Alpha Caden 2

4.2K 179 43
                                    

AVA

De verhuis was toch niet zo erg want, ik ben het al gewoon om constant een ander huis te zien en om constant weer nieuwe vrienden te maken die ik na een trimester weer zou achterlaten. Maarja.

Ik kijk het huis recht voor me aan. Het is groter als alle anders huizen waar we al hebben gewoond. Of ik zie ze gewoon vliegen door de jetlag. Je verwacht dat je na al die keer verhuizen geen jetlag meer hebt maar helaas. Eigenlijk zou ik me een keer willen binden aan één plek, een thuis waarop je kunt vertrouwen. Maar sinds mijn ouders geobsedeerd zijn door hun werk is het huis vier op vijf alleen voor mij.

Ik ren direct naar binnen en begin de trap op te lopen, voor zover dat lukt met twee koffers in mijn armen, en loop ongeveer tien minuten voordat ik een grote deur tegenkom met mijn naam er in sierlijke letters.

AVA

Ik stap de kamer binnen en ga op mijn bed liggen. Eenmaal ik neerlig kijk ik tot waar mijn ogen kunnen reiken. Juist als dezelfde kamer ervoor. Ik laat en lange zucht, alles hetzelfde.  Zelfs mijn polaroidfoto's hangen al aan de muur met alle vrienden die ik heb gemaakt over de voorbije jaren.

Met alle herinneringen van mijn vrienden-voor-een-trimester val ik in een droomloze slaap.

.

.

.

.

.

.

Ik wordt waker om-ik-weet-niet-hoe-laat en besluit dat het slim is om op te staan.

Daarna besluit ik om te gaan douchen. Zelfs de badkamer en de dressing zien er hetzelfde uit.

Ik stap onder de douche en laat de koude stralen me verwelkomen, in één seconde ben ik direct tien keer wakkerder. Na een tijdje wordt het water warmer en ontspan ik mijn spieren. Ik was mijn haar met aardbeien geur en mijn lichaam met een vanille geur. De geuren samen ruiken zoet.

Ik droog mijn haar en bind een handdoek rond mijn lichaam. Ik loop naar de dressing en besluit om een Calvin Klein sport-bh en bijpassend onderbroek met daarover een jeansshortje dat uitgerafeld is door het aantal keren dat ik het al heb gedragen.


 Ik loop naar de dressing en besluit om een Calvin Klein sport-bh en bijpassend onderbroek met daarover een jeansshortje dat uitgerafeld is door het aantal keren dat ik het al heb gedragen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.




Ik kijk me dan aan in de spiegel. Een meisje van zestien bijna-zeventien-jaar. Felblauwe ogen, volgens sommige zo helder als een oceaan. Lichtbruin haar met een paar blonde plukken. Ookal is het niet gekleurd.

Volgens veel jongens heb ik ook een fuckable body. Players.

Ik ben dan niet een van de dikste maar ik ben niet anorexia mager, maar toch vragen veel mensen het aan mij. Het is irritant.

Wie ook heel irritant zijn de populaire, ze denken echt dat ze het zijn met hun playermanieten en hun looks.

Ik hoor mijn maag rommelen en besluit om te gaan eten.

Eten.

********

HEY,

Ik schrijf dit stuk midden in de examens.

IK BEN RAAR.

Datum: 15/06/°16

Woorden: 485 woorden

Stem,

Reageer,

Deel,

China-Town

Alpha Caden (#Wattys2016)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu