hissettiğim el bana sabah şerifleriniz hayırlı olsun dedi.O an yerin dibine girmek istedim çünkü o elin kime ait olduğunu biliyordum .Bence kim olduğunu siz de biliyorsunuz. Kafamı yavaşça arkama çevirdim ve yalancık tan gülerek aaaa Adnan beyyy dedim o da sesini inceltip rüya hanıııım dedi.Ben bir bahane bulmakla uğraşmayacaktım .Hemen teslim oldum .Başımı önüme eğip geç kaldığım için özür dilerim dedim .Adnan bey şaşırtıcı bir şekilde kahkaha attı ve dua et bugün iyi günümdeyim dedim.Ve devam etti.Harika bir espiriyle uyandım dedi ve bana yakalşıp kısık sesle konuşmaya bir espiri patlatıyorum deyim birden booom diye bağırdı.Ben korkudan 3 metre ayağa sıçradım abartma guzum o gadar da değil.
Ah iç sesim.Ofisteki herkes bize garip garip bakıyordu ben seğiren gözümle(espiriden midem bulandığım için gözüm seğiriyordu)bir cırcır böceği sesi geliyordu.Arkadakiler bize garip garip bakıyordu.Adnan Bey boğazını temizledi ve birden ciddileşti ve hadi işinize dedi ve arkadakilere dönüp siz ne bakıyorsunuz ?deyip odasına gitti.Ben masama oturup bilgisayarla işlerimi halletmeye koyuldum.
Çıkış saati geldi .Eve mutlulukla vardım ki annem valizleri toplamış babanla artık gitmeliyiz hayatım diyordu.Bir an içimdeki mutluluk küle döndü.Yine yalnız kalacaktım .Babam iki elinin arsına yüzümü alıp alnımdan öptü ve üzülme canım yine geliriz dedi.Ben ağlamaya başladım annem yanıma gelip ağlama canım diyordu ama onunda sesi titriyordu.Vedalaşma faslı bittikten sonra valizlerini alıp çıktılar.Ben onlara çok alışmıştım ve onlar benim en kıymetlilerimdi. İçeri geçip hüngür hüngür ağladım,uyuya kalmışım.
Sabah uyandığımda saat çok geçti panikle ayağa kalktım ki hatırladım bugün tatildi.Rahatlamıştım tekrara oturup telefonumu aldım.Babam saat 2 de vardık diye mesaj atmış.Bir yandan sağ sağlim vardıklarına sevinirken bir yandan gittiklerine üzülüyordum.Sonra birden acıktığımı hissedip buzdolabına koştum .Dolap tam doluydu annem poğaçalar,kurabiyelr,börekler ama en önemli şey eksikti ailem onlarsız yemek istemedim geri geldim odaya.Televizyonu açıp aklımı dağıtmak istedim ama beğendiğim bir şey bulamayınca onu da kapattım.Sonra yeni telefonumu alıp çektiğimiz fotoğraflara baktım.Ne kadar da mutluydu herkes ama şimdi yoklardı.Kendimi dışarı attım çünkü ne zaman içim daralsa böyle yapardım.Evimin yakınındaki sahile gittim bir de simit alıp kayalıkların orda oturdum .Sonra biri yanıma yaklaştı ve oturdu kim olduğuna baktım.Bu bu Berk beydi ama şuan çok üzgündüm ve hiç takmadım açıkçası.Selam neyi farkettim biliyor musun daha adını bile bilmiyorum dedi Berk Bey.Rüya dedim gözümdeki yaşları silerken.Birden çenemden tutup kendine çekti yüzü yüzüme çok yakındı gözlerime bakarak konuşuyordu .Neden yüzüm bakmıyorsun dedi sıcak nefesi yüzümü okşuyordu adeta.Ben kendimi tutamayıp ona sarıldım ve ağlamaya başladım .O çok şaşırdı ve ne oldu dedi telaşla. Annemler gitti Berk bey dedim. Önce bana bey demezsen sevinirim dedi ve nereye gitti diye bir soru yöneltti.Bense ona sarılmayı bırakıp sarıldığım için üzgünüm dedim ve olanları anlattım.
Öncelikle sarılman hiç önemli değil dedi ve devam etti annenlere gelicek olursak da mesela benim annem dedi ve iç çekti.Benim annem beni yalnız büyüttü çünkü o adi babam onu hamileyken bırakıp başka bir kadına gitti dedi.Çok üzüldüğü kızaran gözlerinden belliydi .Konuşmaya devam etti .Annem hep eksikti hep mutsuzdu ne yaparsam yapayım onu tam mutlu edemedi dedi.Sen annenin mutlu olmasına sevinmelisin dedi ve denize bir tane çakıl taşı fırlattı.Söyledikleri çok moral olmuştu bana.Bu arada ağlarken tıpkı bebek gibi görünüyorsun dedi ve ayağa kalkıp üstünü sirkeleyip elini uzattı.Bende kararsız bir şekilde elini tutup kalktım ve sirkelendim. Hadi gidiyoruz dedi .Ben nereye deyince sen ne çok konuşuyosun ya dedi.Ben gözlerimi devirdim ve onunla yürümeye başladım.
Bana araba çarptığı gün ben burada ev bakmaya gelmiştim dedi.Ve sahi burada boş bir ev biliyor musun deyince ben gülümsedim ve bizim apartmanda benim yan dairem boş dedim.O ad sevinçle harika dedi .Hadi gidip tutalım dedi.Ben şaşırdım sen bakmıyacak mısın deyince senin gibi bir obez sığıyorsa bende sığarım gerisi boş dedi.Ben sinirlendim ben gayet fitim canım deyince evet evet yani görmesem inanıcam deyince hafifçe omuzuna vurup güldüm.Sonra berk birden ciddileşti ve RÜYA BEN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAL ET
RandomKARMAŞIK DUYGULAR HAVUZUNDA KAYBOLMUŞ BİR KADIN...ONU SEVEN AMA BÜYÜK HATALAR YAPAN BİR ADAM...VE HER ŞEYDEN HABERSİZ HAYALLER KURAN KÜÇÜK KIZLARININ HİKAYESİYDİ BU... ve PEMBE DEFTERİ aldım elime kapağını açmak istedim elim titredi geri çektim elim...