^^^WAARSCHUWING^^^
Mega kort hoofdstukje***
CADEN (A/N Omdat ik het niet kon laten)
'Caden, we hebben een probleem.' (A/N Dit deed me zoveel denken aan ' Houston, WE HAVE A PROBLEM' LOL)
ik zucht en excuseer mezelf van de meeting waarin ik enkele moment geleden nog aan deelnam. het was een vredescontact met een paar kleinere packs in de buurt.
Ik ben eigenlijk wel blij en opgelucht dat ik weg mocht omdat de secretaris van THE FULLMOON PACK maar bleef flirten met mij. Ze dacht dat ze sexy en verleidelijk was toen ze 'per ongeluk' tegen me aan liep of toen ze alle papieren liet vallen hopend dat ik ze oprapen, wat ik niet heb gedaan.
Ik mag dan wel geen mate hebben en ik heb misschien een hoge reputatie bij de meisjes. ik slaat niet elke dag met een meisje, alleen als ik naar mijn mate verlang.
Ik word uit mijn gedachten gehaald door Travis.
'K-kan je uhm ko-men.' Hij klinkt nerveus, dat kan niets goeds betekenen.
Ik haast me naar buiten en volg zijn geur naar buiten.
Aangekomen op de plek is het een bloedbad; Overal ligt bloed, zelfs aan sommige bomen. In het midden ligt een dode naakte man, hij ziet er vreselijk uit. Ik ga dichter bij en ruik aan hem, hij ruikt naar afval. ROUGE.
Ik draai me om wanneer ik een hartslag hoor en voedstappen volgen. Ik weet direct dat het Travis is door zijn geur.
Ik kijk hem vragend aan, normaal zou hij dit perfect zelf afgehandeld hebben, dus waarom nu niet.
Toch ruik ik nog eens, het ruik heerlijk, als een mengeling van
Kokos, appel en kaneel.
Oké, ik word echt gek.
"E-er was en dan-n en toen." Brabbelt Travis. Ik raak ongeduldig en kijk hem boos aan. Als reactie slikt hij de 'brok' door. Ik grijns om de reactie.
Ik heb het nog steeds.
de macht over hen.
Mijn roedel.***
*Verstopt achter een bank en zet een puppy met pruiloogjes voor jullie neus*
Sorry voor nu pas te uploaden, mijn vakantie is toch drukker als ik dacht, ik dacht 1 vakantie buiten huis en het worden er 5.
JEEJ.
Please bekogel me niet met rotte tomaten, ik heb juist nieuwe kleren aan. grapje, ik zit in mijn pyjama.
Let niet op de schrijffouten, ik wou het vandaag nog uploaden.
Mijn boek heeft bijna 900 reads!!!
Voor sommige mensen lijkt dit misschien heel weinig, maar ik had nooit gedacht dat mensen gingen gëintreseerd zijn door mijn boek.Woorden:462
Datum:26/07/°16
Khou van jullie!!
Vooral bedankt aan Steefie18 en Erin_Filia voor altijd als eerste te liken of te reageren.Bye bye heb een leuke vakantie iedereneen- ookal is hij al meer dan 3 weken bezig- Maak veel plezier.
JE LEEST
Alpha Caden (#Wattys2016)
WerewolfALPHA CADEN. Hij werd het meest gevreesd. Hij was als een koning voor alle weerwolven. Hij was hun voorbeeld, hun leider. En zo gedroeg hij zich ook. Hij is een koelbloedige, emotieloze man die al zijn gevoelens heeft uitgeschakeld na dat hij 21 we...