HAYİN PLAN

18 2 0
                                    

Okula gelmistim.Bugün okula erken geldim.Kızlar daha gelmemislerdi.Bahcede onları bekliyordum.Beklerken önümden selamsızca gecen Poyraz'ı gördüm.Ben demistim zaten insanlık denen bir sey yok ki cocukta selam bile vermiyor diye soylenirken kızlar geldi.

"Günaydın Ada"

"Günaydın kızlar Beren buldun mu bir seyler"

"Evet buldum.Babası avukatmıs annesi bir sirket yönetiyormus.Poyraz gecen sene arkadaslarıyla bir bıcaklı kavga yüzünden hapise girmis ama sadece 5 ay hapiste kalmıs.Bu kadar bulabildim"

"Cok saol canım hadi sınıfa gidelim."ve sınıfa dogru yürümeye başladık.Bugün benim icin cok heycanlı olucaktı cunku cok güzel planlarım vardı Poyrazla ilgili.Bugün okulda 4.dersimiz yüzmeydi.Bütün sınıf oraya okulun en asagı katına havuza indik.
İlk önce kızlar yüzecekti sonra ise erkekler.Ben planımı kızlarada anlattım.Kızlar cok kötü bir plan oldugunu söylediler ama ben onları dinlemedim.Soyunma odasına gidip kızlarla üstümüzü degistirdik.Ve havuza girdik.Hocamız bize nasıl kulaç acmamız,suyun altında yüzerken nasıl hareketler yapıcağımız hakkında ders veriyordu.20dk sonra erkekler yuzecekti sabırsızlıkla onları bekliyorum.Bizim ders süremiz bitmisti.Tekrar soyunma odasına gidip üstümüzü degistirdik.

"Bulem ve Beren hadi gelin erkeklerin üstünü degistirmesini bekliyelim sonra plana baslıyacaz"dedim ve güzel bir kahkaha attım.Gercektende cok eglenecegiz.O bana dik dik bakmanın hesabını verecekti simdi tüm millet ona dik dik baksında görsün bakalım.:-)
tüm kızlar odadan cıktı.Biz 3'umuz ise izleme yerine gittik.Biz cıktıktan hemen sonra erkekler üstünü giyinmeye gelmislerdi.2 dk aradan sonra erkeklerin hepsi havuzun basına gelmislerdi.
Kızlara baktım ve "kızlar hadi bakalım gidiyoruz"dedim.
Soyunma odasına gelmistik.Bütün dolapları teker teker aradık hızlıca.Poyraz'ın kıyafetlerini arıyoruk bugün ne giydigine cok iyi bakmıstım o yüzden biliyordum kıyafetlerini.En sonunda bulmustuk kıyafetlerini.Hemen onları alıp sırt cantamın icine koydum."kızlar gidebiliriz"

"Ada sence bu cok tehlikeli bir plan degil mi ne yapacaksın onları simdi"

"Bir sey yapmıcam sadece 30 dk ödünç aldım o kadar kapiş"
Kızlarla sınıfa girdik.Ve muhabbet etmeye basladık.Ama benim gözüm saatten baska bir yeri gormüyordu resmen cok sabırsızlanıyordum ders saati bittiginde kıyafetlerini bulamadıgında ne yapacagını merak ediyordum.Son 10 dk kalmïstı bitmesine.Beren de bana bakıyordu.

"Ya sence de fazla abartmadın mı sen bu isi cocuk alt tarafı baktï yani"

"Hayır hic de abartmadım az bile onun bakısları hic normal bir bakıs degildi hatta sureleri doldu bakalım simdi ne yapıcak sarı cocuk."

Sınıfa ilk olarak erkeklerden Baran gelmisti.Bize bakıp soru sordu.

"Kızlar Poyraz'ın kıyafetleri dolabında yok gördünüz mü"

"He Baran gördük sacmalama istersen biz nerden bilelim bi de utanmadan onun kıyafetlerini mi alıcaz abartma istersen"

"Tamam ya ne bagırıyon cattık ha"
Baran sınıftan cıktıgında kızlarla büyük bir kahkaha attık.Gercektende suan onun yüz tipini görmek istiyorum.

"Kızlar hadi asagıya havuza iniyoruz kalkın"

"Nasıl inicez hem hocaya ne diyecegiz"

"Merak etmeyin ben onu da düsündüm bilerek telefonumu orada bıraktım ki bahenem olsun diye simdi gidicez hem telefonumu alıcaz hemde onun yüzüne bakıcaz"

Kızlar bana bakıp cok sasırdılar Bulem soylenmeden duramadı

"Oha Ada senden korkulur valla sen ne seytanmıssında bizim haberimiz yokmus"
Sadece güldüm ve asagıya indik.Asagıda yüzme hocası ile bornozlu Poyraz vardı gülmemek elde degildi ama kendimi tuttum.hoca bizi gördü "kızlar ne isiniz var sizin burada"

"Hocam sanırım telefonumu burda unutmusumda onu almaya geldim"dedim.

"Peki tamam cabuk ol Ada.Bu arada kızlar Poyraz'ın kıyafetleri kayıp gördünùz mü"

"Hayır hocam biz nerden bilelim biz ustumuzu cıkardıktan sonra buradan cıktık"

"Tamam kızlar eger gorurseniz soyleyin"

"Peki hocam"dedikten sonra soyunma odasına girdik.Ben telefonumu alırken yanıma Poyraz geldi.

"Sen aldın demi benden intikam almak icin eger sen aldıysan intikamım bundan daha beter olucak haberin olsun bak son kez soyluyorum sendeyse ver"

"Ben napim be senin kıyafetlerini sarı kafa hem bendeyse ne yapcaksın ki"dedim ve beni kolumdan tutup dolapa yasladı.Oda benim onüme geçti.Bana sert bir bakıs atti gercektende güzel gözleri vardı."sana sendeyse ver dedim"
Kolumu sertce cekip onu önümden iktirdim.
"Yok diyorum anlamıyor musun sen"dedim ve kızları alıp sınıfa dogru yürümeye basladık.
Bulem bana bakıp" bence vermeliydin kıyafetleri gercektende cok ciddiydi"dedi.

"Merak etme vericem ama yine benim aldıgımı anlamiyacak"

"Nasıl olucak o benim zeki dostum"

"Ders basladıgı zaman dersin ortasında cıkıcam cantamı alıp ve kıyafetleri cop kutusunda buldugumu söyleyip geri vericem"

"Umarım yalanını yer"dedi.
Ama bana cok fena bakmıstı.Gözleri ela renkti.sSınıfa girmistik.Sïramıza oturduk.Ders nerdeyse baslamak uzereyken müdür geldi sınıfa.
"Cocuklar matematik ögretmeniniz rahatsız oldugu icin bugun gelmedi sizi serbest bırakıyorum ama sessiz olmak ve bahceden dısarı cıkmamak sartıyla"dediginde bugün sanslı günümde olduguma inandım.Kızlara dedigim gibi cantamı alıp havuza gittim.Poyraz hala ordaydı.Kıyafetleri elimde gördügümde yanıma sinirle geldi,

"Hani sen almamıstın sen bittin kızım"

"Sakin olsana bir dinle cöp kutusundan buldum bunları"

"Bende yedim"

"Yemezsen yeme be sana yalan borcum mu var ama merak etme böylede yakısıklısın sadece bornoz daha cok yakısmıs"deyip kahkaha attım.

"Kızım varya seninle fena uğrasıcam haberin olsun"

"Olmicak duaya amin deme sarı kafa"

MUHTEMELEN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin