POYRAZ'DAN İTİRAF

13 2 0
                                    

Beren:

Ada seni yangın merdiveninde bekliyorum...

Bana neden cagırıyordu ki acaba bir problem mi var.Hemen sınıftan cıktım ve yangın merdivenine dogru gittim.Merdivenleri teker teker cıkmaya başladım cok yorulmustum.Beren'e seslendim.

"Beren Beren"

Ben Beren'i beklerken karşıma Poyraz cıktı.

"Senin ne isin var burda Beren nerde"

"Beren yok ben varım"

"Nasıl yani Beren bana burda bekledigini söylemısti ya sen yine ne isler ceviriyorsun"

"Bak bende ne var"

"Ama bu Beren'in telefonu sende ne isi var.Tabi ya Beren'in telefonunu gizlice aldın ve onun agzından bana mesaj attın ve buraya gelmemi söyledin"

"Masallah sende de baya zeka varmıs güzellik"

"Güzellik demezsen sevinirim saadete gel istersen neden cagırdın"

"Bana bak güzellik her bana yaptıgın hareket basımı döndürüyo dengemi sarsıyorsun yavas yavas kanıma isleniyorsun"

"Sen ne demege calısıyorsun ya kafan yerinde mi senin"

"Senin yanında aklım basımdan gidiyo "

"Ses tonuna dikkat et istersen bagırmazsan sevinirim hem banane aklın basından gidiyorsa."
Beni iki kollarının arasına aldı kollarımı sıkı sıkı tuttu gözleri resmen dönmüs gibiydi sanırım bugün yaptıgım saka fazla sinirlendirmisti.

"Ya sen anlamıyor musun bu kadar saf mısın sen her gün benden intikam almaya calışsanda ben sana kıyamıyorum seni o restorantta gördüğüm güne lanet olsun"

"Ya yeter be ben oyuncak degilim tamam mi kendimi oynatmam hadi cekil önümden" diyerek bağırdım.onu hızlı bir sekilde önümden iktirdim.Tam merdivenlerden inecekken beni kolumdan tuttu ve kendisine cekip öptü.Onu hemen kendimden iktirip tokat attım

'Sen ne yaptıgını zannesiyorsun sakın bir daha böyle bir sey deneme"

"Ben ben özür dilerim bir anda kendimi kaybettim"

Onu dinlemeden sinirle sınıfa gittim.

Beren sinirli oldugumu görünce yanıma geldi.
"Ne oldu Ada" diye sordugunda olanların hepsini anlattım.
Oda hemen arka cebine baktı ve gercektende telefonu yoktu.

"Ya bu cocuk beni sevmesin istemiyorum"

"Ee kızım kapılmıs bir kere daha nasıl bıraksın"

"Off Allahım ya simdi de bununla ugrasıcam"
Ben ne yapıcaktım simdi.Ya bana nasıl Aşık olabilir ki.Ben ona karsı bir sey hissetmiyordum.Sanırım zor günler beni bekliyordu.Allah bilir neler yapıcak.Ama ben ona Asık olmayacagım hemde asla.

MUHTEMELEN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin