Den 12. - Plecháč

79 5 0
                                    

Harold

Harolda bolel zadek. Seděl na tribuně v tělocvičně už hodinu, protože ho Travis požádal, aby na něj počkal. Že prý si potřebuje o něčem promluvit.

Dneska ráno znovu vzal Polluxe do školy. Litoval, že v autě byla cesta tak krátká. Bylo to jen asi pět minut a pět minut je zatraceně krátká doba.

Bylo to poprvé, co se do někoho zamiloval. Tedy, alespoň takhle hodně. Kdykoliv měl čas, chytil se, jak k něm přemýšlí. Přál by si s ním trávit víc času...

"Sorry. Trvalo mi to."

"Ne, v pohodě... Tak, o čem chceš mluvit?"

Harold odpověděl Travisovi, jak si sedal vedle něj.

"Jde o to, že... Cas mi řekla, že se mnou chce chodit."

"Ale?"

"Ale jde o to, že já nevím. Nikdy se mi nikdo nelíbil a ani jsem nepřemýšlel o chození s někým."

Ani jednou? Harold měl chuť se zeptat ale došlo mu, že s ním to bylo stejně.

"Máš ji rád?"

"O to jde! Já nevím! Jistě, je krásná a chytrá a nádherně se směje a když jsem s ní, vždy se náramně bavím. Nějak si nedovedu představit, že bychom se už nikdy neměli vidět..."

Travis se otočil aby viděl, jak se na něj Harold usmívá. Došlo mu, co právě řekl. Pochopil své pocity.

"Ty vole. Počkej, já... Půjdu za ní teď!"

S tím se zvedl a doběhl, veděje, že Cas má ještě vyučování, tam nechal Harolda samotného s jeho myšlenkami.

Harold tam zůstal sedět. Seděl tam další půl hodinu.

A co já? Dovedu se na něj jen dívat? Chci mu to říct. Je pravda, ze se známe jen týden. Asi si bude myslet, že jsem blázen. Asi bych neměl říkat nic.

HOUBY! HAROLDE HOLMANE! TY PODĚLANEJ SRABE! Trochu kuráže, ne? Kolikrát si přemýšlel, jestli je to pravý. Chci mu říct, jak se cítí. Zítra po škole.

Harold se zvedl a odešel že školy, přemýšleje, jaká slova použít...

Omlouvám se za krátkou kapitolu. Je to takový úvod, protože už jen 2 kapitoly a bude climax. Pokud se nerozhodnu napsat další extra...  >_>

Ale, můj malý Harold je tak odvážný :D

Harox: The Beginning [BOY X BOY] Kde žijí příběhy. Začni objevovat