Muhtemelen ÂŞK..

13 2 0
                                    

Bu aksam her seyi teker teker düsünücem.Artık kafamdaki bu anlamsız soruları cozmek istiyorum.Umarım bunu tek basıma yapabilirim.Kafam cok karısık,kendimi tuhaf hissediyorum.Ve ben bundan sıkıldım.Artık bir sonuca varmalıyım.
Odama cıkıp yatagıma oturdum.Telefonuma kulaklıgımı takıp en sevdigim sarkıyı acıp düsünmeye başladım.
- benimle ilk basta ugrasıyordu,sonra kötü adamlardan kurtarıp doktora göturdu,bana beni sevdigini söyledi,benden onu affetmemi istedi ve pankartlar yaptı,onu affetmemi istedigi icin istedigim her seyi yaptı,gece odama gelip benimle konustu,ve en son da benim en cok sevdigim sarkıyı bir gece de ezberleyip onu söyledi sadece ben seviyorum diye bunların sebebi ne acaba-

Gercekten de beni sevdigi icin olabilir mi.Kızlarda hep öyle diyorlar 'Bu cocuk seni seviyor'diye.Ama korkuyorum.Ya beni oynatmak icin böyle yapıyorsa.Umarım yapmıyordur.Sanırım bunu tek basıma cözemicem.Anneme soracagım.

"Anneeeeeeee"

"Efendim kızımmm"

"Bir dakika gelir misin önemli"

"Tamam geliyorum tatlım"
Bu konuyu anneme sorucam annem bana en dogrusuni söyler sonucta babamla muhtesem bir askları varmıs dogrusu hala da var.

"Geldim tatlım"

"Anne seninle konusmam gereken bir konu var gel otur yanıma"

"Tabi tatlım komusalım anlat bana derdini"
Anne sonucta hemen anlar neyim oldugunu.

"Anne sen babamın seni sevdigine nasıl inandın ona nasıl güvendin"

"Hmm derin mevzular konusucaz anlasılan.Ben babanla ilk baslarda cok kavga ederdim.Hic bu günlere gelecegimi düsünmedim.Hatta onu görmemek icin dua ediyordum.Ben ona sinir olurken meger baban beni sevdigi icin sadece benimle ugrasıyormus.1 kere de olsa sesimi duymak icin.Bana beni sevdigini söyledi.Sonra ben düsündüm dogru bir insan olduguna karar verdim ve bu günlere kadar geldik iste."

"Wayy be anne ne kadar güzel bir aşk"

"Sıra sende anlat bakalım hadi"

"Seyy... Anne bir insan seni kötü adamlardan kurtarıyorsa,onu affetmen icin her seyi kabulleniyorsa,senin en sevdigin sarkıyı bir gece de ezberleyip söylüyorsa,bir de evine gelip seninle konusmak istiyorsa bunun sebebi nedir"

"Benim hikayeme benziyor.Bunun tek bir sebebi ÂŞK kızım.Seven insan sevdigi icin sadece her seye katlanır.Onun en sevdigi sarkıyı ezberler onu korur.Hadi söyle kim bu sana hayran olan"

"Sey... Poyraz diye biri bizim okulda aynı sınıftayız"

"Bak kızım sevgi güzel seydir.Huzurlu olursun mutlu olursun.Asla olmaz dedigin kisilerle nerelere gelecegin belli olmaz.Eminim ki sen dogru kararı vericeksindir.Eger gercektende anlattıgın gibi birisiyse o Seni Seviyordur tatlım "

"Tesekkur ederim anne iyi ki varsın iyi geceler"

"İyi geceler tatlım"

Annemde aynı seyi söyluyor onun beni sevdigini.Peki ya ben ne hissediyorum.Sadece korku.yatagıma uzanıp yeni bir sarkı actım.
-kenan dogulu baş harfi ben-

Poyraz'ın sarkıyı söylerken ki hali aklima geldi.Gitarı cok güzel calıyordu.Sesi cok güzeldi.Suratıma kücük bir gülümseme geldi.
Hele o kafasına vazoyu gecirdigim zaman cok komikti.Tabi birde ona elbise ve platform giydirdigim hali.Her seyi benim icin kabullenmisti.Bunları düsünürken bu sefer daha buyuk bir gülümseme geldi.Birden onu düsünürken kalbim hızlı hızlı carpmaya basladı.Bogazım dugümlendi.Bende bu anı bozmamak icin düsünmeye devam ettim.Telefonumu alıp onun sosyal medyadan fotolarını buldum ve actım.

MUHTEMELEN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin