Gidecegimiz kulüpe her zaman ki gibi sade ve sık gidecegim.Pembe buluzumu ve siyah deri etegimi giyecegim.Kızlarla zaten haftada bir kez muhakkak giderdik.Bu haftamızı da böyle tamamlayacagız.
Hemen dolabımın karsısına gectim ve pembe buluzumla siyah deri etegimi aldım.Giyinme odama üstümü giyinmeye gittim.SAnırım güzel oldum.Bu aksam cok eglenicez gibi.
Bulem'den
Tabi ki de benim de kendimce planlarım var.Bu aksam bu isi bitiricem.Artık her sey ogrenilmeli.Poyraz'ın numarasını bizim sınıftaki bazı arkadaslarımda vardı onlardan birinden almıstım.Ve arayıp ona kulüpe gidecegimizi ve gelmesini isteyecegim.
-Poyraz Aranıyor..-
"Alo efendim""Selam Poyraz benim Bulem sınıftan"
"Selam Bulem naber sana numaramı verdigimi hatırlamıyorum"
"Cünkü vermedin ben buldum neyse sana bir sey dicem ben"
"Ada'ya bir sey mi oldu yoksa"
"Hayır.Biz bu aksam kızlarla kulüpe gidiyoruz kutlama yapmaya sende gelsene oraya hem Ada'da orada olucak"
"Tamam gelirim"
"Ama benim sana söyledigimi belli etmiceksin tesadüfmüş gibi davranacaksın tamam mı"
"Tamam patron hayırdır ne bu gizli isler"
"Sanane ya size daha süprizlerim var benim hem kulüpte gel bak hadi bb hazırlanıcam daha"
"Tamam hoscakal"
Dedi ve telefonumu kapattım.Bu aksam birbirlerine daha cok kapılmalılar.En azından yapmaya calısmalıyım.Sinsi planlarımı bırakıp üstümü degistirmeye gittim.Ada'dan
Artık hazıridım.kızlara haber verebilirim.toplu mesaj yaparak hem Bulem'e hem de Beren'e mesaj attım
#Kızlar ben hazırım sizde hazırsanız parktayım gelin hadi#
Beren;
#geliyoruz 5 dk ordayız tatlım#
#tamam#
Deyip beklemeye basladım.Aradan 10 dk gecince gelmislerdi.Bilirsiniz kızları 5 dk derler 10 dk olur.Arabaya ilerleyip arabanın arkasına oturdum.Arabanın üstü açık oldugu icin saclarım havalanıyordu.Arabada havaya kalkıp cıglık attım.Buna ihtiyacım varmıs gibi.Simdiden kızlarla eglenmeye başladık.Bu gece bizim gecemizdi.Ben ilk defa birisine karsı bir sey hissediyorum ve o kisi de bana karsı bos degil.
Umarım bu bir rüya degildir.Cünkü rüyalardan nefret ederim.Onu düsünürken bile elim ayagıma dolasıyordu.Keske o dsa burda olsaydı.
*********
Arabanın durdugunu fark ettim.Kulüpe gelmistik.Kulüpten sesler dısarıya kadar geliyordu.Kızlarla kimliklerimizi gösterip iceriye girdik.Herkes cok egleniyordu.Artık eglenme sïrası bize geldi.Kösede bos bir yer bulduk ve oraya oturduk.Garsona 3 tane meyveli soda getirmesini istedik.Haliyle yasimız icki icin uygun degil.Sodalarımızı beklemeden 3'ümüz oynamaya kalktık.
Dj Volkan'ın remix lerini cok seviyordum.O yüzden deliler gibi oynadık kızlarla.
Sodalarımız gelince oturdugumuz yere gittik.
Sodalarımızı elimize aldık ve birbirine tokusturduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUHTEMELEN AŞK
Jugendliteraturİlk hikayem umarım beyenirsiniz :-) Siz okuyucular sizi seviyorumm