat en dan komt Hair op van Little Mix.

Switch it up

Switch it up

Oh whoa

Yeah eh, Yeah

Let's go

I call my girl 'cause I got a problem

Only a curl is gonna solve it

Then I don't really care,

Just get him out of my hair, yeah

Let's switch it up, get it off my shoulder

I've had enough, can't take it no longer

I'm over him I swear,

I'm like yeah

Gotta get him out my hair [4x]

'Cause he was just a dick and I knew it

Got me going mad sitting in this chair

Like I don't care

Gotta get him out my hair

I tried everything but it's useless

He pushed me so far. Now I'm on the edge

Make him disappear

Go get him out my hair

Alpha Caden (#Wattys2016)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu