Bölüm 4

54 11 1
                                    

O kadar korktum ki yoldakiler,herkes o genç adamın başına toplandı.Çarpan adam da bastı gaza gitti.Öyle bir şoka uğradım ki adamın peşinden hastaneye gitmek taksi çağırdım .Hiç yüzünü bile görmediğim bir adamdı ama yine de peşinden gitmeliyim diye düşündüm.Taksi bir süre sonra geldi .Taksiye atlayıp hastaneye Doğru giderken anneme telefon açıp haber verdim.Annem çok geç kalma dedi.Bir süre sonra hastaneye vardım.Yolda başına toplananlar sadece hastaneye kadar eşlik etmişlerdi,daha sonra gittiler.Bense hep ordaydım ard arda geçirdiği ameliyatlarda bile ,her dakika...Umarım iyi olur .Saatler sonra eve gittim annem kızardı yoksa.Yarın yine buraya geleceğim.Bu arada adamın ismi Berk miş. Berk Bey miş yani.Eve gidip olanları anlattım gerçekten üzüldüler.Yemek yedik ama aklım hep Berk Beydeydi.Neden tanımadığım bir adama bu kadar bağlanmıştım?kafamda sorular dönüp duruyordu.

Ertesi gün Adnan Bey den (zorla tabi ki) izin alıp ,hastaneye gittim.Berk bey uyanmamıştı doktorlar iki hafta sonra yoğun bakımdan çıkar  dediler,sizin artık gelmenize gerek yok.Ama ben her gün o uyanana kadar iş çıkışı onun yanına gelecektim.

(iki hafta sonra)

bu gün onu görecektim yani sıra bana gelirse çünkü ailesi gelmişti onlarla tanışmıştım sıcak kanlı insanlardı annesi,arkadaşları ,kuzenleri (babası gelmemişti şaşırmıştım).O gün hastaneye uçarak gittim (aa tamam abartmıştım belki ama biraz trafik vardı o yüzden gecikmiş olabirim )

Gittiğimde herkes odasına girmişti ve tam da tahmin ettiğim gibi ben giremeyecektim arkamı dönüp gidiyordum ki annesi beni fark etti. Kızım gelsene dedi ve kalabalığı çıkarttı hadi hadi diyerek elimi tutup beni içeri çektiği an Berk Beyle göz göze gelmiştim.

 Kızım gelsene dedi ve kalabalığı çıkarttı hadi hadi diyerek elimi tutup beni içeri çektiği an Berk Beyle göz göze gelmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yorumu size bırakıyorum.Nutkum tutuldu,nefesim kesildi.Berk Bey annesine bakıp bu kim dedi  kaşlarını kaldırdığı için alnı kırışmıştı.Ben karşısında tereyağı gibi erimiştim .Yüzümün yarısı gülerken kim kim diye bana has bir soru yönelttim(ah tam bir hayal kırıklığı).O da kaşlarını indirip bana garip gözlerle bakmayı sürdürdü .Annesi söze başladı oğlum bu senin kahramanın dedi.Araba çarpınca seni kurtardı dedi.Berk bey bana bakıp öyle  mi dedi .Yüzünde yalandan bir gülümsemeyle.Teşekkür ederim dedi ve tokalaşmak için elini uzattı ben ona 

Teşekkür ederim dedi ve tokalaşmak için elini uzattı ben ona 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

böyle bakıyordum.Sonra elimi uzattım ve tokalaştım .Çünkü gözleri,saçları ,kokusu bile ona aşık olma sebebimdir.Sonra bir sessizlik geldi bu artık gitmem gerektiğinin işaretiydi. Ben onun gözlerine bir saniye daha bakabilmek için neler feda etmezdim ki ama gitmeliydim neyse iyi günler diyip el salladım ve hastaneden çıktım.Eve boş bakışlarla yürüyerek gidiyordum.Neden kader beni Berk Bey le daha önce karşılaştırmamıştı ?Bana aşık mıydı ?yada olabilir miydi?gibi deli sorular dönüyor kafamda.Umarım onu bir daha görebilirim dedim içimden.Eve varınca duygularımı anneme anlattım çünkü anneme her şeyimi anlatırdım.Annem bu durumdan pek hoşlanmasa da sana güveniyorum tatlım ama nedense içimde kötü bir his var dedi.Ben aşından kör olmuş,sağır olmuştum.Hemen odama gidip uyumak istedim.Yatağa uzanıp gözlerimi sıkı sıkı kapattım .Ama olmuyordu.Onu düşünmeden duramıyordum .Saatlerce döndüm durdum yatakta saat kaçta uyudum bilmiyorum.Ertesi sabah alarmla uyandım çok uykum vardı fakat işe geç kalmayı göze alamazdım (bilirsiniz çok anlayışlı bir patronum var).Hazırlanıp yola koyuldum.İş yerine vardığımda geç kalmadığım için oldukça mutluydum.Bugün Adnan Bey in iyi günüydü bizi mesai ye bırakmadı.

Akreple yelkovan iki aşık gibi birbirini kovaladı .Günler ,haftalar,aylar geçti.Bir gün yine işe giderken Berk Bey e rastladım .Kalbim hızla atmaya başladı.yüzümde koca bir tebessümle ona bakıyordum.Oda bana doğru yaklaşıyordu.Ben heyecandan bayılacaktım.Yanıma iyice yaklaştı ve dedi ki burayı çok zor buldum .Size ulaşmaya çalışıyordum. birkaç gün önce küçük bir kuzenim dünyaya geldi onunla doyasıya oynayıp eğlendim .Aklıma sen  geldin eğer den olmasaydın belkide ben onu hiç tanıyamayacaktım.Elim tuttu sıkıca ve kalbine götürdü bu kalp eğer atıyorsa bu senin sayende deyip aniden bana sarıldı.Onun kolları öyle huzurlu ,öyle güvenliydi ki anlatamam.  Sonra yaptığının garip olduğunu anlayıp geri çekildi.Eliyle ensesini kaşırken bana bakarak geri geri yürüyüp göz kırptı .Ben yüzümdeki salak gülümsemeyle orada öylece kaldım

Arkadan gelen teyze sabit bir noktaya baktığımı görünce iyi misin kızım?dedi .Aldırmadım,Kızııım diye bağırdı. Birden irkildim .Teyzeyi yanaklarımdan öpüp aşık oldum dedim .Sokakta çocuklar gibi sekerek yürüyor gördüğüm herkese sarılıp aşık oldum diyordum.En son bir banka çıkıp hey millet aşık oldum diye bağırdım.Oradaki huysuz kadın ne bağırıyorsun be çocuk uyuyor deyince kendime geldim.Utanmıştım .Banktan inip saatime baktığımda içimden anam geç kalmışım dedim(iç sesim şiveyle konuşur kusura bakmayın)   .Bu sefer koşmaya başladım .İş yerine vardığımda nefes nefese kalmıştım.Ofise girdiğimde Adnan Bey i görmedim iç sesim bak gördün mü guzum yokmuş Adnan Bey dedi.Çok mutlu oldum parmak ucunda masama gidip oturduğum sırada arkadan bir eli omzumda hissettim. 

HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin