CADEN
"Hoe kon je het laten gebeuren Travis!" Schreeuw ik naar mijn idiote Beta.
Hij zakt ineen door mijn dwingende stem en houd zijn hoofd omlaag en zijn nek blootgesteld, een manier om respect te tonen.
Nadat hij het verhaal heeft uitgelegd- met veel gestotter- ben ik razend. Hoe kon hij zo onvoorzichtig zijn. Maarja hij is mijn Beta. Ookal zou ik de mens hebben vermoord omdat het te veel had gezien.
Ik ben al iets minder razend, maar moet toch wat stoom afblazen. Ik beluit om Samantha te mindlinken.
'Kom naar het packhuis. Nu.'
Ik moet mijn Alpha commando niet eens gebruiken aangezien ze me nooit weigert.
'Natuurlijk Caden.' Zegt ze met een stem die verleidelijk moet klinken, wat niet zo is. Maar oké als ik maar krijg wat ik wil.
Op momenten als deze moet ik even alles vergeten; Het feit dat ik mijn mate niet heb en haar misschien ook nooit zal kunnen vasthouden en zeggen dat ik van haar hou. Het feit dat een mens zojuist een rouge heeft gezien en is weggelopen. Misschien zegt het mens het aan-ik-weet-niet-wie en dan zijn we 'populair'.
Ik moet alles vergeten en genieten.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ava
Nu ik al een beetje ben bijgekomen besluit ik om verder uit te pakken.
ik zet alle boeken in het schap tot ik ineens een boek tegenkom. Er komt automatisch een glimlach op mijn gezicht bij het zien van dit boek. Mijn moeder of een babysit las het altijd voor toen ik kleiner was. Ik wou nooit een ander boek voorgelezen krijgen, anders kon ik niet slapen.
Ik blader door het boek dat bestaat uit grote foto's die heel de pagina innemen met daarover de tekst gedrukt. De meeste plaatjes bestaan uit wolven, sommige zijn groter dan anderen, ze hebben allemaal een eigenaardige kleur waaraan je ze kunt herkennen.
Natuurlijk is het een kinderboek en zijn de wolven getekend.
Ik besluit om toch even een beetje 'onderzoek' te doen en antwoordt te vinden op mijn vragen; Waarom had de ene rode ogen en voelde hij zo gevaarlijk? In tegendeel tot de andere die een meer vertrouwde omgeving gaf en me beschermde, alsof hij zijn leven zou opofferen voor mij.
Ik start mijn laptop die nu voor de eerste keer weer word gebruikt na de verhuis.
(A/N dit lijkt super veel op de scène uit Twilight waarin Bella op zoek naar vampier. !!! DIT IS EEN WEERWOLF BOEK DUS VERANDER IN JE GEDACHTE DAT ZE WEERWOLVEN OPZOEKT EN LET OOK NIET OP BELLA. Zij is niet Ava.)
Ik open Google. (A/N dit is Geen reclame voor Google, het is een feit dat Google veel beter is als Yahoo.*Bitchie emoticon met haar hand omhoog*.)WOLF
~De wolf is een zoogdier uit de familie hondachtigen, die behoort tot de roofdieren. De wolf komt wereldwijd voor. Er worden meerdere ondersoorten onderscheiden, waaronder enkele die zijn uitgestorven. De wolf leeft in groepen met een sociale structuur.De wolf is de enige voorouder van de hond.
JE LEEST
Alpha Caden (#Wattys2016)
WerewolfALPHA CADEN. Hij werd het meest gevreesd. Hij was als een koning voor alle weerwolven. Hij was hun voorbeeld, hun leider. En zo gedroeg hij zich ook. Hij is een koelbloedige, emotieloze man die al zijn gevoelens heeft uitgeschakeld na dat hij 21 we...