Sabah kalktıgımda gercekten dun cok yoruldugumu anladım.Her yerim agrıyordu.Yatagımdan kalkıp üstümü giyindip ve saclarımı toplayıp asagıya kahvaltıya indim.
Annem ve babam kahvaltıya coktan baslamıslardı bile."anne benim cok fazla kahvaltı yapasım yok bugün okula erken gidicem"
"Kızım bari bir lokma bir sey yeseydin bak en sevdigin yemekler var""Saol anne eger acıkırsam okulda kızlarla bir seyler atıstırırım"
"Peki kızım iyi dersler"
Enes abi her zaman ki gibi beni kapının önünde bekliyordu.Arabaya bindim ve beni okula götürdü.Okula geldigimde Beren ile Bulem coktan gelmislerdi ve beni okulun bahcesinde bekliyorlardı.
"Günaydın kızlar"
"Günaydın Ada"
Dedikten sonra beraber sınıfa gittik.Sınıfa girdigimizde bir cocuk vardı sanırım yeni gelmisti okula.Hic yüzüne bile bakamdan sırama oturdum.Yeni gelen cocuk bana dogru geldigini gordum ve ona baktım.Bu bu o cocuktu restorantta gordugum cocuk onun burda ne isi vardı.Bide sırıtık sırıtık gülüyordu."Senin burda ne işin var" diye bağırdım
"Sakin ol burada okumaya başladım bu sınıfta"
"Ya git allaha aşkına sen mi burda okucaksın"
"Evet beyenemedin mi güzellik"
"Güzellik senin anandır" deyip sınıftan cıktım.Sinirlerim cok bozulmustu bide bilmis bilmis hareketleri yok mu beni daha cok cıldırtıyordu.
"Knk aslında hoş cocuk neden bu kadar bagırıyorsun ki senden de ozur dilemişti restorantta"
"Olabilir Bulem ama beni bilmiyormus gibi yapma benim ne zaman bir erkege baktıgımı gordun"
"Oda dogru ama... neyse"
Kızlarla kantine indik beraber kahve icerken bize birisi cikolata getirmisti.Sasırdım cunku kızlar ve ben cikolata istememistik.E o zaman kim gonderdi bunu.
"Ada sen mi istedin bu cikolataları"
"Hayır Beren ben istemedim"
"E o zamn kim gonderdi bunları"
Dedikten sonra bir ses geldi kantinden kafamı cevirdigimde bu kisinin o sinir cocugun oldugunu anladım."Ben gönderdim özür amaçlı sana dik dik bakmamalıydım"
"Senin özrüne ihtiyacım yok benim sadece benim karsıma cıkma yeter hadi kızlar kalkın burda da rahat yok" deyip cikolatayı geri verdim.Zaten zil calmıstı sınıfa cıktık.Allah'tan yanımda falan oturmuyordu yoksa bu sınıfı terk ederdim.Hoca yoklamayı alıyordu.Yoklama alırken o sahısın adının POYRAZ KOZAN oldugunu duydum.Güzel bir ismi vardı.Haliyle oda benim ismimi duydu ADA SÖNMEZ.Cünkü yoklamamız kız erkek seklindeydi ve biz onunla alt altaydık.İsmimin ögrenmesinden hic mutlu degildim.Derse baslamıstık Almanca dersi en sevdigim ders.
Hoca tahtaya Almanca soru sordugunda Poyraz cevap vermisti bu beni sasırttı.Hic zeki tipi yoktu nedense.Aman neyse zaten beni ilgilendirmiyor su gün cabuk bitsede kurtulsam.Ders cabuk geciyordu.Tenefüs olmustu kızlarla bahceye cıktık.Her zamn ki oturdugumuz agacın altına oturduk.Yanıma yine o Poyraz olcak cocuk geldi."Bak kızım senden adam akıllı özür diledim ne bu tavır sen beni daha tanımıyorsun istersen beni kendine kin tutturma yoksa fena ugrasırım"
"Ya sen kim oluyorsun da benimle ugrasıyorsun ki suna bakya dagdan gelmis bagdakini kovuyorsun ya sen bana baksana bi sende beni tanımıyorsun hem suclusun hem güçlü bende fena ugrasırım haberin olsun"
"Peki. Sen istedin benden günah gitti"
"Bayy" dedikten sonra yanımdan gitti
Demek ki savas baslıyor bu cocuga oyle seyler yapmalıyım ki canından bezsin.o zaman İNTiKAAm BASLaSıNN:-)Okul bitmisti evlere dagılıyorduk.Eve gidip su Poyraz ile ilgili arastırma yapmam gerekiyordu.Enes abi gelmisti hemen arabaya bindim ve eve dogru yol aldık.
Eve gelmistik.Annem ve babam ortalıkta gözükmüyordu.Bende Nazife teyzeye sordum."Nazife teyze annem ve babam nerdeler"
"Ada hanım onlar bir iş gorusmesine gittiler efendim sizinde yemeginizi yemenizi soylediler"
"Tamam Nazife teyze sen yemegimi odama getirir misin"
"Tabi Ada Hanım"
"Saol"dedikten sonra odama cıktım ve soguk bir dus aldım.üstüme kısa sortumu ve kalın askılı buluzumu giydigimde direk bilgisayar basına gectim.bilgisayarı tam acıcaktım ki kapı caldı Nazife teyze yemegimi getirmisti."saol Nazife teyze"dedim ve isimin basına geri dondum.İlk olarak sosyal medya hesapları var mı diye baktım Facebook,Twitter,İnstegram gibi sadece İnstegram hesabı vardı.
Ama pislik cocuk gizli yapmıs.Ve suanlık hic bir sey ogrenemedim.Beren'i aradım"Selam knk senden bir sey isticem bugün okula yeni gelen cocuk hakkında bir seyler ogrenmeni istiyorum yarın okulda söylersin lütfen bul ama"
"Tamam knk da sen napıcaksın ki bu cocugun hayatını yoksa hoslanıyor musun ondan"
"Saçmalama Beren ben ve o Poyraz imkansızları konuşmayalım istersen neyse beni oyalama daha planlar yapıcam"
"Ne planı knk ya"
"Bosver hadi bay bay öptüm"dedim ve telefonu kapattım.Bu cocukla gercekten uğraşacaktım.Tip var ama icinde insanlık yok resmen.Yavas yavas hava kararmaya başlıyordu.Zaten bugün cok yorulmustum.Hemen yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUHTEMELEN AŞK
Novela Juvenilİlk hikayem umarım beyenirsiniz :-) Siz okuyucular sizi seviyorumm