Den 13. (2)

76 5 4
                                    

Harold

Harold táhl Polluxe chodbou až na
střechu. Byla studentům nepřístupná ale alespoň měli záruku, že je nikdo nevyřuší. Potili se mu ruce. Rozhodl se, že to dneska udělá. Je pravda, že se cítil trochu provinile, jakoby využíval Polluxovi momentální slabosti, ale jinak to nešlo. Když ne teď, tak nikdy.

"Polluxi, já.. Hm....  Chtěl sem se tě zeptat... Nebo ne zeptat, ale.. Já... Líbíš se mi... Teda... Mám tě rád.... Nebo spíš.... Nechtěl by sis se mnou vyjít nebo něco? ... Jakože rande... "

Stáli na střeše. Kolem foukal lehký vítr, Haroldovými krátkými vlasy jen profukoval, zatímco Polluxovi nahrnul jeho, o něco delší vlasy, přímo do očí.

Lux se začal klepat." Ty... Ty... Přišel jsi na to? Kdo ti to řekl? Někdo tě navedl, ne? To by si sám od sebe neudělal... Nebo jo... Vlastně o tobě nic nevím. Ale proč?!? Tohle je moc kruté, i na vtip!"

Harold sledoval, jak se mladší kluk znovu svezl k zemi. Co jsem udělal? Já tohle jsem nechtěl... Vtip? O čem mluví?

"Polly, já-"

"ZTICHNI! NEŘÍKEJ MI TAK! NA KAŽDÉ ŠKOLE JE TO STEJNÉ VŽDYCKY TO NĚKDO ZJISTÍ!! Ani nevím, kolikrát mě kvůli tomu zmlátili! Přestal jsem to počítat... Kolikrát jsem kvůli tomu musel změnit školu... ALE TAM SE TO DALO! VŽDYCKY BYLI NEPŘÍJEMNÍ! ALE CO TY!?! TOHLE JE MOC KRUTÉ! CHOVAT SE, JAKOBY JSME BYLI ALESPOŇ PŘÁTELI..."

Haroldovi to docvaklo: Když se mu vyznal, myslel si, že je to vtip; šikanovali ho na předchozích školách; vždy po tom, co 'něco' zjistili...

Objal Polluxe a pevně ho držel.

"Polluxi, jsi gay, že? Na předchozích školách tě kvůli tomu šikanovali. Proto jsi musel přestupovat. A proto sis myslel, že je to vtip."

Lux kopal. Snažil se ze sevření vyprostit ale bylo to k ničemu. Harold byl moc silný.

"Ne- nech mě napokoji! Líbil ses mi od první chvíle, co jsem tě viděl! Ale tohle není fér!! Takhle se chovat..." Polluxovi selhával hlas.

"Pro mě je to stejné! Uvědomil jsem si to teprve nedávno ale, sakra, Polluxi, mám tě rád!" jen, co to dořekl, vzal Luxe za bradu a zvedl mu obličej. Sklonil se k němu a políbil ho. Nesnažil se o nic. Netlačil se jazykem. Byl připraven se odtrhnout, kdyby se něco stalo, ale k jeho překvapení ho Pollux políbil zpátky.

Bylo to skvělé. Nemělo to žádný tvar. Kdyby je někdo viděl, nejspíše by to vypadalo trapně a divně. Ale to jim obou bylo jedno. Jen tam stali, a líbali se, dokud se Lux nemusel nadechnout.

Znovu se rozbrečel. Tentokrát se ale podíval Haroldovi přímo do očí.

"Je... Je to pravda?"

Tahle otázka způsobila, že se Harold začervenal.

"Jo... Je. Asi...  Asi je to na tebe moc rychlé. Myslím, známe se jenom asi týden a-"

"Ne, já... Mám tě rád. Hodně."

Harold utřel rudému Polluxovi slzy a odsunul mu z očí vlasy.

Jemně se na něj usmál a znovu ho objal.

~

"Takže. Shrneme to. Jsi Gay. Chodíš se školním idolem, Haroldem Holmanem a ty pomluvy opravu nebyly pravdivé."

"Jo, Chade. Chceš to napsat, kdyby se to tvůj malý mozek nezapamatoval? A jaké pomluvy?"

"Hej, to bylo hnusný... Nějaký holky z druháku začaly po škole říkat, že ses na ně vrhl. Ten samej den to tvůj přítel začal žehlit. Že napřed to byly ony, kdo se vrhl na tebe. Samozřejmě všichni věřili jemu."

"Je to pravda?"

Kolem stolu seděli Harold, Pollux, Chad, Cassidy a Travis.

"Haha! Polly, nech ho napokoji a nic moc to nebylo. Jen jsem řekl pravdu."

"Po tom, co spolu začali chodit, rozšířilo se to po škole, jako mor. Druhý den si o tom povídali všichni, že?" Travis se tázavě podíval na svou novou přítelkyni.

"Aby ne. Dva nejhezčí kluci na škole začnou chodit spolu. Vsadím se, že se objeví hodně lidí, co bude chtít, aby jste se rozešli." Cas jen přitakala.

"Wow. Cítím se tu jak páté kolo u vozu...  To je konec! Počkejte na mě, zítra ti budu s holkou!" Všichni se začali smát, jak se Chad zvedl a zamířil k jinému stolu, nechaje hlučnou bandu za sebou...

FIN

Harox: The Beginning [BOY X BOY] Kde žijí příběhy. Začni objevovat