Hala havuzun basında birbirimize laf atıyorduk.Bu cocuk ne zaman bana laf atmaktan bıkacaktı ki.Hala kendisini haklı sanıyor sarı kafa.
"Bana bak sarı kafa yeter ama ugrasma benimle yoksa üzülcek hale gelirsin"
"Öyle mi Ada ben mi üzülcek hale gelicem"diye söylenirken yavas yavaş bana yaklasıyordu ne yapmaya calısıyor anlamadım.
"Neden üstüme dogru geliyorsun ki o kadar cekici miyim ya:-) :-) "deyip kahkaha atarken birden kendimi havuzun içinde buldum.
Sarı kafa pisliği beni suya atmıstı bir de orda bana bakmış sırıtarak gülüyordu.Sırıl sıklam olmustum ya.Tabi ben bunu onun yanına bırakırmıyım.Bacagından tuttum ve onu da suya attım.Artık sarı kafa da ıslanmıstı."Napiyorsun sen kafayı mı yedin"
"Sen ne yaptıysan onu yapıyorum sarı kafa"
Deyip birden gözlerimi onun gözleriyle bulustugunu gördüm.Resmen kalakalmıstım.Ama hamlemi anca onu hipnoz ederek yapabilirdim.Ona yaklastım ve kendisini öpecegimi zannederken kafasını suya batırdım."İyi oldu sana beni suya atmak neymis gör"dedim ve kafasını dısarı cıkardım.Resmen ondan nefret ediyordum ya.Günahımı bile ondan cok sever oldum.İntikamını beni suya atarak almıstı ben simdi sınıfa nasıl cıkıcam ya.
"Ben simdi sınıfa nasıl cıkıcam pislik"
"Orasınıda sen düsün bilmis"
Seytan diyo tut su sarı saclarından vur duvara gebersin.Ama o kadar da kötü degildim.Havuzdan cıktım hemen iceri gidip üzerime bir bornoz taktım.Odadan cıkarken laf atmadan duramadıgı icin"sana da bornoz cok yakısmıs"deyip benim sinirlerimi bozuyordu.Domuz iste ne olcak.Herkesin sınıflara girmesini bekledim ki eve gidip üzerimi degistireyim.Annem üstümü gordugunde gercekten ne tepki verecek cok merak ediyorum.Aklıma bir fikir gelmisti beklerken.Hemen Enes abiyi aradım ona dolabımdan bana bir kac elbise getirmesini soyledim.
En azından annemin merak dolu sorularından kurtuldum.Enes abi geldiginde beni caldırmıstı bende bahceye cıkıp kıyafetlerimi almıstım."saol Enes abi anneme soylemezsen sevinirim""Tamam Ada Hanım"
Hemen üst kattaki soyunma odasına gidip ıslak kıyafetlerden kurtuldum.Kızlar sınıfta kac saatten beri beni bekliyordu onların yanına gittim.Kızlar beni gördügünde"Ada ne oldu sana boyle neden sacların ıslak"
"Canım suya atlamak istedi de suya atladım"
"Dalga gecmeyi bırak ne oldu soyle"
"Sarı kafa domuzu beni havuza atti ama tabi sonra bende onu attım"
"Oha ya kızım bırak ugrasma su salakla ya"
"Hayır o pes edene kadar bende pes etmicem"Sınıfa Poyraz gelmisti.Onunda sacları ıslaktı.Kızlarla ona bakıp güldük inat olsun diye.Derse basladık.Eglenceli bir dersti o yüzden zaman cabuk gecmisti.Öglen arasına cıktık.kızlarla kantine yemek yemege indik.Yemegimiz bittikten sonra bahceye agacın altına oturmaya gittik.Gercekten mukemmel ve igrenc bir gündü.Ya bir insanda tip olupta nasıl akıl olmuyor cok merak ettim.Cocugun beyninde tahta eksik resmen.Neyseki eve gitmemize 1 saat kalmıstı.Kızlarla sohbete dalmısiz ki ogle arası bitmisti.son saatimizde matematik oldugu icin oda bostu bizde kızlarla erken cıkmaya karar verdik.Cantamızı alıp dısarı cıktık.Yolda konusa konusa yürüyorduk ki yanımıza 2 tane genc cocuk geldi.Bunlar tanımadıgımız tiplerdi.Cok igrenc bir tipleri vardı.Bizden sigara istediler biz de yok dedik ve zorla cantamızı almaya calıstılar.Hepimiz "imdat imdat imdat"diye bagırmaya başladık.Cocugun teki cantamı zorla almaya calısırken yerw düstüm ve kafamı yere carptım.Sonra birden birisi geldi ve ortalık daha cok karısmıstı.O salak tipler ortada yoktu.Gözümü zorla açtığımda karsımda Poyraz'ı gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUHTEMELEN AŞK
Roman pour Adolescentsİlk hikayem umarım beyenirsiniz :-) Siz okuyucular sizi seviyorumm