Bugün okuldan geldigimde perisan haldeydim.Kafam hayli karısıktı.Odama cıkıp müzik dinlemek istedim.En sevdigim sarkıyı actım.AH BU BEN
Müzigi yüksek bir sesle dinliyordum.Dinlerken aklıma sebepsizce Poyraz geldi.Ben bile artık kendime sasırıyordum.Hic bir erkegi düsünmezken Poyraz hic unmadıgım bir anda aklıma geliyordu.Bunun sebebi neydi ki.Aklımı dagıtmak icin siir yazmaya basladım.
Seni düsünüyorum,
Uzaktan sebepsizce
Seni anıyorum
Aklıma geldiginde
Seni yazıyorum
Bütün kalemlerimle
En önemlisi de ne biliyor musun
SENİ SEVİYORUM
TÜM KALBİMLE
Siir yazmayı gercektende cok seviyordum.Basardıgımada inanıyordum acıkcası.Ya cok tuhaf siir yazarken bile onun aklıma gelmesi.Oysa bana yaptıgı bunca seye ragmen.Yatagıma uzanmıs müzik dinlerken balkonumun camı tıklanmıstı.Korkmustum.Her ihtimale karsı elime odadaki büyük vazoyu aldım.Balkon kapısını acarken kendimi göstermeyerek actım.Sadece kolum gözüküyordu.İceri dalan erkegi gördügümde ani refleksle vazoyu kafasına yerlestirdim.O yere yıgılırken bende ısıgı actım.
Yok artık ama bu kisi Poyraz.Ben simdi onun kafasına vazo mu vurdum.Ne yaptım ben ya."Poyraz ben özür dilerim cok özür dilerim iyi misin lütfen iyi oldugunu söyle ya kalksana Sarı kafa"
"Ahhh kı-zım elinde baya agırmıs he"
"Napim sende öyle dalmasaysın iceri"
"Ben mi suclu oldum simdi"
"Yok eben suclu tabi sensin salak ne isin var senin burda"
"Seninle konusmaya geldim"
"Acaba ben konusmak istiyormuyum seninle hem okulda da konusabilirdin aksam aksam eve dalmalar falan"
"Kesin konusurdun zaten okulda.Bugün kacmalarını görduk."
Dediginde kafamı yere eydim.Haklıydı sonucta."Olabilir evime neden geliyorsun"
"Beni affettigini hala söylemedin bu bir,bugün bana korktugunu söyledin neden korktugunu söyliceksin bu da iki.Sence de gecerli bir sebep degil mi Gece Kusu"
"Yavas ol be.Neyden korktugum seni hic ilgilemdirmez bu bir,seni affedip affetmedigimi söylemicem bu da iki okey.Hadi simdi git"
"Hayır gitmiyorum bana acıklama yapacakasın eger yapmazsan burda sabaha kadar beklerim haberin olsun"
"Vayy iddalısın görücez yapmıyorum acıklama"
"Tamam"
Deyip onunla daha muhattap olmadım.Hem gece vakti evime dalıyo hemde bana ağalık taslıyo.Yapma ya bende o göz var sanki sana acıklama yapacak.Bana gözlerini dikmis dik dik bakıyordu.Bense onu takmayıp yataga yattım.Uyumaya calısıyorum ama sayesinde uyuyamıyorum.Dikmis gözlerini bana bakıyordu.Artık dayanamayıp konustum."Ya ne bakıyorsun acaba"
"Güzele bakmak sevapmıs bende sevap kazanayım biraz dedim"
"O öyle deyil güzele güzel bakmak sevaptır"
"Peki ben ordan nasıl bakıyo gibi gözüküyorum"
Dediginde konusamadım.Ama gercektende güzel bakıyordu.Bunu ona söylesem hemen havalanırdı.Yalan da söyleyemezdim o yüzden cevap vermedim."Daha ne kadar inat ediceksin Ada"
"Sen vaz gecene kadar"
"O zaman sana simdiden kolay gelsin cünkü ben vaz gecmem"
Dediginde Vaz Gecmem kelimesini bastıra bastıra söylemisti.Sanırım bu Sarı kafa kararlıydı burda kalmaya.Ama burda kalırsa sabah annem görebilirdi.Bir seyler yapmalıydım.Mecburen inadımdan vaz gecip konustum."Off tamam ya söylicem.İlk olarak gercektende neyden korktugumu bende bilmiyorum sen bana baktıginda,konustugunda icime bir korku giriyo.Son olarakta seni affettim oldu mu istedigin cevabı aldın mı"
"Sen benden mi korkuyorsun yoksa bir hisse kapılmaktan mı"
"Ne hissi be sacmalama"
"ASK bu histen"
"Daha fazla sacmalama ve git artık"
"Tamam peki tesekkur ederim Gece kusu iyi geceler rüyanda beni gör"
"Allah korusun"
Deyip oda gitmisti bende yataga yattım.Evimi nerden biliyo demicem beni hastaneye götürdükten sonra evime kadar getirmisti.Ama böyle bir sey yapacagını tahmin edemezdim.
Gözlerimi kapattıgımda bana son söyledigi söz aklıma geldi.
'ASK' Bana resmen Asık olmaktan mı korkuyorsun demisti.Acaba gercektende öylemiydi.Ama ben daha önce hic korkmadım ki.
Ama daha önce hic Âşık ta olmadım ki.
-off Ada sen kim Âşık olmak kim-deyip kendi kendime kızdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUHTEMELEN AŞK
Teen Fictionİlk hikayem umarım beyenirsiniz :-) Siz okuyucular sizi seviyorumm