Sorry als het stukje iets korter is of als er veel schrijffouten in staan. Ik schreef dit namelijk op weg naar Frankrijk, twaalf uur in een auto met minder als vier uur slaap, JEEEEYYYY *sarcasme**sarcasme*
AVA
Ik loop in het huis en word verwelkomd door de geur van verse waffels en bacon. Ik loop regelrecht op de keuken af. Daar staat mijn mama vrolijk te koken op de beat van She Looks So Perfect.
Oké. Awkward.
Ik kuch eens en mijn moeder schrikt en kijkt me met haar 'boze' blik aan, maar toch zie ik een lichte kleur op haar wangen komen.
Toch denk ik soms dat ze aardig is omdat het moet.
Ik verban die gedachten snel uit mijn hoofd.
Ze is beschaamd.
Hoe schattig.
Ik rol mijn ogen en neem plaats aan tafel. We eten in stilte. Na het eten besluit ik me te gaan douchen en me aan te kleden.
Ik laat het water, wat nog niet zo warm is, over mijn verzuurde lichaam glijden. Nog steeds denkend aan de twee wolven.
CADEN (A/N de eerste POV wissel omdat het vakantie is.)
'Caden, er is een rouge gesignaleerd, maar er is ook nog een menselijke geur gevonden.'
Ik mindlinkt mijn Beta en beste vriend Travis.
Ik zucht.
Ik heb het al druk met alle Pack dingen te regelen en nu nog dit.
Normaal zou dit allemaal makkelijker gaan met een mate of Luna aan mijn zijde, maar ik heb haar nog niet gevonden en ik heb nu al alle hoop opgegeven.
Het kan dat ze al dood is.
'Denk niet zo over onze mate.'
gromt Jayden boos in mijn hoofd.ik rol mijn ogen gewoon als reactie. Hij verdedigt onze mate altijd al Ookal kent hij haar niet eens.
Nu vraag je je misschien af wat een mate, rouge, Beta, mindlink of Pack betekend.
We zullen beginnen bij het begin.
Ik ben een WEERWOLF. net zoals alle andere mensen in dit huis en deze stad. We zijn half wolf en half mens. Als we ik wolvenvorm zijn is onze wolf in controle en in mensenvorm is het een stem in je hoofd, soms irritant.
Jayden gromt en ik negeer hem gewoon.
Wij wolven leven in een PACK of roedel. Zo staan we sterker. we zijn THE BLOODMOON PACK en een van de sterkste van het land.
Als je niet in een Pack leeft of bent verbannen ben je een ROUGE. Er bestaan goede rouges, maar de meeste zijn slecht. Na een tijd slaan ze door en zijn ze in staat tot vreselijke dingen. Zelfs tot moord. Niet dat wij veel beter zijn, of beter gezegd ik. We willen de goede positie behouden Ookal moeten we soms iemand vermoorden. Ik ben niet harteloos maar wat moet dat moet.
EEN BETA is tweede in rang, onder de Alpha. IK ben Alpha van dit pack. Alpha van THE BLOODMOON PACK. Ik ben Alpha Caden. De meeste mensen zijn bang van mij door mijn reputatie.
Travis is mijn beste vriend en daarom koos ik hem als mijn Beta, hij kan me ook kalmeren als ik boos word. Natuurlijk niet zoals een mate maar toch een beetje.
EEN MATE. Hetgene of beter degene die je voor altijd zal liefhebben, je nooit zal bedriegen en er altijd zal zijn voor je. Ze zal je kalmeren wanneer je boos bent, je hart gaat sneller kloppen als je dichter bij de persoon bent en je kunt niet controleren hoe je reageert op elkaars aanraking. Aan de gedachte van een mate, de persoon die ik nooit zal vinden, sluit ik mijn emoties weer buiten.
'Dood de rouge.'
Was mijn simpele antwoordt aan Travis.****
hey,
Ik probeer zoveel mogelijk te uploaden.
Hier is een kort stukje, maar wel met een POV in Caden.
Woorden: 605 woorden
Datum dat ik het heb geschreven: 1/7/°16
Datum dat ik het ga publiceren: 13/7/°16
later Beachess
snapje Beach, Zomer, Zon, Zee.
JE LEEST
Alpha Caden (#Wattys2016)
WerewolfALPHA CADEN. Hij werd het meest gevreesd. Hij was als een koning voor alle weerwolven. Hij was hun voorbeeld, hun leider. En zo gedroeg hij zich ook. Hij is een koelbloedige, emotieloze man die al zijn gevoelens heeft uitgeschakeld na dat hij 21 we...